Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@20:57:30 GMT

پیروزی پرگل در مشهد/ هت تریک پیکان در برد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۵۴۱۲۹

رویداد۲۴-تیم فوتبال سپاهان اصفهان و پیکان موفق شدند به ترتیب تیم های مشکی پوشان و گسترش فولاد را شکست دهند. در ادامه هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال تیم‌های فوتبال مشکی‌پوشان مشهد و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۵:۳۰ با در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد به مصاف هم رفتند و سپاهانی‌ها بعد از ۶ بازی طعم برد را چشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان منصور ابراهیم‌زاده در این دیدار با 5 گل رضا دهقان (دو بار)، ساسان انصاری، مهدی شریفی و میلاد سرلک حریف قعر جدولی خود را مغلوب کردند. این اولین برد ابراهیم زاده بعد از به عهده گرفتن هدایت سپاهان بود.

در دیگر دیدار این هفته نیز تیم‌های فوتبال گسترش فولاد تبریز و پیکان تهران در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان مجید جلالی در پیکان خاتمه یافت. ماهان رحمانی در دقیقه ۳۰ با شوتی دقیق از پشت محوطه جریمه، دروازه فرناندو دخسوس را باز کرد و پیکان با پیروزی تک گله به رختکن رفتند. در نیمه دوم نیز مهدی مومنی موفق شد در دقیقه ۶۰ برای پیکان گلزنی کند. در دقیقه ۸۹ بازی نیز مرتضی آقاخان کار را تمام کرد و سومین گل پیکان را به ثمر رساند.

 

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، دیدار تیم‌های هندبال فولاد مبارکه سپاهان و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر  در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش‌جهان برگزار شد و با برتری طلایی‌پوشان خاتمه یافت.

امین مظفر، محمدرضا امیری، میلاد قلندری، مهران رهنما، بهشاد فاتحی‌زاده، یاسین کبیریان‌جو، محمد خادمی، فرهاد شفیعی، آرمان بنی‌طبا، صابر حیدری، علی مانیان، وحید مسعودی، امین کاظمی، محمد مهدی بهنام‌نیا، محمد کیانی و پارسا دهقانی بازیکنان سپاهان برای این مسابقه بودند.

زردپوشان اصفهانی در نیمه نخست این دیدار با برتری ۱۹ بر ۱۵ به رختکن رفتند؛ در ۳۰ دقیقه دوم سپاهان دامنه حملات خود را گسترش داد و در نهایت با نتیجه قاطع ۴۱ بر ۲۴ به برتری دست یافت تا مانند بازی رفت ۲ امتیاز را به حساب خود واریز کند.

نماینده اصفهان در هفته بیستم لیگ برتر روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت مهمان تیم فرازبام خائیز دهدشت خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت