Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم کاظمی مومن سرایی رئیس دبیرخانه ستاد مناسب سازی کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد: پنجمين جلسه ستاد هماهنگی و پيگيری مناسب سازی كشور، سه شنبه هشتم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

کاظمی مومن سرایی در ادامه خاطرنشان کرد: ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور، متشکل از 14 عضو است و ریاست آن بر عهده وزیر کشور است که معاون عمرانی وی به عنوان جانشین او و رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز به عنوان دبیر ستاد مناسب سازی کشور در در جلسات ستاد حاضر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: بر اساس آیین نامه چگونگی تشکیل جلسات ستاد مناسب سازی کشور، جلسات این ستاد باید هر 2 ماه یک بار، در وزارت کشور و با حضور سایر اعضا تشکیل شود و نتیجه مباحث اعضا به عنوان مصوبات مناسب سازی کشور به دستگاه های مربوطه ابلاغ شود.

رئیس دبیرخانه ستاد مناسب سازی کشور تصریح کرد: متاسفانه به دلیل همکاری نکردن مناسب وزارت کشور از ابتدای سال 96 تا کنون تنها یک جلسه از سلسله جلسات ستاد مناسب سازی کشور در 31 خرداد سال جاری برگزار شده است و جلسه هفته آینده دومین جلسه ستاد است.

کاظمی مومن سرایی اضافه کرد: پنجمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور، در ساختمان وزارت كشور و با حضور معاون عمران و توسعه شهری و روستايی وزارت كشور، رئيس سازمان بهزيستی کشور و همچنین با حضور سایر اعضاء اصلی ستاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برگزاری پنجمین جلسه ستاد مناسب سازی کشور 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۸۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اجلاس ACD فضای ملتهب رسانه‌ای علیه اصفهان را خنثی می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی دولت‌یار شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD با بیان اینکه چنین اجلاس بین‌المللی اصولاً در پایتخت کشورها برگزار می‌شود، اظهار داشت: با هدف شناساندن هر چه بیشتر ظرفیت‌های استان اصفهان، با همکاری اتاق ایران و وزارت خارجه و سایر نهادهای ذی نفع توافق شد که این اجلاس در اصفهان برگزار شود.

وی با بیان اینکه اصفهان ظرفیت‌های ناشناخته و زیرساخت‌های خوبی دارد اما از آنها کمتر استفاده شده است، خاطرنشان کرد: اصفهان قصه‌های ناگفته برای دنیا زیاد دارد اصفهان به لحاظ پیشینه یک شهر تاریخی بوده است و در این شهر باید تلاش کنیم ظرفیت‌های جهانی را از قوه به فعل درآوریم.

مسؤول نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان با بیان اینکه این شهر در زمینه هنر، علم و صنعت و سایر حوزه‌ها در جهان حرفی برای گفتن دارد، ابراز داشت: لازم است ظرفیت‌های مدیریتی را تقویت کرده تا از نعمت‌های خدادادی این دیار استفاده کنیم و رسانه‌های ما باید بهتر و بیش‌تر از گذشته بتوانند برای معرفی ظرفیت‌های اصفهان تلاش کنند.

دولت‌یار با بیان اینکه خدماتی که وزارت خارجه به فعالان اقتصادی می‌دهد، روز افزون است، گفت: سفارتخانه‌های ما تلاش‌های قابل ملاحظه‌ای در این زمینه انجام دادند.

وی اضافه کرد: دفتر وزارت امور خارجه در اصفهان نیز وظیفه خود می‌داند که به فعالان رسانه، هنر و علوم خدمات ارائه کند و تسهیل‌گر معرفی اصفهان در سطح جهانی باشد.

مسؤول نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان تصریح کرد: بزرگترین دستاورد برگزاری اجلاس دو روزه مجمع گفتگوی همکاری آسیا در اصفهان مقابله با فضای رسانه‌ای خواهد بود که علیه ایران و اصفهان شکل گرفته است؛ برگزاری مرتب و آبرومندانه این اجلاس می‌تواند فضای رسانه‌ای ملتهب را خنثی کند و به صاحبان حرفه تجاری و اقتصادی در عمل نشان دهد که اصفهان یک شهر توسعه یافته و با ظرفیت‌های کم نظیر اقتصادی است.

دولت یار خاطرنشان کرد: این اجلاس دو روزه می‌تواند فرصتی برای جذب سرمایه گذاری و آشنایی با همتایان در حوزه اقتصادی و شناسایی رو در رو زمینه ساز شبکه سازی برای سرمایه گذاری اتاق اصفهان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD) با حضور نمایندگان حدود ۳۰ کشور عضو ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت به مدت دو روز در شهر تاریخی اصفهان برگزار خواهد شد.

مجمع گفتگوی همکاری آسیا Asia cooperation dialogue با هدف ارتقای همکاری و همگرایی منطقه‌ای بین دولت‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای آسیا در ژوئن ۲۰۰۲ در چاآم تایلند تأسیس شد و هم اینک ۳۵ کشور در آن عضویت دارند.

ایران در ژوئن ۲۰۰۴ به این مجمع پیوست و در سال ۲۰۰۹ به عنوان کشور پیشگام همکاری فرهنگی انتخاب شد. در حال حاضر ریاست این مجمع بر عهده ایران است.

کشورهای بحرین، بنگلادش، بروئنی دارالسلام، کامبوج، چین، هند، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، لائوس، مالزی، میانمار، پاکستان، فیلیپین، قطر، سنگاپور، تایلند، ویتنام، قزاقستان، کویت، عمان، سیریلانکا، بوتان، مغولستان، امارات، روسیه، عربستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، افغانستان، ترکیه، نپال و فلسطین عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD هستند.

کد خبر 6087089

دیگر خبرها

  • برگزاری اجلاس ACD فضای ملتهب رسانه‌ای علیه اصفهان را خنثی می‌کند
  • واکاوی اصل ۲۲ قانون اساسی در سلسله جلسات شرح مبسوط قانون اساسی
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی است
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تببین آموزه‌های دینی است
  • جلسه هماهنگی دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت با ستاد‌های استانی برگزار شد
  • توسعه فناوری‌ها در کشور مصداق بارز کاشتن برای آینده است
  • میزبانی تهران از دهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • هوشمندسازی، ارتباطات و ماهواره؛ اولویت‌های ستاد اتصال‌پذیری