Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اکبر زمانیان امروز چهارشنبه (دوم اسفندماه) در حاشیه آیین افتتاح انستیتو فرآورش گاز در جمع خبرنگاران گفت: تاسیس انستیتوهای تخصصی در دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی به منظور انجام فعالیت‌های پژوهشی در بخش پایین‌دست صنعت نفت در مسیر تحقق اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دستور کار وزارت نفت قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به این که شرکت ملی گاز سه قرارداد پژوهشی در این زمینه امضا کرده است، امروز و در فاز نخست اجرای یکی از این قراردادها، انستیتو فرآورش گاز افتتاح شد و بر مبنای آن، در چند سال آینده شاهد دستیابی به فناوری‌هایی مرتبط با صنعت گاز خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس انستیتو فرآورش گاز پژوهشگاه صنعت نفت، درباره فعالیت‌های انجام شده در فاز نخست قرارداد پژوهشی با شرکت ملی گاز، به تدوین نقشه راه و برنامه جامع تحقیقاتی انستیتو فرآورش گاز اشاره کرد و گفت: حدود ۲ ماه پیش این اقدامات نهایی شد.

وی به فعالیت‌های پژوهشگاه در حوزه گاز اشاره کرد و گفت: در ۱۰ سال گذشته فعالیت‌های زیادی در این زمینه انجام شدکه هم اکنون این دستاوردها در شرکت ملی گاز استفاده می‌شود.

بر اساس این گزارش، انستیتو فرآورش گاز پژوهشگاه صنعت نفت، پیرو قرارداد پژوهشی امضا شده بین شرکت ملی گاز ایران و پژوهشگاه صنعت نفت با هدف همکاری پژوهشی در حوزه تصفیه و شیرین‎سازی گاز صبح امروز (چهارشنبه، دوم اسفندماه) با حضور حبیب‎اله بیطرف، معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت و جمعی از مدیران این معاونت، حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و اعضای هیئت مدیره این شرکت و جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و جمعی از مدیران و رؤسای این مجموعه افتتاح شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۶۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماری‌های قلبی و عروقی از شایع‌ترین علل مرگ‌ومیر در دنیا

رئیس انستیتو قلب و عروق شهید رجایی، بیماری‌های قلبی و عروقی را یکی از شایع‌ترین علل مرگ و میر در جهان دانست و بر ضرورت هم‌افزایی و همکاری برای مقابله با این چالش بزرگ تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، نهمین کنگره مشترک قلب و عروق ایران طی روزهای پنجم تا هفت اردیبهشت، در انستیتو قلب و عروق شهید رجایی در حال برگزاری است و جمعی از برجسته‌ترین متخصصان این رشته از سراسر ایران و خارج از کشور را گرد هم آورد.

بنابر اعلام روابط عمومی برگزاری این کنگره، این رویداد علمی با حضور دکتر یوسف پناهی - معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، دکتر حسین فرشیدی - معاون بهداشت وزارت بهداشت، دکتر محمد رئیس زاده - رئیس سازمان نظام پزشکی کشور و همچنین دکتر فریدون نوحی - رئیس انستیتو قلب و عروق شهید رجایی برگزار شد.

دکتر فریدون نوحی - رئیس انستیتو قلب و عروق شهید رجایی، در سخنرانی افتتاحیه این کنگره، ضمن ابراز خرسندی از حضور متخصصان برجسته، به اهمیت این رویداد علمی در ارتقای سلامت قلب و عروق مردم کشور اشاره کرد.

او بیماری‌های قلبی و عروقی را یکی از شایع‌ترین علل مرگ و میر در جهان دانست و بر ضرورت هم‌افزایی و همکاری برای مقابله با این چالش بزرگ تأکید کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی برگزاری این کنگره، در طول سه روز برگزاری کنگره، سخنرانی‌های علمی متعدد و ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در حوزه بیماری‌های قلبی و عروقی ارایه می‌شود و اساتید برجسته داخلی و خارجی با محوریت موضوعات مختلفی از جمله بیماری‌های عروق کرونر، نارسایی قلبی، آریتمی‌های قلبی، بیماری‌های دریچه‌ای قلب، فشار خون بالا، کلسترول بالا، دیابت و دیگر رشته های تخصصی قلب و عروق به تبادل دانش و تجربیات خود می‌پردازند.

علاوه بر سخنرانی‌ها، پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی متنوعی نیز در این کنگره تدارک دیده شده است که فرصتی برای متخصصان جهت ارتقای دانش و مهارت‌های خود در زمینه‌های مختلف قلب و عروق فراهم کرده است. بدون شک، تبادل دانش و تجربیات در این کنگره، گامی مؤثر در جهت ارتقای کیفیت خدمات درمانی و پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی در ایران خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏
  • نتایج جالب از پژوهشی درباره حس پیری/ زنان درباره سن پیری مردان چطور فکر می‌کنند؟
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • بیماری‌های قلبی و عروقی از شایع‌ترین علل مرگ‌ومیر در دنیا
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد
  • دانشگاه شریف به دنبال راه اندازی انستیتو از دانشگاه سازمان ملل است