Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-16@21:10:14 GMT

عنایتی برکنار شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۵۷۸۰۳

عنایتی برکنار شد



رضا عنایتی از هدایت مشکی پوشان برکنار شد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال مشکی پوشان دیار خراسان امروز در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر با نتیجه ۵-۰ به سپاهان باخت و با ۱۵ امتیاز در قعر جدول رده بندی باقی ماند.

پس از این باخت خانگی سنگین مسئولان باشگاه مشهدی رضا عنایتی را از برکنار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این عنایتی یک بار از سمت سرمربی گری این تیم استعفا داده بود اما با موافقت مدیران باشگاه قرار نگرفته بود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی اسکواش یکسال بدون اردو!

به گزارش "ورزش سه" مجید روحانی در گفت وگو با ایسنا، از برگزاری مسابقات تیمی اسکواش قهرمانی آسیا در خرداد سال آینده خبر داد و اظهار کرد: برای انتخاب نفرات برتر جهت شرکت در این تورنمنت اسفند سال گذشته مسابقات انتخابی تیم ملی را برگزار کردیم که نوید ملک ثابت، محمدرضا ضیا کاشانی، سپهر اعتمادپور، سمیع الله قاصد آبادی، مجتبی کفیلی و پویا شفیع فر ۶ اسکواش باز برتر بودند که به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی گفت: بعد از پایان مسابقات انفرادی قهرمانی آسیا که خرداد سال گذشته در چین برگزار شد متاسفانه از آن زمان تا اسفند سال گذشته نه اردویی برپا شد و نه تمرینی برای ملی پوشان اسکواش داشتیم و به دلیل کمبود بودجه فدراسیون حتی امکان اعزام نفرات برتر این رشته به تورنمنت‌های برون مرزی وجود نداشت، همین امر سبب افت رنکینگ ملی پوشان برتر این رشته شده است.

سرمربی تیم ملی اسکواش خاطرنشان کرد: متاسفانه با تعطیلی اردوها، ملی پوشان چون درآمدی ندارند برای تامین معاش خود سعی می‌کنند با گرفتن شاگرد بیشتر به دنبال درآمدزایی باشند و تمرکز کافی برای روی تمرینات خود نمی‌گذارند و همین مساله سبب افت عملکرد آن ها شده است، البته در سال جاری با هدف گذاری که فدراسیون انجام داده برای این که ملی پوشان اسکواش بیشترین زمان خود را معطوف تمرینات کنند تا درآمدزایی، ۵ مسابقه جایزه بزرگ با جوایز نقدی پیش‌بینی شده که امیدوارم اجرایی شود.

وی در پاسخ به این پرسش که وضعیت اسکواش بازان را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا چگونه ارزیابی می‌کنید؟ افزود: چون یکسال است به هیچ تورنمنت برون مرزی اعزام نشدیم اکنون جایگاه خاصی در آسیا نداریم و ورزشکاران دچار افت رنکینگ شدند، تلاش بر این است که در صورت امکان جزو ۴ تیم برتر قرار بگیریم که دور از دسترس نیست.

روحانی در پایان یکی از معضلات اساسی این رشته را پایین بودن میزان قرارداد بازیکنان در باشگاه‌های اسکواش عنوان کرد و گفت: اگر باشگاه‌های اسکواش قرارداد خوبی را با بازیکنان این رشته منعقد کنند دیگر ضرورتی وجود ندارد که ورزشکاران به دنبال درآمدزایی باشند. متاسفانه پایین بودن سقف قراردادها در باشگاه‌ها سبب شده تا بازیکنان به جای این که زمان بیشتری را صرف تمرینات کنند با گرفتن شاگرد به دنبال درآمدزایی باشند و همین مساله سبب شده تا طی ۲ سال گذشته جایگاه خود را در آسیا از دست بدهیم. امیدوارم با حمایت فدراسیون و با برگزاری مسابقات جایزه بزرگ علاوه بر رفع مشکل درآمدزایی بازیکنان، رنکنیگ ملی پوشان نیز از این طریق ارتقاء پیدا کند.

دیگر خبرها

  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • کاروان تیم ملی فوتسال ایران به تایلند رسید
  • تیم ملی اسکواش یک سال بدون اردو!
  • تیم ملی اسکواش یکسال بدون اردو!
  • پرداختن به حاشیه‌ها باعث افت فروغی شد/ شرایط نگران کننده است
  • اردوی تیم ملی گلبال ایران در اردبیل
  • کربکندی: مورایس بدش نمی‌آید او را برکنار کنند/ سپاهان یک تیم معمولی شده و سکوت مدیرانش عجیب است
  • کدام سالن‌ها میزبان ملی‌پوشان والیبال خواهند بود؟
  • بارسلونا به دنبال تمدید قرارداد هکتور فورت
  • پیکان بالاتر از پرسپولیس و استقلال/ رقابت شاگردان عنایتی و ربیعی