Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به عملکرد هومن افاضلی در نفت، می توان گفت در انتخاب آسانسوروار سرمربیان این تیم بهترین گزینه برای ثبات در سرمربیگری انتخاب شد. 

طرفداری- هومن افاضلی، سرمربی نفت تهران از زمان حضورش در این تیم نتایج قابل قبولی گرفته و نفتی را که در آستانه سقوط بود از ورطه قعرنشینی نجات داد و اندک اندک اندیشه های تاکتیکی خود را به بازیکنان دیکته کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب هومن افاضلی به عنوان سرمربی نفت تهران موجی از واکنش های منفی را در پی داشت و بسیاری معتقد بودند که افاضلی کارنامه فوتبالی قابل قبولی ندارد و مانند دیگر مربیان این تیم در فصل جاری آسانسور خواهد بود اما گذشت زمان چیز دیگری را نشان داد.

نفت در پایان هفته هفدهم لیگ برتر با 13 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول قرار داشت که هومن افاضلی عهده دار سرمربیگری این تیم شد. شوک این انتخاب از همان ابتدا موثر واقع شد و شاگردانش توانستند در ورزشگاه آزادی پرسپولیس صدرنشین را متوقف کنند. در هفته نوزدهم نفت تهران بعد از 8 هفته و مقابل تراکتورسازی به پیروزی رسید و شاگردان افاضلی در هفته بیستم نیز با نتیجه قاطع 4 بر 1 سیاه جامگان را از پیش رو برداشتند. کسب سه تساوی در ادامه کار و شکست ناپذیری هومن افاضلی موجب شد که نفت تا رتبه دوازدهم جدول بالا بیاید و حالا افاضلی برای فرار کامل از نزدیکی به قعر مصاف شش امتیازی با استقلال خوزستان را در هفته بیست و پنجم پیش رو دارد.

با توجه به عملکرد هومن افاضلی در نفت، می توان گفت در انتخاب آسانسوروار سرمربیان این تیم بهترین گزینه برای ثبات در سرمربیگری انتخاب شد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر ک هم برای قهرمانی و هم برای بقا اهمیت زیادی دارد، نساجی در ورزشگاه وطنی میزبان پرسپولیس است.

در این بازی با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بلیت فروشی برای بانوان انجام نخواهد شد.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • انتخاب جذاب لورکوزن: ژابی ستاره لالیگا را می‌خواهد
  • شادی جواد از شکستن رکوردها و طلسم‌ها!
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • آلونسو: می‌خواهیم فصل را بدون باخت تمام کنیم
  • شکست‌ناپذیران؛ بایرلورکوزن و ژابی آلونسو در آستانه شکستن رکوردی 59 ساله
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا