Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتشار یک فیلم قدیمی از ستاره جوان لیگ برتر انگلیس می تواند باعث شود تا او از حضور در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه محروم شود.

دله آلی ستاره جوان تیم تاتنهام با بحرانی بسیار جدی روبرو شده است. به تازگی فیلمی غیراخلاقی از او در فضای مجازی منتشر شده است که به شدت او را با مشکل روبرو کرده.

البته مشخص است که این فیلم به چند سال پیش مربوط می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوچینتو سرمربی آرژانتینی تاتنهام به حمایت از ستاره تیمش پرداخته است. وی گفت: « نکات مثبت زیادی در مورد دله آلی وجود دارد؛ ولی او بی‌نقص نیست. هیچ‌کس بی‌نقص نیست. او خیلی باهوش است. مشکل این است که در این شرایط و در مواجهه با چنین اتفاقاتی، ممکن است فوتبال را نابود کنیم.»

در رابطه با دله آلی رسانه های انگلیسی می گویند که احتمال حذفش از تیم ملی انگلیس و نرفتن به جام جهانی وجود دارد.

Dele Alli involved in sex scandal

A major sex scandal has hit Tottenham Hotspur star Dele Alli following the publication of an x-rated video.

He has been linked with Real Madrid in the past and Mauricio Pochettino has also declared him as one of the most important stars of the future.

A 12-second video of the 21-year-old has been leaked on social media, where he is pictured receiving oral sex from an unknown woman as friends cheer.

According to The Sun, Alli, who is not in his best form at present, has put the leak in the hands of his lawyers.

منبع : جام جم آنلاین

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی

یک پرونده شکایتی علیه باشگاه پورتو به خاطر ستاره تیم ملی ایران به جریان افتاد.

به گزارش مشرق، « شکایت ۲۳۰ هزار یورویی علیه پورتو به خاطر طارمی»، این گزارش امروز (جمعه) نشریه اوجوگو پرتغال درباره ایجاد یک پرونده جنجالی علیه باشگاه پرتغالی به خاطر ستاره ایرانی است.

طارمی با ارزش ۱۰ میلیون یورو گران ترین فوتبالیست ایران به شمار می آید. ارزش این بازیکن ایرانی به اندازه برخی از باشگاه‌های فوتبال کشورمان مثل تراکتور و سپاهان(۱۱ میلیون یورو) است.

مهاجم تیم ملی کشورمان در سال ۲۰۲۰ از تیم ریوآوه به پورتو آمد. ستاره ایرانی درخشش بی نظیری با پورتو داشت و موفق شد به همراه این تیم قهرمان لیگ شد و جایزه آقای گلی را کسب کرد.

طارمی زمستان گذشته با مدیران باشگاه اینتر به توافق رسید تا تابستان پیش رو قراردادی ۲ ساله امضا کند.

در زیر می توانید گل تماشایی ستاره ایرانی برای پورتو مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا را تماشا کنید.

نشریه پرتغالی می نویسد که یک شرکت فعال در نقل و انتقالات فوتبالیست ها علیه باشگاه پورتو به دلیل عدم پرداخت کمیسیون قانونی اش در انتقال طارمی شکایت کرده است.

بر اساس گزارش رسانه پرتغالی، باشگاه پورتو موظف به پرداخت این مبلغ قبل انتقال طارمی به اینتر به عنوان بازیکن آزاد به این شرکت نقل و انتقالاتی است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • همه احتمالات توپ طلا: برنده را حدس بزن
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد