Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-23@08:31:27 GMT

ابزار خاص شکارچی متخلف برای یافتن شکار

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۵۶۴۷۳

ابزار خاص شکارچی متخلف برای یافتن شکار

به گزارش امتداد،‌جواد شاه‌حسینی رئیس حفاظت محیط‌زیست آرادان از دستگیری شکارچی متخلف در آرادان خبر داد و  ابراز داشت: پس از گزارش‌های واصله مبنی بر حضور شکارچی در مناطق حیات وحش آرادان بلافاصله نیروهای یگان حفاظت به محل اعزام شدند

وی افزود: پس از حضور محیط بان ها، در حالی که شکارچی  با پهپاد در جستجو شکار غیر مجاز بود را شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حفاظت محیط‌زیست آرادان در ادامه بیان داشت: در بازرسی اولیه از شکارچی متخلف یک اسلحه شکاری دولول (دارای جواز)، ۱۲ عدد فشنگ چارپاره (فشنگ غیرمجاز مخصوص شکار پستانداران بزرگ جثه)، ۳۷ عدد فشنگ ساچمه زنی، قطار فشنگ و دو پهپاد کشف و ضبط شد.

شاه‌حسینی بابیان اینکه متهم با هماهنگی مقام قضایی در اختیار پلیس امنیت قرارگرفته است، تصریح کرد: شکارچی متخلف در زیستگاه جبیر برای آسان پیدا کردن آن‌ها از پهباد استفاده کرده است.

وی افزود: از هموطنان و مردم تقاضا داریم در مناطق حیات وحش در صورت مواجه‌شدن با موارد مشکوک و یا حضور احتمالی شکارچیان بلافاصله ماموران محیط‌زیست را در جریان قرار دهند تا نسبت به رفع آن در اسرع وقت اقدام شود.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۶۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف توله شیر در خانه‌باغی در ساری

ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری یک قلاده توله شیر را در خانه‌باغی در ساری کشف کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری درپی انتشار تصاویری از یک توله شیر در فضای مجازی، به امر شناسایی متخلف اقدام کرده و با همکاری ماموران نیروی انتظامی و با داشتن حکم قضایی یک قلاده " توله شیر" را که به صورت غیرمجاز در خانه‌باغ  و مخفیگاه متخلف نگهداری می‌شد، کشف و ضبط کردند.

این متخلف به جرم نگهداری غیرقانونی حیوانات وحشی به مراجع قضایی معرفی و حیوان نیز به صورت موقت به پناهگاه حیات وحش سمسکنده انتقال داده شد تا به یکی از مراکز مجاز باغ‌وحش تحویل داده شود.

بر اساس اعلام محیط زیست متخلف در حوزه شکار و صید سابقه‌دار بوده و در سنوات گذشته از باب خرید و فروش و نگهداری حیوانات وحشی، محکومیت کیفری داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف یک قلاده شیر از خانه یک متخلف در ساری
  • کشف توله شیر در خانه‌باغی در ساری
  • دستگیری متخلف شکار غیرمجاز در شهرستان مهرستان
  • متخلف شکار غیر مجاز در مهرستان دستگیر شد
  • دستگیری دو شکارچی متخلف در شهرستان خلخال
  • دستگیری ۲ شکارچی متخلف در شهرستان خلخال
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در گرمه
  • دستگیری ۲ شکارچی در پارک ملی/ ۲۷ فشنگ چهار پاره کشف شد
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در ۴ شهر مازندران
  • دستگیری ۱۴۴ متخلف زیست محیطی در خراسان جنوبی