Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد زیادی از افراد بازداشت شده کسانی هستند که ماه قبل مقابل زندان اوین تجمع و خواهان آزادی چند زندانی شده بودند

ایران آنلاین /سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت و گوی ویژه خبری روند وقوع درگیری دراویش با نیروی انتظامی را تشریح کرد. به گزارش مهر وی منشا درگیری ها را 29 بهمن ماه عنوان کرد و گفت:  ماجرا از این قرار است که گشت موتوری پلیس به دو پراید در سطح شهر مشکوک شده و دستور ایست می دهد، اما خودروها با بی توجهی برسرعت خود افزوده  و متواری می شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از دقایقی تعقیب و گریز، یکی از خودروها به محاصره نیروی انتظامی در می آید و در این هنگام راننده این خودرو به خودروی مظنون دوم پناه می برد که در نهایت خودروی دوم هم متوقف و سرنشینان آنها متواری می شوند و خودرو ها به کلانتری ۱۰۳ گاندی برده می شود.سردار رحیمی افزود: پس از توقیف خودروها ، فردی به کلانتری ۱۰۳ مراجعه و گزارش اعلام سرقت خودروی پرایدی با مشخصات خودروی توقیف شده می دهد؛ بلافاصله نیروهای ما او را بازداشت و پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا می کنند. اما در طول مسیر یک دستگاه پژوه ۴۰۵ مسیر را می بندد و با یورش به سمت خودروی انتظامی و مورد ضرب و شتم قرار دادن مامورین، دو متهم را فراری می دهند. در طول این اقدام یکی از متجاوزین دستگیر و بقیه فرار می کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ساعت ۱۲ روز بعد از حادثه، حدود ۶۰ نفر از طرفداران و اعضای فرقه ای خاص، جلوی کلانتری ۱۰۳ پاسداران تحصن می کنند و خواهان آزادی متخلف و ضارب می شوند؛ این روند تا ساعت ۵ عصر منجر به مسدود شدن خیابان پاسداران توسط این افراد می شود. آنها حتی با مردم عادی که قصد تردد داشتند هم درگیر و اقدام به ورود به کلانتری می کنند اما با تیراندازی هوایی نیروهای انتظامی ، تعدادی از آنها دستگیر و تعدادی به خانه های گلستان هفتم پاسداران پناه می برند. به گفته سردار رحیمی تعداد زیادی از افراد بازداشت شده کسانی هستند که ماه قبل مقابل زندان اوین تجمع و خواهان آزادی چند زندانی شده بودند.
تخریب  ۲۶دستگاه خودروی شخصی و ۱۹ پلاک منزل واحد مسکونی
فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: بنیان و آغاز آشوب اصلی خیابان پاسداران از لحظه برخورد عامدانه یک دستگاه اتوبوس با نیروهای انتظامی و شهادت ۳ تن از سربازان و مجروح شدن ۹ نفر از نیروهای انتظامی بود که پس از آن ۲ نفر از سرکردگان دراویش ساکن در خیابان هفتم برای مذاکره به کلانتری آمدند . آنها ابتدا گفتند: «این اراذل هیچ گونه ارتباطی با ما ندارند» اما برای پایان یافتن قائله آماده همکاری و صحبت با شورشیان هستند. آنها پس از ۲ ساعت دوباره بازگشتند اما حرفی برای متقاعد سازی ما نداشتند. اینجا بود که نیروی انتظامی ، مقتدر و توانمند وارد عمل شده و گردانندگان و عاملان اصلی آشوبهای خیابانی را در عرض ۲ ساعت بازداشت و محل را پاکسازی کرد.وی ادامه داد: راننده اتوبوسی که اقدام به زیر گرفتن نیروهای انتظامی کرد دارای پرونده های قضایی سنگین و سالها با فرقه ی نامبرده همکاری و رفت و آمد داشته است . به گفته سردار رحیمی در این حادثه  ۲۶ دستگاه خودروی شخصی توسط آشوبگران تخریب و ۱۹ پلاک منزل واحد مسکونی هم مورد تجاوز و تخریب واقع شده است. او در پایان تاکید کرد: توقع من این است که این فرد ضد انقلاب داعشی در حداقل زمان ممکن به آنچه سزاوار است یعنی اعدام برسد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۳۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد سوم محمد حسین قیصری در این خصوص اظهار کرد: این حادثه امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله همکاران ایستگاه ۱۵ به محل حریق واقع در حر ۱۳ اعزام شدند. 

رییس ایستگاه ۱۵ آتش نشانی مشهد افزود: خوشبختانه با تلاش و سرعت عمل همکاران از گسترش حریق و سرایت آن به دیگر نقاط منزل مسکونی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید. 

وی بیان کرد: هرگز در مجاورت وسایل گرمایشی مانند بخاری برقی، بخاری گازی روشن، شعله آبگرمکن و ... اقدام به خشک کردن لباس نکنید.

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • کشف محموله دارو در زابل
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • طلا و جواهرات خود را با سلیقه خود سفارشی سازی کنید
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان