Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، گفت: بانک مرکزی باید از توسعه قمارخانه های اینترنتی جلوگیری کند و از کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه بخواهد این قمارخانه ها را فیلتر کند. ناطقان: رمضانعلی سبحانی فر طی مصاحبه ای با اشاره به توسعه قمارخانه های اینترنتی، گفت: بانک مرکزی باید از توسعه شیوه های جدید قمار بازی یعنی قمارخانه های اینترنتی جلوگیری کند و چنانچه لازم است از کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه بخواهد این قمارخانه های اینترنتی را فیلتر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، افزود: با توجه به اینکه این قمارخانه ها ضابطه درستی از لحاظ مالی ندارند و به لحاظ ارزش های دینی  صحیح نیست که چنین وجوهی دریافت و پرداخت شود، بانک مرکزی باید از این گونه پرداخت ها و دریافتی ها که نقش قمار بازی و قمارخانه های سنتی دارد جلوگیری کند.

مبادله پول در قمارخان های اینترنتی به همان شیوه قمارخانه های سنتی است

سبحانی فر با بیان اینکه نحوه انتقال پول در قمارخانه های اینترنتی شفاف نیست، ادامه داد: جابجایی و مبادله پول در این شیوه به همان شیوه قمارخانه های سنتی است و شاید افرادی که این اقدام را انجام می دهند، به گونه ای اغفال می شوند.

وی با اشاره به اینکه تسهیل تجارت الکترونیک به معنی حمایت از قمارخانه‌های آنلاین و شرط بندی اینترنتی نیست، یادآور شد: بانک مرکزی نباید به کسانی که مجوز فعالیت در شبکه های اینترنتی ندارند و بدون مجوز فعالیت های اقتصادی این چنینی انجام می دهند، درگاه بانکی ارائه دهد، تا با این نوع پایگاه ها برخورد شود.

مسئولان اجازه فعالیت این کسب و کارهای کاذب را به سوء استفاده کنندگان ندهند

وی افزود: شبکه های مجازی و سایت های اینترنتی باید به صورت مداوم رصد شود و مسئولان مربوطه اجازه فعالیت این کسب و کارهای کاذب را به سوء استفاده کنندگان ندهند.
 عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، تصریح کرد: ضروری است بانک مرکزی برای معرفی و تعطیلی این قمارخانه ها ورود کند و چنانچه لازم است از کمیته تعیین مصادیق مجرمانه بخواهد این سایت ها را فیلتر کند. منبع: خانه ملت برچسب ها: سبحانی فر ، قمارخانه اینترنتی

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی

 

به گزارش تابناک، مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی، اگر نمی توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

دیگر خبرها

  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • استفاده از منابع مسدودی آزاد شده ارزی کلید خورد | ارز حج امسال از این طریق به کشور عربستان منتقل شد
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد
  • بانک مرکزی: گشایش‌هایی در پیش است
  • ببینید | سیگنال مهم بانک مرکزی به قیمت دلار؛ خبرهای خوش در راه است؟
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی