Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله موحدی کرمانی با تشکر از اقدامات دستگاه های مختلف در کمک به زلزله زدگان کرمانشاه اظهار داشت: با این حال، شنیده‌ایم که این عزیزان نیازمند توجه بیشتری هستند.به گزارش بلاغ، «آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی» در خطبه‌های نمازجمعه امروز تهران با اشاره به آیات سوره تکاثر اظهار داشت: در این سوره تأکید شده که در قیامت از همه نعمت‌هایی که به ما داده شده، سؤال خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به بطالت گذراندن عمر، جرم است، تصریح کرد: در قیامت سؤال می‌شود که عمر را با یاد خدا و تبعیت از فرمان خدا گذرانده ای یا نه. بنده خدا بوده‌ای یا شیطان؟

خطیب جمعه تهران بهترین و بالاترین نعمت را ارسال پیامبران به میان مردم عنوان کرد و افزود: آشنا شدن با خدا نعمت بزرگی است که انبیاء بر ما ارزانی داشته اند و در قیامت از آن سؤال می‌شود.

وی یکی از خطوط قرمزی که در کلام معصومین مطرح شده را حفظ زبان دانست و تصریح کرد: باید در سخن گفتن مراقب باشیم که سخن گفتن ما، افتراء، تهمت و بردن آبروی مؤمن نباشد.

بیشتر بخوانید: فیلم/ انتقاد آیت‌الله موحدی کرمانی به حقوق 17 میلیونی مدیران واکنش آیت‌الله موحدی به اظهارات مصباحی‌مقدم موحدی کرمانی: صحبت‌های مصباحی‌مقدم برای 15 سال قبل است ضربه‌ سران فتنه به ایران و اسلام در تاریخ بی‌بدیل است

موحدی کرمانی غافل بودن از فقرا و مستمندان را، یکی از خطوط قرمزی دانست که دین بر آن تأکید کرده است.

امام جمعه موقت تهران، ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: عدالتی که حضرت مهدی(عج) پس از ظهور پیاده خواهد کرد، الگو گرفته از مادرش حضرت زهرا(س) خواهد بود.

وی انفاق حضرت زهرا به فقرا را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه در کجای دنیا سراغ دارید که فرد آذوقه خود را به دیگران بدهد تصریح کرد: حضرت مهدی(عج) پس از ظهور، این روحیه را در بین مردم پیاده می‌کند.

موحدی کرمانی تصریح کرد: تمام برنامه‌هایی که حضرت برای تثبیت عدل می‌خواهد انجام دهد الگو گرفته از حضرت زهرا(س) است.

وی انفاق حضرت زهرا به فقرا را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه در کجای دنیا سراغ دارید که فرد آذوقه خود را به دیگران بدهد تصریح کرد: حضرت مهدی(عج) پس از ظهور، این روحیه را در بین مردم پیاده می‌کند.

موحدی کرمانی تصریح کرد: تمام برنامه‌هایی که حضرت برای تثبیت عدل می‌خواهد انجام دهد الگو گرفته از حضرت زهرا(س) است.

آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه دوم نمازجمعه نیز با اشاره به بیانات مهم رهبر انقلاب در دیدار مردم آذربایجان اظهار داشت: ان‌شاءالله مسئولین موفق شوند فرامین رهبری را اجرا کنند.

وی حادثه هواپیمای تهران- یاسوج را دردآور توصیف کرد و با بیان اینکه تأثر عمیق و همدردی صمیمانه خود را با خانواده‌های داغدار ابراز می‌داریم اظهار داشت: مایه مباهات این است که خانواده جانباختگان گفته‌اند راضی به ادامه عملیات جستجو برای یافتن اجساد نیستیم تا مبادا جان کسی به خطر افتد. مرحبا به این ایثار. مردم خوبی داریم و خداوند به مسئولین توفیق دهد که خدمتگذار این مردم باشند.

خطیب جمعه تهران، با محکومیت اغتشاشات خیابان پاسداران تهران که امنیت جانی و مالی مردم را به خطر انداخت اظهار داشت: از اقدامات سنجیده و عاقلانه نیروی انتظامی تشکر می‌کنیم که به خوبی عمل کردند و مدبرانه به آن خاتمه دادند.

وی با بیان اینکه از دستگاه قضایی می‌خواهیم با این جنایتکاران که مرتکب قتل و متعرض به اموال مردم شدند با قاطعیت و شدّت برخورد کند تصریح کرد: امنیت مسئله‌ای نیست که به سادگی بتوان از آن گذشت. ان‌شاءالله مردم شاهد مجازات قاطعانه این حریم شکنان خواهند بود.

