Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-30@05:18:04 GMT

امام جمعه طبس درگذشت

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۵۵۴۵۹

امام جمعه طبس صبح امروز دارفانی را وداع گفت.به گزارش بلاغ، امام جمعه طبس صبح امروز دارفانی را وداع گفت.  حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم مهاجریان‌مقدم امام جمعه طبس صبح امروز در اثر ایست قلبی در گذشت.

حجت‌الاسلام و المسلمین «سیدابراهیم مهاجریان‌مقدم» ۵ مرداد ۱۳۲۱ هجری شمسی در روستای دشتغران از توابع شهرستان طبس متولد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در سال ۱۳۶۸ از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و به دستور مقام معظم رهبری به امامت جمعه شهرستان طبس منصوب شد و ۲۱ سال در این جایگاه قرار داشت. کد مطلب: 351150 مرجع : ایسنا 

آیا این اقتصاد، مقاومتی است؟!/ مسئولان به‌جای وعده عمل کنند

کلان‌نگری؛ حقله مفقوده توسعه در مازندران

فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تیغه دولبه برای کودکان/ نظارت دقیق به‌جای ممانعت مطلق

مشکلات کشور با راه‌حل‌های یک خطی درست نمی‌شود/ قدرت‌های غربی جرات حمله نظامی به ایران را ندارند

به لیلا بگو هوووو بکشه

اقتدار ایران رویاهای دشمنان را به کابوس تبدیل کرد/ گردان مسلم خط‌شکن سخت‌ترین محورهای عملیاتی بود

    امام جمعه طبس درگذشت درویش‌بازی، برنامه انگلیس برای تداوم استعمار است رئیس جمهور به هرمزگان سفر می‌کند کدام روحانیون از آیت‌الله جنتی بزرگ‌تر هستند؟ هواپیمای آسمان ۴ دقیقه قبل از سقوط وضعیت عادی داشته دیدار امیر شاه‌صفی با خانواده شهید اغتشاشات خیابان پاسداران پهپاد آمریکایی در مخفی‌گاه داعش در الانبار خشم ترکیه از تصویب طرح نسل کشی ارامنه در هلند اقتدار برخورد با آشوب‌گران را به نمایش بگذاریم/ نباید بنیان‌های نظام اسلامی دچار اختلال شود مجوز مجلس به دولت برای حذف یارانه پردرآمدها انتقاد مسکو از تحریف واقعیت‌ها از وضعیت غوطه شرقی نتیجه جایزه دادن سلبریتی ها به جنایتکاران چیست؟ کویت خواهان توقف درگیری در غوطه شرقی شد وزارت صنعت ۸ مشاور وزیر را برکنار کرد حمله نیکی هیلی در شورای امنیت به دمشق و مسکو واکنش دیپلمات غربی به تصمیم ایران برای ساخت پیشران هسته‌ای دریایی ارتش رژیم صهیونیستی جنگ با لبنان را شبیه‌سازی کرد اجازه تکرار نمایش‌هایی شبیه حوادث خیابان پاسداران را به آشوبگران نخواهیم داد/با قاطعیت برخورد می‌کنیم نماینده «پوتین» با «اسد» دیدار کرد اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  

پروژه تخریب ایران و زمان تصمیم بزرگ

بمباران «صرواح» در مارب یمن از سوی جنگنده‌های سعودی

خط و نشان دوباره عادل الجبیر برای قطری‌ها

ظریف: اقداماتی که صورت می‌دهند حباب روی آب است

عباس: آماده تبادل اراضی مطابق مرزهای ۶۷ هستیم

۲ شرط آمریکا برای طالبان

زمان نشان دادن مشت آهنین همین حالاست

دومین شب مراسم ایام فاطمیه با حضور رهبر انقلاب

نتیجه جایزه دادن سلبریتی ها به جنایتکاران چیست؟

انتقاد مسکو از تحریف واقعیت‌ها از وضعیت غوطه شرقی

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم