Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: در حال حاضر شرایط جوی در منطقه سقوط هواپیما به نحوی است که ابرهای متراکم تا نیمه کوه وجود دارد، مه و ابر شدید است و وضعیت آب و هوایی امکان و اجازه عملیات را نمی‌دهذبه گزارش بلاغ، با وجود اینکه امدادرسانان در حال کار در منطقه سقوط هواپیمای یاسوج هستند اما به علت سختی و کوهستانی بودن مسیر و همچنین وضعیت نامناسب جوی عملیات انتقال اجساد با کندی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«منصور شیشه‌فروش» در خصوص روند عملیات در منطقه سقوط هواپیمای شرکت آسمان اظهار کرد: در حال حاضر شرایط جوی به نحوی است که ابرهای متراکم تا نیمه کوه وجود دارد، مه و ابر شدید است و وضعیت آب و هوایی امکان و اجازه عملیات را نمی‌دهد.

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی موجود، تیم‌ها به صورت آماده‌باش حضور دارند و به محض این‌که وضعیت هوا اجازه داد عملیات را به صورت زمینی و هوایی مجدداً آغاز می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: فیلم/ شرایط جوی محل سقوط هواپیمای یاسوج پیدا شدن جعبه سیاه هواپیمای ATR آسمان تکذیب شد پرواز هواپیماهای ATR72 شرکت آسمان متوقف شد

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با اشاره به استقرار پنج تیم از کوهنوردان خبره در منطقه سمیرم، بیان داشت: این تیم‌ها به محض باز شدن هوا با هماهنگی که به عمل می‌آید برای انجام عملیات اقدام می‌کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به کوهستانی بودن منطقه، وضعیت آب و هوا به صورت لحظه به لحظه است و در حال حاضر نیز تراکم ابر شدیدی داریم، بنابراین هواشناسی به صورت مستمر و مرتب گزارش‌ها را ارائه می‌دهد.

شیشه‌فروش در پایان بیان داشت: در سی‌سخت تیم جمعیت هلال احمر کشور حضور دارند، در منطقه پادنای سمیرم هم تیم‌های امدادی و کوهنورد مستقر هستند.

کد مطلب: 351201 مرجع : فارس 

آیا این اقتصاد، مقاومتی است؟!/ مسئولان به‌جای وعده عمل کنند

کلان‌نگری؛ حقله مفقوده توسعه در مازندران

فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تیغه دولبه برای کودکان/ نظارت دقیق به‌جای ممانعت مطلق

مشکلات کشور با راه‌حل‌های یک خطی درست نمی‌شود/ قدرت‌های غربی جرات حمله نظامی به ایران را ندارند

به لیلا بگو هوووو بکشه

اقتدار ایران رویاهای دشمنان را به کابوس تبدیل کرد/ گردان مسلم خط‌شکن سخت‌ترین محورهای عملیاتی بود

    آخرین خبر از عملیات انتقال پیکرهای حادثه هواپیمایی برف و باران در محورهای ۱۰ استان طرح «تعطیلات زمستانی مدارس» به کجا رسید؟ ۶ ابهام فرمانداری به طرح جدید ترافیک نظر وزیر علوم درباره حقوق اعضای هیأت علمی پول مالیات سیگار کجا می رود؟ ظرفیت پذیرش در کنکور دکتری ۹۷ اعلام شد سلامت مردان در خطر است سوءاستفاده از هوش مصنوعی برای حملات سایبری آیا نحوه پذیرش دانشجویان دکتری تغییر می‌کند؟ کشف بی سابقه ترین محموله مواد محترقه در پایتخت عملیات امدادرسانی تا روز دوشنبه متوقف شد شرط اختصاص اعتبار برای پاداش پایان خدمت فرهنگیان کسی از کشته‌های جاده‌ای حرفی نمی‌زند/ نااهلان در انقلاب جایی ندارند ۵ بیماری که در اثر کمبود منیزیم ایجاد می‌شود این روغن، سلامت روانتان را تهدید می‌کند! فیلبند روستایی زیبا بر فراز ابر‌ها بهترین روغن‌های گیاهی برای درمان تبخال ۲۰ خاصیت شگفت انگیز روغن‌های گیاهی ۵ کفش ضروری مردانه  

جزئیات حوادث خیابان پاسداران از زبان سخنگوی ناجا

شهادت سه مأمور پلیس در منطقه پاسداران تهران

4 غایب قطعی الهلال برای بازی با استقلال

دانش آموز تهرانی معلم خود را مجروح کرد

اعزام تکاوران تیپ ۶۵ به جست‌و جوی هواپیمای مفقودی

عوامل اختلال در پرواز کرمان–تهران دستگیر شدند

تایید تیراندازی در تجمع دراویش در تهران

ادامه عملیات کوهنوردان حرفه‌ای در محل سقوط هواپیما

کشف لوازم آرایشی فاسد قبل از توزیع در اشتهارد

۲۰ خاصیت بی نظیر گوشت اردک

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۵۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات سقوط سنگ در جاده کندوان

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس گفت : سقوط سنگ حوالی ساعت ۱۰ امروز در منطقه سیاه بیشه کندوان خسارت جانی و مالی نداشت اما ماشین آلات راهداری برای پاکسازی جاده به منطقه اعزام شدند.

به گزارش مشرق، امروز پنچشنبه خبری از چند مورد سقوط سنگ و سنگ ریزه در جاده کندوان در شبکه های اجتماعی از سوی کاربران منتشر و گفته شده بود عابران سواره رو در تردد از این گذرگاه اقدام به جابه جایی این سنگ ها برای باز شدن محور کردند.

در این پیوند مهدی صفایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این حادثه حوالی ساعت ۱۰ صبح در محدوده " سیاه بیشه " رخ داد و به محض اطلاع از این حادثه راهداران با بکارگیری ماشین آلات در محل حادثه حاضر شدند و اقدام به جابه جایی سنگ ها برای باز گشایی محور شدند.

این مسوول بیان داشت : هم اینک تردد خودروها از جنوب به شمال محدوده پل زنگوله، سیاه بیشه، هریجان و کمرزرد پرحجم است.

به توصیه کارشناسان باتوجه به بارش های اخیر و همچنین بارندگی ارتفاعات وقوع ریزش سنگ در محورهای کوهستانی از جمله جاده چالوس همچنان محتمل است به همین دلیل رانندگان و مسافران از توقف در حاشیه این محور ارتباطی و همچنین تردد ساعات بارندگی خودداری کنند.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

دیگر خبرها

  • محسن رضایی با یک هواپیمای جنگنده به تهران آمد
  • سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه
  • انتقال ۵ کولبر مصدوم بر اثر سقوط در ارتفاعات مرزی پاوه
  • آخرین خبر از وضعیت ۵ کولبر سقوط کرده در کوه «ژالانه» پاوه
  • سقوط سنگ در جاده کندوان + جزئیات
  • جزییات سقوط سنگ در جاده کندوان
  • حادثه کوهستانی سقوط ۴ نفر در محور مرزی پاوه روستای هانی گرمله
  • مراجعه ۱۵۰۰ نفر به بیمارستان جزیره کیش در تعطیلات نوروزی
  • مرگ راننده ۳۵ ساله بر اثر سقوط بیل مکانیکی در رودبار
  • سقوط کارگر جوان از داربست حادثه ساز شد