موحدی کرمانی با تشکر از اقدامات دستگاه های مختلف در کمک به زلزله زدگان کرمانشاه اظهار داشت: با این حال، شنیده‌ایم که این عزیزان نیازمند توجه بیشتری هستند؛ مخصوصاً که به واسطه بارش شدید باران، مشکلاتی برای آنها ایجاد شده است.

وی افزود: همچنین لازم است بودجه بیشتری در اختیار آنها قرار گیرد تا بتوانند مسکنی برای خود تهیه کنند.

موحدی کرمانی در قسمت دیگری از خطبه‌های نمازجمعه تهران اظهار داشت: مطلع شدیم نوجوان کرمانی 14 ساله‌ای به نام «سیّد ابوالفضل حسینی» پس از شرکت در راهپیمایی اربعین مطلع می‌شود که مسابقات تیر و کمان در آمریکا برگزار می‌شود و با شرکت در این مسابقات، مدال طلا کسب می‌کند و آن را به سردار رشید اسلام سرلشکر قاسم سلیمانی و میلیون‌ها زائر حسینی که در اربعین پیاده به زیارت امام حسین می‌روند اهدا می‌کند. از این نوجوان تشکر می‌کنیم.

وی سالروز شهادت شهید محلاتی نماینده امام در سپاه را  مورد اشاره قرار داد و با تجلیل از این شهید گرانقدر اظهار داشت: از خدا می‌خواهیم روح او را با شهدای کربلا محشور کند.

امام جمعه موقبت تهران همچنین سوم اسفند آغاز عملیات خیبر در سال62 و 5 اسفند سالروز عملیات والفجر را مورد اشاره قرار داد.

موحدی کرمانی با بیان اینکه آمریکا، صهیونیست و عربستان سعودی در فکر ایجاد اجماع منطقه‌ای و بین‌المللی علیه ایران هستند اظهار داشت: آن‌ها غافل از این هستند که ایران اسلامی حامل نور خداست و این نور خاموش شدنی نیست.

وی افزود: انقلاب ایران یکی از مصادیق کلمه طیّبه است که فرسنگ‌ها ریشه در اعماق زمین دارد و شاخه‌های آن به آسمان‌ها رفته و دائماً میوه می‌دهد.

خطیب جمعه تهران خطاب به آمریکا گفت: آمریکا خودت و ایادی‌ات عصبانی شوید و از این عصبانیت بمیرید.

کد مطلب: 351200 مرجع : فارس 

آیا این اقتصاد، مقاومتی است؟!/ مسئولان به‌جای وعده عمل کنند

کلان‌نگری؛ حقله مفقوده توسعه در مازندران

فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تیغه دولبه برای کودکان/ نظارت دقیق به‌جای ممانعت مطلق

مشکلات کشور با راه‌حل‌های یک خطی درست نمی‌شود/ قدرت‌های غربی جرات حمله نظامی به ایران را ندارند

به لیلا بگو هوووو بکشه

اقتدار ایران رویاهای دشمنان را به کابوس تبدیل کرد/ گردان مسلم خط‌شکن سخت‌ترین محورهای عملیاتی بود

    زلزله‌زدگان کرمانشاه نیازمند توجه بیشتری هستند/ قوه قضاییه با عاملان جنایت پاسداران برخورد قاطع کند نامه‌ محرمانه حریری به آیت‌الله سیستانی نگرانی ترامپ از شعار «مرگ بر آمریکا» اروپا آمریکا را پایبند اجرای برجام کند تذکر قاضی سراج به شهرداری تهران کشته و زخمی شدن 50 مزدور سعودی در مرز یمن وقوع آتش سوزی شدید در آپارتمانی در ایالت کالیفرنیا آیا رئیس جمهور به دنا سفر می کند؟ کره شمالی: دبیرکل سازمان ملل نوکر آمریکاست انتقاد نماینده روسیه در سازمان ملل به طرح آتش بس چه تعداد آلمانی عضو داعش در سوریه و عراق کشته شدند؟ آمریکا به عراق درخصوص خرید «اس400» هشدار داد اتهام‌های جدید علیه رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ نجفی بازنده صفحه شطرنج اصلاح طلبان آمریکا ماندن در برجام را به اصلاح ۶ حوزه در ایران منوط کرد ساخت فرودگاه یاسوج از ابتدا کارشناسی شده نبود وزیر خارجه عربستان از در پُشتی وارد پارلمان اروپا شد بازداشت ۲۱ نفر در استانبول به اتهام همکاری با عوامل کودتا سفارت آمریکا ۱۴ می‌به اورشلیم (قدس) منتقل می‌شود امام جمعه طبس درگذشت  

