Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ماه های گذشته، حملات متعدد گروه تروریستی داعش از شرق رود فرات علیه نیروهای عراقی در مرزهای استان نینوا و حمایت نیروهای آمریکایی از عملیات های آنان، صبر نیروهای بسیج مردمی را به سر آورده است.

سرویس جهان مشرق - دهها تن از عناصر تروریستی داعش برای چندمین مرحله در یک ماه گذشته، حملات سنگینی را از شرق استان دیرالزور علیه مواضع نیروهای عراقی در شمال غرب استان نینوا انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تروریست‌های داعش درصدد بودند با اشغال گذرگاه مرزی «تل صفوک» وارد خاک عراق شوند و به سمت مناطق مرکزی استان نینوا پیشروی کنند اما با واکنش قاطع نیروهای تیپ اول بسیج مردمی عراق روبه رو شدند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: نیروهای تیپ اول بسیج مردمی در حومه جنوبی گذرگاه «تل صفوک» توانستند تحرکات تروریست ها را در این محور رصد کنند و آنان را قبل از نزدیک شدن به گذرگاه با موشک حرارتی هدف قرار دهند.

 در حمله دقیق یگان موشکی بسیج مردمی عراق، یکی از خودروهای حامل دهها تن از عناصر تروریستی داعش منهدم شد و تمامی سرنشینان آن به هلاکت رسیدند؛ این خودروی نظامی درصدد بود تروریست های داعش را به نزدیکی گذرگاه مرزی «تل صفوک» انتقال دهد.

درگیری نیروهای عراقی با سایر عناصر تروریستی داعش در حومه جنوبی گذرگاه مرزی «تل صفوک» بیش از ۲ ساعت ادامه داشت و در نهایت نیروهای تیپ اول بسیج مردمی توانستند حملات را در این محور دفع کنند.

به گزارش مشرق، در ماه های گذشته، حملات متعدد گروه تروریستی داعش از شرق رود فرات علیه نیروهای عراقی در مرزهای استان نینوا و حمایت نیروهای آمریکایی از عملیات های آنان، صبر نیروهای بسیج مردمی را به سر آورده است.

**برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

همین مسئله باعث شد، نیروهای تیپ ۲۹ بسیج مردمی پس از دفع آخرین حمله به گذرگاه مرز تل صفوک، مواضع تروریست های داعش را در جنوب شرق رود فرات هدف قرار دهند؛ در این عملیات یک پایگاه گروه تروریستی داعش منهدم شد.

در جریان حمله موشکی نیروهای بسیج مردمی عراق یک انبار سلاح تروریست ها هم به طور کامل منهدم شد؛ ۳۰ تن از عناصر تروریستی داعش در این عملیات دقیق کشته و زخمی شدند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق حمله موشکی نیروهای بسیج مردمی علیه تروریست ها را در عمق مناطق اشغالی شرق استان دیرالزور یک تحول خاص میدانی توصیف کرد و افزود: عملیات شجاعانه نیروهای بسیج مردمی یک پیام مهم به حامیان گروه تروریستی داعش در شرق استان دیرالزور سوریه است.

وی با بیان این که عناصر تروریستی داعش در شرق دیرالزور وجود خارجی ندارند، گفت: شرق دیرالزور در کنترل کامل نیروهای آمریکایی است و این عملیات نشان داد هیچ خط قرمزی برای نیروهای بسیج مردمی وجود ندارد.

**برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

به گزارش مشرق، واکنش نیروهای عراقی به حمایت نیروهای آمریکایی از داعش در شرق استان دیرالزور فقط به حمله موشکی ختم نشده و شماری از نیروهای بسیج مردمی برای شناسایی پایگاه های تروریست ها به عمق مناطق اشغالی نفوذ کردند تا مانع از ادامه حملات آنان به مرزهای کشور خود شوند.

از حومه غربی استان الانبار هم خبر می رسد، نیروهای ویژه تیپ ۱۳ بسیج مردمی عراق، گروهی از تروریست های داعش را که درصدد انجام عملیات انتحاری در شهر القائم بودند، شناسایی کنند.

تروریست ها در تلاش بودند خود را در میان مردم منفجر کنند که ناکام ماندند و نیروهای ویژه بسیج مردمی موفق شدند مواد منفجره را خنثی کنند؛ نیروهای عراقی در تمامی مناطق در حالت آماده باش هستند.

