Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، شاهین فتحی اظهار کرد: هم‌اکنون در سی‌سخت هستیم و وضعیت آب و هوایی در این منطقه به شدت سرد است، باد و بارندگی را شاهد هستیم و به همین دلیل امکان انتقال نیروهای امدادی را به ارتفاعات دنا نداشتیم. وی تصریح کرد: بالگردها آماده بودند که عملیات امدادی را انجام و نیروها را اعزام کنیم اما متاسفانه شرایط جوی اجازه اعزام نیرو را نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر بیان کرد: جلسه هماهنگی را با حضور فرماندهان ارتش، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار شهرستان دنا داشتیم، در حال طراحی یک سناریو برای انتقال نیروها هستیم که نتایج خوبی داشت و در صورت مساعد شدن شرایط جوی اعزام نیروها را خواهیم داشت.

 

وی تصریح کرد: کمپ‌هایی در مسیر پیش‌بینی شده که در صورت مساعد بودن شرایط هوا نیروها را اعزام خواهیم کرد. تعامل خوب بین نیروهای هلال احمر، ارتش و کوهنوردان است که امیدواریم این تعامل سبب اعزام نیروها به منطقه شود و سعی کنیم به هواپیما دسترسی کنیم تا اجساد جانباختگان را به وسیله بالگرد یا سایر مسیرها به پایین منتقل کنیم.

 

فارس

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۵۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ بابک محمودی با اشاره به انتشار هشدار هواشناسی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به هشدار این سازمان مبنی بر بارش رگباری و شدید باران و نیز وزش شدید باد در روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) ۱۳ استان تحت تاثیر این بارش‌ها خواهند بود.

وی افزود: این بارش‌ها در روز ۱۱ اردیبهشت نیمه جنوبی استان‌های ایلام، لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و شمال غرب کردستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و در روز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) نیز در استان‌های کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر، نیمه غربی استان‌های فارس، کردستان و لرستان شاهد بارش‌های شدید بهاری خواهیم بود.

محمودی با اشاره به اینکه بارش‌ها در روز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) ادامه دارد، افزود: پیش‌بینی می‌شود در این روز استان‌های یزد، کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه و کردستان شاهد بارش‌های شدید و رگباری باشند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر خاطر نشان کرد: امدادگران در این استان‌ها در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند تا در صورت نیاز به یاری مردم و آسیب دیدگان بشتابند.

وی از هموطنان خواست در این روز‌ها حتی‌امکان از تردد در ارتفاعات و یا اسکان در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

محمودی افزود: هموطنان در صورت بروز حادثه می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته با شماره ندای امداد (۱۱۲) تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • اعزام ۱۱ رایزن بازرگانی به آفریقا/ خط منظم هوایی باید ایجاد شود
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • دسترسی حمل‌و‌نقل‌ دریایی و هوایی به ارتباطات مخابراتی/آنتن‌های ماهواره‌ای سیار ساخته شد