Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز گروه هفت نفره فرانسوی بررسی سانحه هواپیمای ای تی آر 72 به پادنای سمیرم وارد شدند.

بنابر این گزارش این گروه هفت نفره شامل متخصصان فرانسوی هستند که برای بررسی سانحه سقوط هواپیمای مسافربری ای تی آر 72 متعلق به شرکت آسمان امروز از تهران عازم محل وقوع حادثه در سمیرم و سی سخت شدند.
این افراد شامل سه نفر از کمیسیون بررسی سوانح و چهار نفر هم از کارخانه سازنده هواپیما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پادنا گروه فرانسوی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۶۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب پرحادثه در قزوین / ۳ سانحه در ۲ ساعت

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از وقوع ۳ سانحه رانندگی شامل ۲ واژگونی و یک حریق خودرو طی ۲ ساعت در شهر قزوین خبر داد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از وقوع سه سانحه رانندگی طی دو ساعت در واپسین ساعت شامگاه چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین خبر داد و اظهار کرد: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی در ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه حریق یک دستگاه خودرو نیسان در لاین شمالی آزادراه قزوین-زنجان جنب پمپ بنزین آفتاب درخشان صحرا اطلاع داده شد.

وی اضافه کرد: بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۵ و ۴ به محل حادثه اعزام شدند و ضمن ایمن‌سازی مکان حادثه نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی قزوین همچنین از وقوع دو سانحه واژگونی خودرو خبر داد و گفت: در دومین مأموریت در ساعت ۲۰:۴۵ واژگونی خودرو پرشیا در پل غیر همسطح امام رضا (ع) به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که در این حادثه آتش‌نشانان ایستگاه شماره یک باغ دبیر در محل حضور یافتند.

ململی یادآور شد: همچنین در حادثه واژگونی خودروی دیگری در ساعت ۲۱:۵۵ دقیقه در باند شرقی بلوار آیت‌الله ابوترابی نرسیده به چهارراه شورا، آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۲ شهید بابایی با حضور در محل با ایمن‌سازی مکان حادثه و رهاسازی راننده به مأموریت خود پایان دادند.

کد خبر 745631

دیگر خبرها

  • نابودی ۱۳ فروند هواپیمای مدرن اسرائیل/ تلفات و مجروحان بسیار زیاد است
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • شب پرحادثه در قزوین / ۳ سانحه در ۲ ساعت
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام آسیا
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس مسافربری در نائین
  • طنین فریاد مرگ بر آمریکا در سراسر ایالات‌متحده/ حامیان فلسطین پرچم آن را به آتش کشیدند
  • مرگ یک کارگر بر اثر سقوط آوار سنگ