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۷۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا

حمله تلافی‌جویانه مقاومت عراق به بندر حیفای اشغالی، عملیات ضد آمریکایی و ضد انگلیسی ارتش یمن در دریای سرخ و تأیید این عملیات از سوی «سنتکام» آمریکا و بمباران مناطق مختلف غزه با بیش از ۱۰ شهید از مهمترین تحولات بامداد روز ۲۰۴ طوفان الاقصی است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیروهای مقاومت در عراق و یمن بامداد امروز شنبه از حملاتت تلافی‌جویانه خود علیه رژیم اسرائیل و حامیان این رژیم یعنی آمریکا و انگلیس خبر دادند و بر تداوم این حملات در راستای حمایت از ملت و مقاومت فلسطین در غزه تأکید کردند.

کاربران محترم مهمترین تحولات دویست‌وچهارمین روز عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

***********************************************************************

الجزیره: پلیس آمریکا علیه دانشجویان متوسل به زور شد

????شبکه الجزیره قطر گزارش داد که نیروهای امنیتی و پلیس در ایالت کلرادو آمریکا برای متفرق کردن دانشجویان معترض به نسل کشی صهیونیست‌ها در غزه، به زور و خشونت متوسل شده‌اند.

حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای اشغالی

 ????مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که با پهپاد یک هدف حیاتی و مهم را در بندر اشغالی حیفا هدف قرار داده است.

بیانیه مقاومت اسلامی عراق در مورد حمله پهپادی به بندر حیفای اشغالی

???? مقاومت اسلامی عراق طی بیانیه‌ خود بر تداوم حملات خود به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید کرده است.

فرانسه مدعی پیشرفت در مذاکرات برای کاهش در شمال فلسطین اشغالی شد

???? وزارت امور خارجه فرانسه مدعی شد که در ارتباط با پیشنهاد این کشور برای کاهش تنش بین حزب الله و رژیم اسرائیل پیشرفتی حاصل شده است.

حزب الله لبنان از شهادت رزمنده خود در راه قدس خبر داد

????جنبش حزب الله لبنان اعلام کرد که یکی از رزمندگانش به نام «فرج الله علی حمود» در راه قدس و در حمله رژیم اسرائیل به جنوب لبنان به شهادت رسیده است.

چفیه و پرچم فلسطین بر دوش بنیانگذار آمریکا

????دانشجویان آمریکایی که از چند روز پیش دست به تحصن و اعتراض در دانشگاه‌‌ها زده و جنایت‌های صهیونیست‌ها و حمایت واشنگتن از تل‌اویو را محکوم کردند، در دانشگاه‌ جرج واشنگتن، چفیه و پرچم فلسطین را به دوش مجسمه این شخص که یکی از بنیانگذاران آمریکا است،انداختند.

ارتش یمن سرنگونی پهپاد آمریکا را تأیید کرد

 

????سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که نیروهای این کشور با موشک، پهپاد ام. کیو 9 آمریکا را رهگیری و سرنگون کرده‌اند.

ارتش یمن همچنین از هدف قرار گرفتن نفتکش انگلیس خبر داد

????سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین اعلام کرد که نیروهای این کشور با تعدادی موشک دریایی ضد کشتی، نفتکش انگلیس ANDROMEDA STAR را به تلافی حملات این کشور در دریای سرخ هدف قرار داده و موشک‌ها مستقیما به هدف اصابت کرده است.

پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت

تأیید حمله تلافی‌جویانه یمن

???? ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) تایید کرد که نیروهای یمن به دو کشتی در آب‌های دریای سرخ سه موشک بالستیک شلیک کرده‌اند.

8 شهید و ده‌ها زخمی در بمباران مرکز غزه

????خبرگزاری فلسطین گزارش داد در بمباران اردوگاه نصیرات نوار غزه، هشت تن شهید شده و ده‌ها نفر دیگر زخمی شده‌اند.

تداوم تظاهرات ضدصهیونیستی مغربی‌ها

 ????مردم مغرب در حمایت از مقاومت اهالی غزه و محکومیت جنایت‌های رژیم اسرائیل علیه فلسطینیان تظاهرات کردند.

عضو حماس: پاسخ رسمی رژیم اسرائیل را دریافت کردیم

????خلیل الحیه، نائب رئیس حماس در غزه گفت که این جنبش امروز پاسخ رسمی رژیم اسرائیل به موضع حماس را که سیزدهم آوریل به میانجی‌ها اعلام شده بود، دریافت کرده است و این جنبش این پاسخ و پیشنهاد را بررسی و به محض پایان آن به واسطه‌های قطری و مصری اعلام خواهد کرد.

روز 203 طوفان‌الاقصی| حمله راکتی به «سدیروت»

این خبر در حال بروزرسانی است...

 

دیگر خبرها

  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حمله موشکی و توپخانه‌ای عربستان به مناطق مرزی یمن
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • حمله پهپادی «نیروهای امنیتی» در زاهدان به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان