Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسکو - ایرنا - سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان با توجه به آغاز سال نو شمسی و‌ در پیش بودن نوروز و سفر بیشتر گردشگران ایرانی به ارمنستان ، از مقام های این کشور خواست تسهیلات بیشتر و بهتری به ایرانی ها ارائه دهند.

به گزارش روز جمعه ایرنا، سید کاظم سجادی در دیدار با 'سورن کارایان' وزیر اقتصاد و منابع طبیعی ارمنستان خواستار فراهم شدن امکانات و تسهیلات برای گردشگران ایرانی ، افزایش علایم رانندگی و غذای حلال بیشتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سجادی همچنین خواستار برداشته شدن و حذف دوزبلاغ و عوارض عبور و مرور کامیون ها و اتوبوس های ایرانی از سوی مقام های ارمنی برای سهولت در تردد وسایل نقلیه دو کشور شد.
به گزارش ایرنا، به گفته شاهدان مسیر زمینی ایران به ارمنستان علایم رانندگی کافی برای افراد ناآشنا به مسیر ندارد و بارها خودروهای ایرانی توسط ماموران راهنمایی و رانندگی ارمنستان در طول مسیر متوقف و جریمه شده اند.
اکثر رانندگانی که در این مسیر تردد می کنند، معتقدند که علائم هشدار دهنده در مقابل خود مشاهده نمی کنند اما به دلایل مختلف از جمله تخطی از سرعت مطمئنه متوقف می شوند.
سفیر کشورمان در این دیدار که رییس عالی و مسئول سازمان تجار و بازرگانان ایرانی نیز حضور داشت، بر افزایش تعاملات این اتحادیه و شرکت های ایرانی و ارمنی با نهادهای مسئول ارمنستان به منظور روان سازی تجارت بین دو‌کشور نیز تاکید کرد.
طرفین در ادامه بر اهمیت ارتباط بیشتر شرکت های ایرانی و ارمنی برای سرمایه گذاری در منطقه آزاد مغری تاکید کردند و قرار شد با تشکیل کمیته ای مرکب از نمایندگان سفارت، اتحادیه تجار، گمرگ و اتاق های بازرگانی مسائل و مشکلات موجود بین طرفین بررسی شود.
اروپام** 1346** 1049

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی در ارمنستان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 خروج اتوبوس ایرانی از جاده در محور گوریس-قاپان واقع در جنوب ارمنستان منجر به جان باختن ۵ ایرانی و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد. تصاویر این حادثه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • سفیر ازبکستان: از داروسازان ایرانی استقبال می‌کنیم
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد
  • سفرنامه| مسیر بی بازگشت به ریگ جن!/ مثلث برمودای ایران کجاست؟
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • تصاویری تلخ از تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی‌ در خاک ارمنستان
  • تصادف مرگبار اتوبوس ایرانیان در ارمنستان
  • تصاویر تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی در ارمنستان
  • تداوم مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • ادامه مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس