Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@08:51:14 GMT

جشنواره خانوادگی ورزش‌های زمستانی در خلخال برگزار شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۵۴۱۰۰

جشنواره خانوادگی ورزش‌های زمستانی در خلخال برگزار شد

خلخال – ششمین جشنواره خانوادگی ورزش‌های زمستانی خلخال با حضور گسترده خانواده ها و ورزشکاران در تفرجگاه اندبیل این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این جشنواره امروز جمعه با استقبال بی نظیر مردم بویژه خانواده ها در رشته‌ های ورزشی و تفریحی از جمله ساخت تندیس یخی و آدم‌برفی، اسکی، کوه‌پیمایی در برف و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال در حاشیه این جشنواره تاکید کرد که معرفی ظرفیت ها و قابلیت های گردشگری و ترویج ورزش های همگانی با محوریت ورزش های زمستانی در بین خانواده ها از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره در خلخال است.

سیدناصر میرمرسلی ایجاد نشاط اجتماعی در بین مردم، توسعه ورزش های زمستانی در بین جوانان و نوجوانان و فراهم کردن نشاط جمعی و خانوادگی و احیا تفرجگاه اندبیل را از دیگر اهداف این جشنواره بر شمرد.

وی با اشاره به جزئیات و رشته های ورزشی برگزاری جشنواره افزود: اجرای مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی، ساخت تندیس های برفی و یخی، اسکی، کوهپیمایی سریع و پرواز بادبادک ها در آسمان از جمله برنامه ورزشی پیش بینی شده برای این جشنواره بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال متذکر شد: اجرای موسیقی زنده محلی، عرضه غذاها و صنایع دستی محلی و... از دیگر برنامه های جنبی و تفریحی این جشنواره بود.

وی برگزاری پنج دوره جشنواره در سال های گذشته را در جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و ایجاد امکانات رفاهی و گردشگری در منطقه نمونه گردشگری اندبیل موثر دانست و بر ضرورت تداوم آن تاکید کرد.

میرمرسلی از راه اندازی تله کابین تفرجگاه اندبیل در آینده ای نزدیک خبر داد و ادامه داد: مناطقی تفریحی و ورزشی نظیر اندبیل خلخال می تواند میزبان مسابقات ورزشی زمستانی کشوری باشد.

 در پایان این جشنواره که در منطقه تفرجگاه اندبیل شهرستان خلخال برگزار شد، از نفرات برگزیده هر رشته با اهدا لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۴۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار

ایسنا/تهران رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی در شهرستان ورامین در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین با اعلام این خبر گفت: بنا بر دستور دادستان محترم، ۱۷ مکان ورزشی بدون مجوز در روند پلمپ قرار دارد.

حامد رستمی افزود: با توجه به اخطارهای اداری و تاکید به منظور تشکیل پرونده برای دریافت مجوز، متاسفانه اقدامی از سوی مدیران یا موسسان اماکن صورت نگرفت تا طی روند قانونی تصمیمی عاجل گرفته شود.

وی ادامه داد: تلاش این اداره در کنار عوامل انتظامی و قضائی به منظور ساماندهی و سازماندهی است تا باشگاه‌ها بتوانند با دریافت مجوز به صورت رسمی فعالیت کنند و از تسهیلات احتمالی بهره‌ببرند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین اذعان کرد: در صورت اتفاقات ناگوار ورزشی و اجتماعی برای اماکن بدون مجوز، مدیر مجموعه متضرر می‌شود و باید درگیر برطرف کردن راهکارهای قضایی شود.

رستمی اشاره کرد: دریافت صدور پروانه به واسطه سیستم اداری شکل خواهد گرفت و تنها ارائه مدارک برعهده متولی امر خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • برگزاری جشنواره ورزشی فرزندان اوتیسم در کرج