Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی شیاطین سرخ می گوید نگران گلزنی لوکاکو برابر 6 تیم برتر لیگ نیست.

طرفداری- ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل چلسی حاضر شده و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به نقل از ManchesterEveningNews، ژوزه مورینیو در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد که در زیر می خوانید:

مصدومیت آندر هررا:

آندر را در اختیار نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشخیص نهایی در خصوص او را نمی دانم اما می دانم که او چند هفته از میادین دور خواهد بود. نمی دانم که «دقیقا» چه مقدار دور خواهد بود، دو، سه، چهار پنج یا شش هفته

پل پوگبا:

بازی برابر سویا را دیدید، همیشه از روی نیمکت به میدان رفتن تا اینکه مسابقه را از ابتدا آغاز کنید مشکل تر است. هر بازیکنی وقتی که در ترکیب ثابت قرار می گیرد آمادگی متفاوتی برای میدان رفتن دارد. قرار گرفتن روی نیمکت و بدون گرم کردن وارد زمین شدن، علاوه بر آن هماهنگ شدن با سرعت بازی آسان نیست و فکر می کنم او برای ما بازی بسیار مثبتی انجام داد. برخی موارد جزئی هستند که برای بعضی از بازیکنان 5 دقیقه زمان می برند تا آماده بازی شوند. مواردی چون ساقبند، بانداژ و حتی بازیکنی که پیراهن خود را نپوشیده و روی نیمکت می نشیند، اما در خصوص پوگبا، فقط 10 ثانیه طول کشید تا آماده ورود به میدان شود و او حرفه ای گری خود را نشان داد و ثابت کرد که برای کمک کردن به تیم آماده بوده است. او در دو مورد بسیار حرفه ای رفتار کرد. مقابل هادرسفیلد در لیگ برتر نیمکت نشین بود و بطور حرفه ای واکنش نشان داد و مقابل سویا نیز روی نیمکت قرار داشت و بازهم بدین گونه عمل کرد.

مشکل با آنتونیو کونته:

در این خصوص نمی خواهم صحبتی کنم. این موضوعی و نقطه نظر خاصی نیست، او مربی ای بسیار خوب، تیمی بسیار فوق العاده «چلسی» و این چیزی است که برای من اهمیت دارد.

رکورد بد روملو لوکاکو برابر 6 تیم برتر لیگ:

نمی دانم اما نگران این موضوع نیستم، به ثمر رساندن 21 گل بد نیست اما من عملکرد بازیکن را آنگونه که شما بررسی می کنید، انجام نمی دهم. من روش آنالیز دیگری دارم و از عملکرد روملو حتی وقتی که گلزنی هم نمی‌ کند خوشحال هستم.

رابطه با چلسی:

با هیئت مدیره چلسی رابطه خوبی دارم، فراموش نخواهم کرد روز های مشکلی که درغم از دست دادن پدرم بودم آن ها چه رفتار خوبی با من داشتند. در آن لحظه آن ها به من نشان دادند که مرا به عنوان یک دوست که تمام تلاشش را برای باشگاه انجام داده و همیشه برای آن ها احترام قائل است، درک می کنند. در خصوص رابطه من با با هیئت مدیره چلسی، آن ها می دانند که رابطه ما همیشه خوب بوده است. با بازیکنان آن ها نیز هیچ مشکلی ندارم، افسوس نمی خورم و هیچ باری روی دوش من سنگینی نمی کند و در مجموع نیز هیچ مشکلی وجود ندارد. هواداران نیز هوادار هستند، در خیابان با آن ها همان صمیمیت و ارتباط را احساس می کنم که اصولا همیشه باید باقی بماند. وقتی با آن ها در استمفوردبریج بازی کردیم، برخی از واکنش های هواداران آن ها نیز فقط یک واکنش بود.

عملکرد اسکات مک تومینای:

فکر نمی کنم مربی باید به بازیکن اعتماد به نفس بدهد بلکه بازیکن باید اعتماد به نفسش را به مربی القا کند. در خصوص اسکات، اعتماد به نفسی که من به او نشان دادم، گام به گام آن ها را دریافت کرد تا اینکه به تمرینات تیم اصلی اضافه شد. موارد و نکات خوب او و چیزی که باعث پیشرفت او می شود را می دانم و فکر می کنم او قرار است به بازیکن بزرگی تبدیل شود.

در پایان، ژوزه مورینیو تایید کرد که بازیکنانی چون فیل جونز، مارکوس روخو، فلینی، بلیند و ابراهیموویچ هیچکدام آماده بازی با چلسی نخواهند بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۴۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس تیم‌های فولام و لیورپول به مصاف هم رفته‌اند که این بازی با برتری 2-1 قرمزهای آنفیلد دنبال می‌شود.

در حاشیه این بازی تصویری از ژوزه مورینیو منتشر شده که نشان می‌دهد او در ورزشگاه خانگی فولام حضور دارد و تماشاگر این بازی شده است.

در کنار سرمربی سابق چلسی و منچستریونایتد، وینچنزو مونتلا دیده می‌شود که هدایت تیم ملی فوتبال ترکیه را برعهده دارد و تیمش را برای شرکت در یورو 2024 آماده می‌کند.

مورینیو که در زمستان گذشته از هدایت رم برکنار شد، مقصد جدیدی برای خود انتخاب نکرده و در حال حاضر یک مربی آزاد به شکار می‌رود.

شایعاتی در مورد احتمال مربیگری این مربی پرتغالی در لیورپول منتشر شده بود که از سوی هیچ یک از مدیران باشگاه تایید نشد.

مورینیو در لیگ برتر انگلیس سابقه هدایت تیم‌های منچستریونایتد، چلسی و تاتنهام را داشته و طی چند وقت اخیر دیده شده که این رقابت‌ها را با حضور در ورزشگاه‌ها دنبال می‌کند.

او علاقه زیادی به لیگ برتر انگلیس داشته و این روزها که به عنوان مربی آزاد مقصد جدیدش را انتخاب نکرده، بعید نیست که به دنبال فعالیت دوباره در فوتبال این کشور باشد.

دیگر خبرها

  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • هنوز هم تا حد مرگ از ژوزه مورینیو می‌ترسم!‏
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • تیاگو سیلوا: کمتر بازیکنی را می‌توانید پیدا کنید که در ۳۹ سالگی، هم‌چنان در بالاترین سطح بازی کند