Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@23:03:38 GMT

جزییات جلسه توجیهی گروه فرانسوی برای امدادگران +عکس

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۵۵۸۴۴

جزییات جلسه توجیهی گروه فرانسوی برای امدادگران +عکس

حوادث رکنا: تیم فرانسوی که برای بررسی علت سقوط هواپیما راهی کوه دنا شده بودند در جلسه ای فوری با سرتیم های امدادی، با دادن اطلاعات تازه ای روند کشف لاشه را سازماندهی کردند.

رهام جباری بخشدار پادنای علیا گفت: «در حالی که ششمین روز عملیات به دلیل شرایط بد جوی متوقف شده است تیم فرانسوی در کمپی که در روستای دنگزلو ، پای رشته کوه دنا برگزار شد، در کلاسی توجیهی با سرتیم های امدادی، ساختار کلی هواپیماهای ای تی آر را توضیح داده و قطعاتی که می تواند تعیین کننده علت سقوط Fall باشد را مشخص کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«امانوئل دلباره» نماینده دولت فرانسه، «مارین کودت» نماینده شرکت ای تی آر، حسن رضایی فر مدیر کل دفتر بررسی سوانح و حوادث Accidents هوایی و جمعی از فرماندهان در این جلسه حضور داشتند. پس از برگزاری این کلاس این تیم برای توجیه گروه های دیگر به کهگیلویه و بویراحمد رفتند.»

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۵۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۱۴۳ هزار مسافر از خدمات امدادگران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: تا پایان هفتم فروردین ماه امدادگران جمعیت هلال احمر فارس به بیش از ۱۴۳ هزار مسافر نوروزی خدمات‌رسانی کرده اند.
طرح خدمات یکپارچه نوروزی از ۲۴ اسفند ماه در جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی استان فارس آغاز شده است و تا ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.
حسین درویشی افزود: در نوروز امسال علاوه بر ۹۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و مرکز اطلاع رسانی، ۵۰ پایگاه ایمنی و سلامت در مبادی ورودی شهرستان‌ها و شهر‌های استان برپا شده و امدادگران با خدماتی نظیر فضای دوستدار کودک، اجرای پویش بهرفت ویژه رانندگان با هدف بهبود رفتار‌های ترافیکی، آموزش‌های کوتاه امدادی، پایش سلامت از طریق سنجش فشار خون و قند خون و خیمه‌های نماز راهنمای مسافرین نوروزی هستند.
وی افزود: این ایستگاه‌ها در قالب بیست و چهارمین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان هلال احمر و با هدف پیشگیری از تصادفات جاده‌ای مسافران نوروزی برپا شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بالاخره دولت تسلیم شد؛ آپشن طلایی به حقوق کارگران اضافه شد / متناسب‌سازی حقوق‌ها با تورم ۴۵ درصد
  • بهره‌مندی ۱۴۳ هزار مسافر از خدمات امدادگران فارس
  • تایید مرگ شش نفر در تصادف رانندگی جاده جندق معلمان
  • پوشش امدادی 40 حادثه در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی/واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای
  • برخورد دو دستگاه پراید در بندر دیر۷ مصدوم به همراه داشت
  • بهره‌مندی ۱۴۳ هزار مسافر از خدمات امدادگران
  • فیلم/ واکنش نماینده ولی‌فقیه در همدان به درخواست یک دختر بچه در جلسه تفسیر
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳ قوت گرفت؟
  • ببینید| نماینده تبریز : رئیسی از شنیدن 5 دقیقه حرف های من ترس داشت/ من هم جلسه را ترک کردم
  • انتخاب سگ‌های امدادی بر چه اساس است؟