Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اسطوره فوتبال هلند و رئیس دپارتمان فنی فیفا هم در هیات اعزامی ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال قرار دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج درباره برنامه سفر رئیس فیفا به ایران به دعوت فدراسیون فوتبال عنوان کرد:مطابق هماهنگی‌های صورت گرفته، اینفانتینو در روز‌های پایانی هفته آینده به تهران سفر خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرآیند مربوط به برنامه ریزی دیدار‌ها و جلسات او در تهران از مدتی قبل در فدراسیون فوتبال آغاز شده است و جزییات دقیق این برنامه ها، روز سه شنبه اطلاع رسانی خواهد شد. در این میان دیدار با خانواده مدیران فوتبال کشورمان و پیشکسوتان ارجمند جزو برنامه‌های اصلی حضور رئیس فیفا در تهران قرار خواهد داشت.

وی افزود:مارکو فان باستن، اسطوره فوتبال هلند و رئیس دپارتمان فنی فیفا هم در هیئت اعزامی ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال قرار دارد و همراه او به کشورمان عزیمت می‌کند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که به شرح زیر است.

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تأیید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

کد خبر 6095279

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس