Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@05:00:41 GMT

تودیع و معارفه در سرپرستی استان خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۵۵۸۷۹

تودیع و معارفه در سرپرستی استان خراسان رضوی

در این مراسم که با حضور مدیرعامل، قائم مقام، معاون امور بانکی و مدیران ارشد موسسه در مشهد برگزار گردید، محمود رهنما از زحمات و تلاش‌های‌ مسعود کیوان فر در طول تصدی این پست قدردانی کرد.

مدیرعامل در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های‌ مسعود کیوان فر در طول دوره مدیریت ضمن برشمردن مزایای تغییر و تحول، تزریق انرژی مدیران جوان و با تجربه  بر پیکره موسسه را امری اجتناب ناپذیر ارزیابی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه، از کارکنان خواست با همدلی بیشتر در راستای اهداف موسسه و به خصوص کاهش مطالبات معوق تلاش و کوشش کنند.  

عضو هیات مدیره موسسه گفت: با توجه به نرخ چشمگیر مطالبات، ضروری است مدیران و کارکنان ضمن چاره‌اندیشی مقتضی، همت والای خود را در راستای  وصول مطالبات، برگشت سرمایه و تحقق درآمد بکار گیرد .

وی همچنین گفت: فعالیت و تلاش در محیط کار و انجام صحیح امور محوله  از اهم امور می باشد ولی ما بایستی علاوه بر این، نگاهی هم به آینده داشته باشیم و انعطاف پذیر و متغیر باشیم و توانایی تشخیص مشکلات و اجرای استراتژیهای جدید و نوین را داشته باشیم.

محمود رهنما همچنین افزود: در بیست سالی که از عمر موسسه اعتباری ثامن گذشته است، جدا  از سابقه درخشان اعتماد و اعتبار، تک تک کارکنان هدفی بس بزرگ و ارزشمند را برای خود برگزیدند که همچنان این هدف و تجارب سینه به سینه در بین کارکنان موسسه انتقال می یابد و این هدف بزرگ همان خدمت و تلاش در راه رفع گرفتاری و تکریم ارباب رجوع می باشد که در موسسه نهادینه شده تا همواره فرصت خدمتگزاری به مردم را پاس داشته و برای رضایت حداکثری مشتریان تلاش کنند.

در ادامه قائم مقام موسسه نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چندین ساله آقای مسعود کیوانفر ، وی را انسانی پاکدست، سالم، متخصص در امور بانکی و کارشناس دانسته و گفت: به واقع موسسه اعتباری ثامن باید روزی به خود افتخار کند که چنین مدیرانی، جهت اعتلای آن کوشش کرده اند .

محمود مردانی در ادامه گفت: موسسه اعتباری ثامن با دارا بودن  نیروی انسانی تلاشگر و متخصص، مدیران شایسته ای که از بدنه ثامن رشد یافته اند می‌تواند مشکلات موجود را پشت‌سر بگذارد.

وی با اشاره به سوابق و عملکرد ارزشمند آقای هادی در سرپرستی دو استان کرمانشاه و اصفهان گفت: امیدوارم  و اطمینان دارم آقای علی هادی  به‌ عنوان یکی از مدیران کارآزموده، جوان و نواندیش بتواند با بهره‌گیری از همراهی و مشارکت موثر کارکنان و مدیران، در احیای جایگاه ممتاز موسسه در استان خراسان رضوی  موفق باشد .
 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۵۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند

حسن نوری زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در جلسه کمیته هماهنگی مرز دوغارون گفت: اینکه خراسان رضوی با کشور‌هایی مصرف کننده همجوار است، خود یک فرصت طلایی برای شکوفایی و رونق بخش صادرات این استان به شمار می‌رود که باید نهایت استفاده از آن را داشت.

وی افزود: مرزنشینان نقش بسزایی در تامین امنیت پایدار مرز‌های کشور دارند و فعالیت‌های اقتصادی قانونیبرای آنان باید پیش بینی شود که این خود رضایتمندی اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: ایجاد رضایتمندی در بین سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی باید در اولویت کاری همه مسئولان، به ویژه دستگاه‌های اجرایی در مناطق مرزی استان، باشد.

نوری زاده بیان کرد: استاندارد‌های لازم و بالابردن سطح کیفیت محصولات ایرانی باید در دستور کار تولیدکنندگان باشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: برای رشد و پویایی اقتصاد هر منطقه باید زیرساخت‌های لازم در آنان نیز تقویت شود که این نیاز به تلاش، هم افزایی و تلاش مضاعف مدیران و نهاد‌های متولی دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: داشتن تناسب بین صادرات و واردات کالا در بین کشور‌های همسایه یک اصل مهم است که این خود افزایش سطح تعاملات را به همراه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم