Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، عصر امروز نخستین دوره آموزش خبرنگاری در شاهرود با حضور اساتیدی از صدا و سیمای سمنان آغاز شد.
در این دوره شرکت‌کنندگان با ارتباط رسانه‌ای، سواد رسانه‌ای و خبرنویسی آشنا می‌شوند و خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان شاهرود و خبرنگاران بسیجی در آن حضور دارند.
مدیر باشگاه خبرنگاران جوان استان سمنان و استاد دانشگاه در آغاز این دوره با بیان اینکه این دوره به همت بسیج رسانه استان و شهرستان شاهرود برگزار شده است، بیان کرد: در پایان مدرک پایان دوره به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی عرب‌عامری افزود: این کلاس در راستای برنامه‌های بسیج رسانه استان سمنان و در جهت ارائه خدمت به اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار شده و برنامه‌های متنوع و مختلفی در آینده اجرا می‌شود.
وی با اشاره به موضوع ارتباط و رسانه به تعریف ارتباط پرداخت و گفت: عمل انتقال پیام از فرستنده به گیرنده مشروط بر اینکه همان معنای موردنظر فرستنده در گیرنده متجلی شود، ارتباط نامیده می‌شود.
مدیر باشگاه خبرنگاران جوان استان سمنان با بیان اینکه برای برقراری ارتباط از نماد یا طرف استفاده می‌کنیم، افزود: دو نماد کلامی و غیرکلامی برای ارتباط وجود دارد و برای برقراری ارتباط خوب دیدن و خوب شنیدن اهمیت دارد.
عرب‌عامری خاطرنشان کرد: ما ارتباط برقرار می‌کنیم تا پیامی را منتقل کنیم که تأثیرگذار باشد و خبر یک حق اجتماعی است؛ نه یک کالای تجاری و خبرنگار مدافع حقوق مردم و مدعی‌العموم است.
وی تصریح کرد: باید تعادل با توجه به مخاطب در خبر حفظ شود و جذب اعتماد و خواسته‌های مخاطب باید در اخبار موردتوجه قرار گیرد.
این دوره آموزشی در پنج روز برگزار و در پایان گواهی‌نامه طی دوره به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.  

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین

نقی سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دوره ضمن خدمت سواد رسانه‌ای «طرح شهیده طاهره هاشمی» با حضور ۱۵۰ مدرس آموزش خانواده و دبیر سواد رسانه استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: این دوره با همکاری سازمان فضای مجازی سراج و به منظور توانمند سازی کنشگران در سواد رسانه و فضای مجازی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: اخبار جعلی در عصر پساحقیقت، نوجوان دیجیتال یا هویت رسانه‌ای، سواد روایت، تربیت در عصر پسا حقیقت و مدیریت رسانه در خانواده، سرفصل‌های دوره ضمن خدمت طرح شهیده طاهره هاشمی بود.

وی در پایان یادآور شد: در این دوره اساتید برجسته و کشوری همچون صالح اصغری و صادق جهانبخش حضور داشتند.

کد خبر 6088134

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود