Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-05@14:20:17 GMT

فان‌باستن به همراه اینفانتینو به ایران می‌آید

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۵۴۴۴۱

رویداد۲۴-رییس فدراسیون فوتبال گفت: اسطوره فوتبال هلند به همراه هیات اعزامی رییس فیفا به ایران سفر خواهد کرد. مهدی تاج درباره برنامه سفر رییس فیفا به ایران به دعوت فدراسیون فوتبال اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، آقای اینفانتینو در روزهای پایانی هفته آینده به تهران سفر خواهند کرد. فرآیند مربوط به برنامه ریزی دیدارها و جلسات ایشان در تهران از مدتی قبل در فدراسیون فوتبال آغاز شده و جزییات دقیق این برنامه‌ها، روز سه شنبه اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در این میان دیدار با خانواده مدیران فوتبال کشورمان و پیشکسوتان ارجمند جزو برنامه‌های اصلی حضور رییس فیفا در تهران خواهد بود.

تاج افزود: مارکو فان باستن، اسطوره فوتبال هلند و رییس دپارتمان فنی فیفا هم در هیات اعزامی ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال قرار دارد و همراه ایشان به ایران عزیمت می کند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۴۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: نصرالله گرگزن، هوادار منتسب به باشگاه سپاهان به دلیل رفتار توهین آمیز در جریان بازی مقابل پرسپولیس، و اینکه اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

منبع: تسنیم

tags # سپاهان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • بررسی تحولات اخیر باشگاه استقلال تهران در مجله فوتبال
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس