Web Analytics Made Easy - Statcounter

کودکان گمیشانی با دلنوشته ها و نقاشی های خود با شهدای سانچی و خانواده های داغدار آن همدردی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ساحل گمیشان ، حلیمه کم سرپرست کتابخانه شهدای خواجه نفس گفت: این در این مسابقه که با حضور پرشور کودکان عضو کتابخانه روستا برگزار شد ، کودکان ترکمن خواجه نفسی با نقاشی ها و قلم کودکانه خود  احساسات غم بار خود را در مورد ازدست دادن جمعی از مولوانان نفتکش ایرانی به تصویر کشیدند و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایوان راکیتیچ: دیدار بارسلونا مقابل رم، بدترین بازی دوران حرفه‌ای من بود

شب تلخ المپیکو، بدترین خاطره دوران حرفه ای راکیتیچ است.

ایوان راکیتیچ هافبک ۳۶ ساله کروات که آخرین سال های دوران حرفه ای خود را در الشباب عربستان سپری می کند، دیدار معروف رم و بارسلونا در سال ۲۰۱۸ را به عنوان بدترین خاطره از دوران حرفه ای خود معرفی کرد. تیم والورده در شرایطی که در بازی رفت با نتیجه ۴-۱ برنده شده بود، در بازی برگشت کامبک خورد و ۳-۰ مغلوب شد.

راکیتیچ در مصاحبه با Juantes FC گفت:

بازی برگشت بارسلونا مقابل رم، بدترین بازی دوران حرفه ای من بود. بازی را رها کردیم و اشتباهات زیادی مرتکب شدیم. در آن تیم بارسلونا، کارهای بزرگ زیادی انجام دادیم اما آن بازی .... هنوز ناراحت هستم و حسرت می خورم. ما یکی از بهترین تیم هایی بودیم که فوتبال به خود دیده است اما مقابل رم می توانستیم کارهای بیشتری انجام دهیم.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • ایوان راکیتیچ: دیدار بارسلونا مقابل رم، بدترین بازی دوران حرفه‌ای من بود
  • خاطره مهران رجبی از گلریز و واکنش به آهنگ خجسته باد | ویدئو
  • رژه خودرویی در اشکذر و مجومرد
  • نقاشی و رنگ آمیزی گرافیکی شگفت انگیز (فیلم)
  • نقاشی امواج و ساحل با رزین (فیلم)
  • تبریک روز ارتش و نیروی زمینی ۱۴۰۳ + متن ادبی، پیام و عکس
  • (تصاویر) مزرعه کُلزا نقاشی زرد رنگِ طبیعت
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در تبریز
  • مادر گرامی شهیدان «فرشیدفر» به فرزندان شهیدش پیوست
  • دلیل موفقیت مجموعه مجید جان دلبندم + فیلم