Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر رحیمی به عنوان سرپرست کاروان ایران در اولین نشست هماهنگی سرپرستان کاروان های اعزامی به بازی های المپیک جوانان در آرژانتین شرکت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سومین دوره بازی های المپیک جوانان مهر ماه سال آینده در بوینوس آیرس آرژانتین برگزار می شود. طبق برنامه اعلام شده از طرف برگزارکنندگان این دوره بازی ها، نخستین نشست هماهنگی سرپرستان کاروان های اعزامی به آرژانتین ۳ تا ۶ اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک سرپرست کاروان اعزامی به این دوره بازی های المپیک جوانان است. به همین منظور وی برای حضور در این نشست هماهنگی عازم بوینوس آیرس خواهد شد.

اولین دوره بازی های المپیک جوانان سال ۲۰۱۰ به میزبانی سنگاپور برگزار شد و سال ۲۰۱۴ هم دومین دوره این بازی ها در کره جنوبی برگزار شد. کاروان ایران به ترتیب با سرپرستی کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی در این دو دوره بازی های المپیک جوانان شرکت کرد. 

در بازی های المپیک ۲۰۱۰ سنگاپور، کاروان ایران ایران با کسب ۲ مدال طلا، ۲ مدال نقره و یک مدال برنز  در میان ۸۶ کشور شرکت کننده جایگاه ۲۶ را به دست آورد. در همین بازی ها تیم فوتبال دختران ایران که پس از انقلاب  اسلامی برای نخستین بار در یک تورنمنت بین‌المللی شرکت می کرد به عنوان چهارم دست یافت. 

همچنین کسب ۳ مدال طلا و ۳ مدال برنز نیز نتیجه اعزام کاروان ۱۶ نفره ایران به بازی های المپیک جوانان ۲۰۱۴ نانجینگ کره جنوبی بود. کاروان ایران در این دوره بازی ها جایگاه ۲۴ را به دست آورد. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران

تارنمای فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) در گزارشی به تمجید از عملکرد تیم ملی فوتسال ایران به ویژه کاپیتان این تیم پرداخت.

به گزارش مشرق، پیروزی پرگل تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان باعث صعود این تیم به نیمه‌نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا شد و مهم‌تر اینکه شاگردان وحید شمسایی مجوز صعود به جام جهانی ازبکستان را هم کسب کردند. بعد از این بازی تارنمای فیفا با تمجید از عملکرد این تیم به گل زیبای اصغر حسن‌زاده، کاپیتان تیم ایران از روی نقطه پنالتی پرداخت.

در بخشی از این گزارش آمده است:

ایران با نتیجه ۶ بر یک قرقیزستان را شکست داد و به ازبکستان ۲۰۲۴ رسید. در این بازی علی اصغر حسن‌زاده و مهدی کریمی خیره‌کننده بودند.

ایران برای نهمین دوره متوالی به جام جهانی فوتسال رسید. علی اصغر حسن‌زاده در پیروزی ۶ بر یک در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، کاملاً غیرقابل پیش‌بینی بازی کرد و قرقیزستان را در تمام مدت عذاب داد. او گلزنی کرد و ۲ پاس گل داد.

تیم ملی ایران فردا- هفتم اردیبهشت- از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف ازبکستان خواهد رفت. در دیگر بازی این مرحله تایلند و تاجیکستان از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه با هم روبه‌رو می‌شوند تا تکلیف دو تیم صعود کننده به فینال ۹ اردیبهشت مشخص شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید
  • زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران