Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-19@09:00:29 GMT

اعلام جزئیات سفر هیئت فرانسوی به دناکوه

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۵۶۸۷۰

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان جزئیاتی از حضور هیئت فرانسوی شرکت سازنده و طراح هواپیمای ATR۷۲ متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان در منطقه دناکوه را اعلام کرد.به گزارش بلاغ، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان جزئیاتی از حضور هیئت فرانسوی شرکت سازنده و طراح هواپیمای ATR۷۲ متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان در منطقه دناکوه را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   منصور شیشه فروش با اشاره به جزئیات سفر هیئت فرانسوی به ارتفاعات دنا اظهار داشت:، چون مقررات بین المللی بوده و کنوانسیون هواپیمایی شیکاگو نام دارد، کشور سازنده و طراح هواپیما در صورت سانحه می‌تواند کارشناسان خود را اعزام تا علل حادثه را بررسی کنند.

وی افزود: به همین دلیل هیئتی از فرانسه که سازنده هواپیمای ATR۷۲ متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان بوده به منطقه دنا کوه سفر کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: در نهایت این هیئت یک دوره آموزشی برای امدادگران تدارک دیده تا در صورتی که قصد جابه‌جایی قطعات هواپیما را داشتند، آگاه باشند که چگونه می‌توانند به راحتی این قطعات را جابه‌جا کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس مقررات بین‌المللی کنوانسیون هواپیمایی شیکاگو این هیئت به دناکوه سفر کردند، ادامه داد: بر اساس هماهنگی‌هایی که این هیئت فرانسوی با سازمان هواپیمایی کشوری داشتند به منظور بررسی سانحه و نحوه برخورد با قطعات هواپیما و نحوه جابه‌جایی قطعات در حین جست‌وجو در منطقه دناکوه حضور پیدا کردند.

شیشه فروش گفت: تاکنون جعبه سیاه هواپیما یافت نشده و در صورتی که پیدا شود سازمان هواپیمایی کشوری این خبر را اعلام می‌کند.
  کد مطلب: 351315 مرجع : تسنیم 

آیا این اقتصاد، مقاومتی است؟!/ مسئولان به‌جای وعده عمل کنند

کلان‌نگری؛ حقله مفقوده توسعه در مازندران

فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تیغه دولبه برای کودکان/ نظارت دقیق به‌جای ممانعت مطلق

مشکلات کشور با راه‌حل‌های یک خطی درست نمی‌شود/ قدرت‌های غربی جرات حمله نظامی به ایران را ندارند

به لیلا بگو هوووو بکشه

اقتدار ایران رویاهای دشمنان را به کابوس تبدیل کرد/ گردان مسلم خط‌شکن سخت‌ترین محورهای عملیاتی بود

    اعلام جزئیات سفر هیئت فرانسوی به دناکوه ۲ کوهنورد محلی مفقود شده در دنا پیدا شدند تنها پایتختی که چراغ راهنمایی و رانندگی ندارد! مجهزترین و متفاوت‌ترین قبرستان دنیا اقدام تحسین‌برانگیز پرستاران در کمک به همکار خود یک هواپیمای دیگر هم دچار نقص فنی شد ابزار خاص شکارچی متخلف برای یافتن شکار علت حضور فرانسوی‌ها در محل سقوط هواپیما مجازات قانونی تشویق به بی‌حجابی چیست؟ انتشار گزارش مقدماتی سانحه هوایی تهران - یاسوج/ آخرین مکالمه خلبان پرواز کِی بود؟ انتقال بقایای اجساد جان باختگان ATR در 10 کوله کشف بی‌سابقه‌ترین محموله مواد محترقه در پایتخت نحوه ثبت‌نام در کاروان‌های نوروزی عتبات برف و باران مهمان 28 استان کشور می‌شود سالانه ۷۵۰۰ نوزاد معتاد متولد می‌شود عیادت فرمانده سپاه تهران از مجروح حادثه خیابان پاسداران عملیات امدادرسانی تا روز دوشنبه متوقف شد حذف کپی کارت ملّی و شناسنامه برای امور اداری چهارمین حادثه ریلی هفته اخیر رخ داد اهداف اغتشاشات اخیر از زبان سرلشکر صفوی  

جزئیات حوادث خیابان پاسداران از زبان سخنگوی ناجا

شهادت سه مأمور پلیس در منطقه پاسداران تهران

4 غایب قطعی الهلال برای بازی با استقلال

دانش آموز تهرانی معلم خود را مجروح کرد

اعزام تکاوران تیپ ۶۵ به جست‌و جوی هواپیمای مفقودی

عوامل اختلال در پرواز کرمان–تهران دستگیر شدند

تایید تیراندازی در تجمع دراویش در تهران

ادامه عملیات کوهنوردان حرفه‌ای در محل سقوط هواپیما

کشف لوازم آرایشی فاسد قبل از توزیع در اشتهارد

۲۰ خاصیت بی نظیر گوشت اردک

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۶۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه بازیگری مصدر تنش بود؟/وارونه نمایی به سبک فرانسوی‌ها

در جریان عملیات بر حق و کاملا قانونی کشورمان علیه رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی، که وفق ماده ۵۱ منشور ملل متحد و در پاسخ به نقض حریم کشورمان از سوی دشمن صورت گرفته است، خبرگزاری فرانسه روایتگری کاملا یکطرفه و منحرفی را از ماجرا صورت داده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری فرانسه در تازه‌ترین مطلب خود در خصوص واکنش جمهوری اسلامی ایران نسبت به جنایات رژیم اشغالگر قدس در دمشق، بدون آنکه روایتی از مقدمه ماجرا (اقدام اولیه صهیونیستها) ارائه دهد، پاسخ کشورمان را مصداق تنش زایی جدید در منطقه بر شمرده و نسبت به عواقب آن هشدار داده است!

این خبرگزاری، در بخشی از گزارش خود به انتشار سخنان مکرون (با رویکردی کاملا تایید آمیز) روی آورده و می‌نویسد: "جمهوری اسلامی ایران با حمله گستردۀ موشکی و پهپادی خود به اسرائیل شکافی عمیق و مرحلۀ تازه‌ای در تنش‌های خاورمیانه به وجود آورد. فرانسه از اسرائیل خواسته است تا برای جلوگیری از افزایش تنش‌ها پاسخ احتمالی خود را به جمهوری اسلامی ایران محدود کند!"

خبرگزاری فرانسه در اکثر تحلیلهای خود از اوضاع منطقه، سعی در القای یک گزاره ناملموس و توهم آمیز به مخاطبان خود دارد: اینکه فرانسه به عنوان قدرت متعادل کننده دارای نظام بین الملل و خصوصا منطقه غرب آسیاست و به نقش خود عمل خواهد کرد. واقعیت امر این است که اصل ادعای فرانسوی‌ها در خصوص جایگاه این کشور در مناقشات منطقه نادرست است. نباید فراموش کرد که پاریس خود جزئی از بحران و شریک نسل کشی غزه است نه یک بازیگر میانجی و واسطه‌گر!

از سوی دیگر، خبرگزاری فرانسه نیز به مانند بسیاری از رسانه‌های غربی، تلاش کرده است ماجرای واکنش قاطعانه و غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از نقطه‌ای که خود می‌پسندد روایت کند! مکرون و دیگر مقامات کاخ الیزه کمترین اشاره‌ای نسبت به جنس واکنشی عملیات پهپادی و موشکی صورت گرفته از سوی جمهوری اسلامی ایران نمی‌کنند، گویا اساسا جنایتی از سوی رژیم اشغالگر قدس در دمشق، آن هم متعاقب نقض کنوانسیون وین رخ نداده و ایران به صورت ناگهانی، در قالب یک "کنشگری تنش آمیز" عملیات خود را در اراضی اشغالی صورت داده است!

رویکرد خبرگزاری فرانسه در قبال جنگ غزه و وقایع منطقه، همواره ترکیبی از دروغ و کژتابی بوده و تسلط لابی‌های صهیونیستی بر رسانه اصلی این کشور اروپایی، حتی خشم بسیاری از شهروندان این کشور را برانگیخته است.

همان گونه که مشاهده می‌شود، در جریان عملیات بر حق و کاملا قانونی کشورمان علیه رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی، که وفق ماده 51 منشور ملل متحد و در پاسخ به نقض حریم کشورمان از سوی دشمن صورت گرفته است، خبرگزاری فرانسه روایتگری کاملا یکطرفه و منحرفی را از ماجرا صورت داده است.

در این تصویر مجازی ودروغین، مکرون حکم قهرمانی را دارد که از صهیونیستها می‌خواهد با "محدود" کردن پاسخ خود، مانع از تشدید تنش بشوند! به عبارت بهتر، خبرگزاری فرانسه در رویکردی که منعکس کننده خواسته سران کاخ الیزه است، حمایت فرانسه را نسبت به هرگونه حماقت رژیم اشغالگر قدس در قبال ایران اعلام کرده است.

بدون شک این رویکرد رسانه‌ای و سیاسی کاخ الیزه از چشم مخاطبان آگاه  و جمهوری اسلامی ایران دور نخواهد ماند. هرگونه بازی فرانسوی‌ها در زمین رژیم اشغالگر قدس در تقابل با ایران، سخت‌ترین هزینه‌ها را برای کاخ الیزه به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرواز شرکت‌های زاگرس و ماهان در مسیر کرمان لغو شد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌ها به تهران و بیروت را تمدید کرد
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • ترکش‌‌ جنگ بر تن شرکت‌ های گردشگری
  • تحلیلگر فرانسوی: اسرائیل بود که حمله را آغاز کرد
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • ترکش‏ جنگ بر تن شرکت‌های گردشگری
  • مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود
  • چه بازیگری مصدر تنش بود؟/وارونه نمایی به سبک فرانسوی‌ها