Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمجید صدری با بیان اینکه امکان برقراری تماس با سامانه 2020 در کل کشور فراهم شد، اظهار کرد: از این پس مشتریان اینترنت پرسرعت هر استان با شماره‌گیری 2020 و از بیرون استان در سراسر کشور تنها با شماره‌گیری کد استان مورد نظر به همراه شماره 2020 می‌توانند از سامانه فروش و پشتیبانی اینترنت پرسرعت استفاده و بهره‌برداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، با فراهم شدن این امکان و یکپارچه‌سازی سامانه فروش و پشتیبانی ADSL مخابرات، تمام مشترکان این اپراتور در جای جای کشور می‌توانند به دور از پیچیدگیهای سیستمی و تنها با شماره‌گیری 2020 از خدمات مورد نظرشان بهره‌مند شوند.

پروسه اتصال به اپراتورهای مرکز تماس 2020 نیز به این شکل است که براساس اظهارات صدری، اگر مشترک داخل استان تهران بخواهد از این خدمات استفاده کند، می‌تواند با شماره 2020 تماس بگیرد و اگر همین مشترک تهرانی بخواهد از این خدمات در اصفهان استفاده کند، باید 0312020 را شماره‌گیری کند.

طبیعی است که از این پس، در صورت خارج بودن از منطقه مخابراتی مربوطه نیز می‌توان با سامانه 2020 ارتباط برقرار کرد.

مدیر عامل مخابرات ایران با بیان اینکه هم‌اکنون سامانه 2020 به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی دو میلیون و 500 هزارتماس به صورت ماهیانه است، درباره ترافیک سامانه 2010 نیز گفت: سامانه 2010 سراسری برای مشتریان تجاری طراحی شده که پاسخگوی 15 هزار تماس در ماه است.
 
وی اشاره‌ای به سامانه پاسخگویی شرکت ارتباطات سیار ایران نیز داشت و ابراز کرد: سامانه 9990 این شرکت نیز به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مسایل و موارد مطروحه مشتریان در بخش ارتباطات سیار است که هم‌اکنون به صورت میانگین در طی یک ماه پاسخگوی چهار میلیون و 500 هزار تماس است.

صدری با بیان اینکه سامانه پاسخگویی 118 به عنوان قدیمی‌ترین سامانه پاسخگویی شرکت مخابرات ایران ماهانه پاسخگوی 37 میلیون تماس از سوی شهروندان در سراسر کشور است، عنوان کرد: تمامی سامانه‌های پاسخگویی شرکت مخابرات ایران همواره رصد، پایش و بهینه‌سازی شده و در این راستا تدوین SLA و نحوه پاسخگویی، اصلاح سیستمها، گزارش‌گیری متمرکز و آموزش مستمر کارکنان به صورت پیوسته در حال انجام است.

با توجه به اینکه در رویکرد جدید مدیریتی این شرکت پاسخگویی، متمرکزسازی سیستمها، ارائه ارزیابیهای مبتنی بر SLA و در نهایت تمرکز و تجمیع تمام مراکز پاسخگویی مطرح است که قرار است در یک برنامه زمانبندی به اجرا درآید، لازم به ذکر است عمده گلایه‌ای که معمولا مشترکان سرویس اینترنت مخابرات از مرکز پشتیبانی این شرکت دارند، صف طولانی پاسخگویی به تماسها و عدم تخصص لازم از سمت اپراتورهای پاسخگوست که بعضا قادر به رفع مشکل مشترک نیستند.

برخلاف اینکه طی سالیان اخیر بارها از سوی مدیران این شرکت، رفع این موارد در دستور کار قرار داده شده اما با یک آزمون ساده می‌توان متوجه شد که راهکارها چندان موثر واقع نشده و چالشها همچنان در این سیستم وجود دارد.

رویکرد ارزیابیهای مبتنی بر SLA می‌تواند ضامن ارائه خدمات مطلوب و مبتنی بر کیفیت باشد که امید می‌رود در دور جدید مدیریتی این شرکت لحاظ شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس اجباری است

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تمامی قراردادهای اجاره برای دریافت کدرهگیری رایگان صرفا می بایست در سامانه خودنویس به آدرس https://khodnevis.mrud.ir/ ثبت شوند.  

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سامانه خودنویس جهت رفاه حال هم وطنان عزیز و در راستای نظارت و کنترل قیمت مسکن به همت وزارت راه و شهرسازی ایجاد شده است تا هم وطنان بتوانند به صورت رایگان قراردادهای ملکی خود را ایجاد و ثبت کنند.  

این سامانه به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم شریف ایران است و در نسخه فعلی، تمام اقلام اجاره ملک اعم از مسکونی، غیرمسکونی، مالکیت حقیقی، مالکیت حقوقی و چند مالکی در دسترس بوده، همچنین پنل مشاور املاک نیز در دسترس مشاورین املاک قرار گرفته است و ثبت مبایعه نامه نیز امسال به سامانه خودنویس منتقل می شود.  

علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این باره اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تمامی قراردادهای اجاره برای دریافت کد رهگیری رایگان صرفاً می بایست در سامانه خودنویس به آدرس https://khodnevis.mrud.ir/ ثبت شوند.   

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس دریافت کد رهگیری در سامانه خودنویس علاوه بر اینکه توسط مشاوران املاک امکان پذیر است، توسط خود مردم به عنوان متعاملین نیز به صورت رایگان قابل دریافت خواهد بود.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تماس بیش از ۹۴۱ هزار کاربران جاده‌ای با سامانه ۱۴۱
  • سوال مسابقه شماره ۱۸ طرح «زندگی با آیه‌ها» در خراسان شمالی
  • سئوال مسابقه شماره ۱۸ طرح «زندگی با آیه‌ها» در خراسان شمالی
  • رفع اختلال ارجاع تماس‌های ۱۱۰ به سایر واحد‌های امدادی 
  • سوال روز هفدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در مرکزی
  • چگونه از کدال استفاده کنیم؟ | راهنمای کاربردی سامانه کدال
  • ثبت قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس اجباری است
  • تمام شرکت‌های تولید کننده آرد، غنی‌سازی آرد را با آهن و اسید فولیک انجام می‌دهند
  • سوال روز شانزدهم پویش «زندگی با آیه‌ها» در مرکزی اعلام شد
  • سوال مسابقه شماره ۱۵ طرح «زندگی با آیه‌ها» در خراسان شمالی