Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-02@03:27:12 GMT

تامین 313 فقره جهیزیه برای زوج های جوان

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۵۸۲۸۷

تامین 313 فقره جهیزیه برای زوج های جوان

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، تامین جهزیه برای نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان مازندان به همت مجمع خیرین محرومیت زدایی استان مازنداران و با مشارکت بسیج سازندگی استان صورت گرفت.

لطف الله اسدی کارشناس طرح تامین جهزیه برای نوعروسان نیازمند در بسیج سازندگی در خصوص نحوه شکل گیری انجام این طرح خیریه گفت: تصمیم این اقدام از آبان ماه سال جاری گرفته شد که ۳۱۳ مورد را توسط خیرین استان مازندران و همت بسیج استان رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در حال حاضر ۱۵۰ مورد از تهیه جهزیه‌ها به صورت کامل انجام شده است و تحویل افراد شد و ۱۵۰ مورد دیگر از این جهیزیه‌ها مانده است که تا آخر سال ۹۶ به دست نوعروسان خواهد رسید.

این کارشناس همچنین در مورد تامین هزینه‌های جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی عنوان کرد: حدود ۴۰ درصد از هزینه‌های جهیزیه‌ها به عهد مجمع خیرین محرومیت زدایی استان به عهده گرفته است و مابقی هزینه‌ها به عهده خود عروس و داماد‌ها است.

اسدی در خصوص ویژگی‌های تهیه جهیزیه‌های این نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اظهار داشت: کالا‌هایی که برای تهیه این جهیزیه‌ها گرفته شده همگی ایرانی است و به نوعی از این طرح برای دفاع از تولید کننده‌های ملی استفاده شده است. همچنین مایحتاج اولیه زندگی این جوانان با اجرای طرح مهیا شد و تعداد زیادی از خیرین استان مازنداران و حتی روستا‌ها شرکت داشتند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۸۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی افزود: ۳۵ تن از محکومان مالی استان تهران با برقراری جلسات صلح و سازش فی‌مابین طرفین دعوا و همچنین از طریق جذب کمک‌های مالی خیرین، از زندان آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه زندانیان آزاد شده اکثراً پدر، مادر و سرپرست خانوار هستند که به دلیل محکومیت‌های مالی جرایم غیرعمد و یا رد مال در زندان‌ها به سر می‌بردند، اظهار داشت: این افراد در اجرای سیاست‌های دستگاه قضائی در زمینه کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی زندانیان و بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، واجد شرایط و مستحق آزادی شناخته شدند و با تلاش دادیاران ناظر بر زندان و شعبات شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها، زمینه آزادی آنان فراهم شد.

دادستان تهران ضمن تصریح به تأمین بخشی از وجوه رد مال توسط خانواده‌های محکومان، اضافه کرد: بخشی دیگر از دیون و تعهدات مالی محکومان فوق‌الذکر، در جلسات صلح و سازش مورد گذشت شاکیان قرار گرفت و مابقی به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، به همت خیرین پرداخت شد.

کد خبر 6092044

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • ۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد
  • سرکارگر یزدی چشم انتظار حمایت خیرین برای آزادی است
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند