Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از روزنامه پاکستان تودی، خرم دستگیر وزیر دفاع پاکستان در یک سمینار بین‌المللی با عنوان روابط میان پاکستان، ایران و عربستان سعودی و چالش‌های پیش‌رو، گفت: از ایران انتظار داریم تا موضع پاکستان در ارسال نیروی نظامی به عربستان سعودی را که کاملا برای انجام تمرینات و رزمایش‌ها است را درک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پاکستان به حفظ یک تعادل در رابطه با ایران و عربستان سعودی ادامه می‌دهد و خود را میان درگیری‌های این دو کشور قرار نمی‌دهد.

او ادامه داد: پاکستان یک رابطه عمیق نظامی، اقتصادی و سیاسی با عربستان سعودی دارد و همچنین در حال افزایش ظرفیت‌های حوزه همکاری‌های اقتصادی و مقابله با تروریسم با ایران نیز است. در واقع آغاز روابط جدیدی میان ایران و پاکستان کلید خورده است.

انتهای پیام  

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۴۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 تحویل جنگنده‌های سوخو 35 به ایران که سطح بازدارندگی و توان دفاعی ایران را به شدت ارتقاء می‌بخشد، موضوعی است که روس‌ها از آن به شکل علنی دفاع می‌کند. در همین زمینه دفاعیات کارشناس روس در شبکه سعودی الحدث را می‌بینید که تمام قد از تحویل این جنگنده‌های مدرن به ایران دفاع می‌کند و درباره مباحث مطرح شده درباره برنامه هسته‌ای ایران نیز می‌پرسد که چرا کسی درباره برنامه هسته‌ای اسرائیل، پاکستان و هند چیزی نمی‌گوید؟ این ویدیوی فوق العاده را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مناظره آتشین آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره ایران در شبکه اسرائیلی!
  • پاکستان: دیکته خارجی را درباره پروژه مشترک گازی با ایران نمی‌پذیریم
  • 2 مسابقه مهم برای رویداد پادشاهی رینگ در عربستان تایید شدند/ اخبار WWE
  • محورهای رایزنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • آیا عادی سازی روابط ریاض و تل آویو قریب الوقوع است؟
  • (ویدیو) دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو ۳۵‌ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند
  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست