Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - سرمربی گسترش فولاد تبریز گفت: بازی با تیم پیکان با وجود جلالی این دیدار سنگین بود و هر کاری انجام دادیم تا شکست نخوریم اما نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، فیروز کریمی در نشست خبری پس از دیدار تیم فوتبال پیکان و گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: دیدار با پیکان دیداری سنگینی بود و سرمربی گری باتجربه ای جلالی و آمادگی بازیکنان تمامی راه ها بر روی بازیکنان ما بسته شد و در این دیدارمان برای گلرمان روز خوبی نبود بازهم مصدوم دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی گسترش فولاد تبریز با اشاره به اینکه تمام سعی مان را کردیم تا به بازی برگردیم ولی نشد و شکست خوردیم، افزود: اخلاقی را به دلیل بی احترامی به پیشکسوتش تعویض کردیم و از طرفی هم یوسف سیدی را از زمین خارج کردیم ولی برای ورود بازیکن تازه نفس کسی را نداشتیم البته از نظر بنده اخلاقی باید نیمکت نشین و جریمه شود.

وی یکی از مشکلات تیم گسترش فولاد را مصدومیت اغلب بازیکنان این تیم ذکر کرد و گفت: در تلاش بودیم تا از بازیکنانی که شانس حضور در جام جهانی را دارند تا پیش آغاز سال جدید جذب کنیم و به دلیل اینکه عملاً شش نفر را در اختیار نداشتیم فشار بازی بر روی 13 تن از بازیکنان افتاده بود.

کریمی در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه آیا بازیکنان انگیزه لازم را از دست داده اند؟ گفت: خیر این گونه نیست بلکه انگیزه لازم را در بازی ها داریم ولی توصیه و رویکرد ما رعایت سلسله مراتب، حفظ اخلاق حرفه ای و حرمت هاست که باید حفظ شوند در حالی که یوسف سیدی را به خاطر مسائل اخلاقی از زمین بازی خارج کردیم شاید اگر او در زمین بود نتیجه بهتری می گرفتیم ولی در کل قبول کردیم که بازیکنان غیر تخصصی را وارد زمین کنیم.

سرمربی گسترش فولاد تبریز بابیان اینکه اگر لازم باشد حتی حاضریم در دیدار بعدی 10 گل بخوریم ولی به هیچ عنوان حاضر به زیر پا گذاشتن اخلاق و اخلاق حرفه ای گری نیستیم، بیان کرد: متاسفانه بابایی بدون اینکه ضربه ای بازیکن تیم مقابل به او وارد شود مصدوم شد که شاید این مصدومیت ناشی از فشاری باشد که به بازیکنان وارد می شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری دیگر در خصوص تغییر رنگ لباس تیم گسترش فولاد تبریز، خاطرنشان کرد: بنده هم معتقدم که هر بار لباس سفید بر تن می کنیم برای ما شانس می آورد و الان که بیشتر فکر می کنم می بینم هیچ اشکالی در تاکتیک ها وجود نداشت بلکه مقصر شکست ما مقابل پیکان همین لباس بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۴۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید واسعی یک بازی پس از نمایش درخشانی که در دیدار لیگ برتری مقابل فولاد خوزستان داشت و موفق شد گل سه امتیازی بزند، دیروز هم در جام حذفی عملکرد موثری در بازی با پیکان ارائه داد و توانست پاس گل جلال‌الدین علی‌محمدی را بدهد و در پنالتی‌ها هم یک ضربه عالی بزند.

این بازیکن که هفته قبل با انرژی مضاعف در دیدار مقابل فولاد خوزستان و تیم سابقش پا به زمین گذاشت، توانست مرد اول زمین در این مسابقه حساس لقب بگیرد و ستاره مس رفسنجان باشد و گل ارزشمندی بزند که این روند دیروز هم برابر پیکان ادامه یافت.

سعید واسعی که دوران متفاوتی از فولاد را زیر نظر محرم نویدکیا سپری می‌کند و در 6 دیدار قبلی دو گل زده و روی دو گل موثر بود، دیروز هم در مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر پیکان توانست پاس گل بدهد و پنالتی خود را هم با شوت محکم و دیدنی تبدیل به گل کند.

این بازیکن چپ پا امیدوار است روند خوبی که همراه با مس رفسنجان دنبال کرده را تا پایان فصل داشته باشد و دوباره در فوتبال ایران خودنمایی کند.

دیگر خبرها

  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • وزیر دفاع روسیه در دیدار با وزیر دفاع ایران: آماده گسترش همکاری های نظامی هستیم
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!