پروژه تخریب ایران و زمان تصمیم بزرگ

بمباران «صرواح» در مارب یمن از سوی جنگنده‌های سعودی

خط و نشان دوباره عادل الجبیر برای قطری‌ها

ظریف: اقداماتی که صورت می‌دهند حباب روی آب است

عباس: آماده تبادل اراضی مطابق مرزهای ۶۷ هستیم

۲ شرط آمریکا برای طالبان

زمان نشان دادن مشت آهنین همین حالاست

دومین شب مراسم ایام فاطمیه با حضور رهبر انقلاب

نتیجه جایزه دادن سلبریتی ها به جنایتکاران چیست؟

تحریم محصولاتی که ترویج فرقه ضاله می‌کنند

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرائم و برخورد قاطع با سرقت

رئیس پلیس آگاهی فراجا تاکید کرد که ارتقاء قدرت کشف جرایم و برخورد قاطع و موثر با سرقت از جمله اولویت‌های مهم پلیس آگاهی فراجا در سال جاری است.

به گزارش ایسنا، سردار محمد قنبری در اولین جلسه شور عملیاتی که با حضور معاونان و روسای پلیس آگاهی فراجا برگزار شد، گفت: توجه به اولویت‌های سال ۱۴۰۳ و همچنین افق و چشم انداز معین برای اجرا در پلیس آگاهی فراجا باید بر مبنای اولویت‌ها ترسیم شود که در همین راستا ارتقاء کشف جرایم و برخورد قاطع و موثر با سرقت جزو اولویت‌های مهم است.

وی دقت در موضوع معماری فراجای آینده را یکی از اولویت‌های اساسی در سال جدید عنوان کرد و افزود: توجه به معیشت کارکنان به خصوص در حوزه مسکن شخصی باید در دستورکار قرار بگیرد. پیگیری بصیرت افزایی از طریق قرآن و نهج البلاغه و همچنین ارتقاء توان عملیاتی در کشف جرایم نیز باید در دستورکار باشد.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه اقدامات پلیس آگاهی در حوزه فضای مجازی و انتشار اخبار و اطلاع رسانی باید با جدیت انجام شود، گفت: ارتقاء کشف جرایم و برخورد قاطع و موثر با سرقت از جمله اولویت‌های مهم فراجا در سال جدید است که باید مدنظر قرار گیرد.

قنبری موضوع طرح نور را که در سطح فراجا در حال اجرا است بسیار بااهمیت و مثمرثمر عنوان کرد و گفت: از همه همکارانی که با تلاش شبانه روزی و اقدامات موثر در سراسر کشور در ایام گذشته و به ویژه نوروز تعامل و همکاری مطلوبی داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد: شاخص‌های حوزه کشف به وقوع باید به صورت کاملا علمی و حرفه‌ای ترسیم و برنامه‌ریزی های منظم در این زمینه انجام شود و برنامه‌ها و اهداف قابل دسترسی و منطقی باشند.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با تاکید براینکه موضوع هوشمندسازی باید به صورت فوق العاده در دستورکار پلیس آگاهی قرار گیرد، گفت:‌ انضباط باید در دستورکار قرار گیرد به طوری‌که همه فعالیت‌ها برمبنای انضباط مادی و معنوی به صورت کاملا دقیق پیگیری و اجرا شود.

وی با اشاره به تسریع و زمانبندی مشخص برای انجام کارها و اجرای مصوبات و کیفی سازی آنها خاطرنشان کرد: موضوع آمار و اطلاعات در حوزه های عملیاتی بسیار مهم است و باید به صورت دقیق به آن توجه شود.

رئیس پلیس آگاهی فراجا در پایان با اشاره به اهمیت احساس امنیت در سطح جامعه گفت: سرقت نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است به طوری که مجموع کشفیات ۳۴ درصد افزایش و کشف به وقوع به ۵۲ درصد رسیده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند | باید با عاملان عادی انگاری مجالس گناه قاطعانه برخورد شود
  • مسئولان با جدیت بیشتری پای کار حل مشکل کشاورزان بیایند
  • دستور رئیسی برای برخورد قاطع با متخلفین در محیط زیست
  • برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در نیشابور
  • تأکید پلیس به برخورد قاطع با سرقت و کشف جرایم
  • برخورد قاطع و موثر با سرقت/ هوشمند سازی در دستور کار پلیس
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرائم و برخورد قاطع با سرقت
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • (تصاویر) عاملان برادرکشی در مشهد صحنه جنایت را بازسازی کردند
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد