Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمد جوروند عصر جمعه در نشست هم اندیشی با مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان شوش در تالار نیایش این شهر افزود:سال گذشته تمام سرانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد پرداخت شد ولی امسال به دلایلی تاکنون پرداخت نشده که با پیگیری انجام شده این سرانه تا پایان سال پرداخت خواهد شد.
وی گفت: در مساجد خوزستان یک هزار و 200 کانون فرهنگی و هنری فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افرادی که متقاضی تاسیس کانون فرهنگی هنری در مساجد هستند محدویتی ندارند و هر موقع در سامانه ثبت نام کنند مجوز آنها صادرخواهد شد.

**سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خوزستان
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان همچنین از سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان خوزستان قبل از پایان امسال خبر داد و گفت: این سفر قرار است نیمه دوم اسفندماه انجام شود.
جوروند افزود:نشست با موضوع های مختلف فرهنگی و سفر به برخی شهرهای خوزستان از جمله شهرستان شوش همچنین امضای تفاهم نامه بین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار خوزستان در رابطه با اعتبارات خاص و برنامه های فرهنگی وهنری از برنامه های این سفر است.
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست هم اندیشی گفت:با وجود فعالیت 270 مسجد در سطح شهرستان شوش تنها 70 مسجد دارای کانون فرهنگی می باشند که انتظار داریم علاوه بر افزایش تعداد کانون های فرهنگی و هنری مساجد شوش نسبت به تجهیز آنها از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام شود.
دراین نشست فاطمه دیناروند سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گزارشی از مشکلات کانون های فرهنگی هنری شهر و روستاهای این شهرستان ارایه کرد.
همچمین تعدادی از مدیران کانون ها فرهنگی و هنری مساجد شوش به بیان نظرات و مشکلات مساجد پرداختند.
7280/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۷۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا باقری دبیر جشنواره فرهنگی – هنری اتقان در احکامی نوشت:

تعامل با معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تشکیل دبیرخانه متمرکز، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی، ارتباط با مخاطبان و نشر آثار هنرمندان و گسترش فرهنگ کار و تلاش از طریق انجام امور رسانه‌ای، از جمله اهدافی است که دبیر جشنواره اتقان از دبیر اجرایی و مدیر روابط عمومی این جشنواره خواسته است.

امیرحسین شفیعی، تهیه کننده و کارگردان تئاتر، مدیر فرهنگی و دارای نشان درجه۲ هنری و مدرک کارشناسی مدیریت فرهنگی است. شفیعی در کارنامه خود دبیر اجرایی تئاتر مهم بین المللی و ملی را به ثبت رسانده که جشنواره بین المللی تئاتر فجر یکی از آنها است.

مصطفی ساجدی نیز فعال‌رسانه‌ای و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت رسانه از دانشگاه تهران است. ساجدی سابقه سردبیری پایگاه‌های خبری و اطلاع‌رسانی و برنامه‌های تلویزیونی و همچنین معاونت خبر و اطلاع‌رسانی مرکز رسانه‌ای حوزه هنری انقلاب اسلامی را در کارنامه خود دارد.
گفتنی است که فراخوان نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «اتقان» با هدف ارتقای فرهنگ کار و تلاش و تبدیل آن به گفتمان عمومی توسط معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی از اسفند سال گذشته منتشر شد.

این جشنواره فرهنگی به منظور تولید محتوای ادبی – هنری در حوزه فرهنگ کار، ترویج و اشاعه مؤلفه‌های فرهنگ کار و حمایت و در بخش‌های هنر‌های تجسمی (پوستر و کاریکاتور)، عکاسی، طنز، شعر، نثر، استندآپ کمدی، ادبیات (شعر، داستانک، داستان کوتاه)، هنر‌های نمایشی (تئاتر خیابانی – تئاتر کوتاه (صحنه‌ای)) از هنرمندان به صورت سراسری برگزار می‌شود.

آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره اتقان تا ۵ خرداد ماه اعلام شده و اختتامیه آن تیرماه امسال برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم