Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه،  در حاشیه اقامه نماز جمعه بخش بهمن از مقام آوران عرصه هنری و ورزشی بخش بهمن با اهداء هدایایی تجلیل و قدردانی شد.
سید حسین حسینی دوست مسئول کانون بسیج ورزشکاران و رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای بخش بهمن در این رابطه اذعان کرد: در پی کسب مقام‌های مختلف استانی و کشوری توسط هنرمندان و ورزشکاران نونهال بخش بهمن، از این مقام آوران در حاشیه نماز جمعه این هفته با حضور حجت‌الاسلام رضا علیزاده امام‌جمعه بخش بهمن تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است رضا عباسی مهرآبادی دارنده عنوان سومی سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان، ابوالفضل سلمانی، امیرحسین همت، رضا فلاح و سید محمود پورحسینی مدال‌آوران کشتی استان در رده سنی خردسالان و نونهالان، از جمله افرادی بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری

همایش تجلیل از معلمان نمونه چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، فرخشهر، بن و سامان و جمعی از مسئولین استانی در تالار فرهنگ شهرکرد برگزار شد.

در این آیین با حضور ۴۰۰ نفر از معلمان منتخب آموزش و پرورش، از ۵۳ نفر از معلمان نمونه شهرستان‌ها و مناطق استان تجلیل بعمل آمد.

احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، فرخشهر، بن و سامان در این همایش از تامین ۱۵۰ هزار میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی کشور برای تخصیص به آموزش و پرورش خبر داد.

وی گفت: ارتقای سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از نیم به سه درصد از مهمترین دستاورد‌های مجلس یازدهم بود.

راستینه با اشاره به تصویب طرح مالیات بر ارزش افزوده برای حمایت از فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی دانش‌آموزان اضافه کرد: این طرح در برنامه هفتم تصویب شده است و ۷۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به توسعه فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان اختصاص داده شده است تا یک جهش بزرگ برای فعالیت ورزشی دانش‌آموزان برداشته شود.

وی گفت: پارسال از محل این اعتبارات در سطح مدارس استان ۸۰ زمین چمن مصنوعی و ۱۲ سالن ورزشی ایجاد شد و امسال نیز کلنگ خوابگاه دانش‌آموزی ۵۰۰ نفری در مجموعه ورزشی شهدای دانش‌آموز استان با اعتباری بیش از هزار میلیارد ریال (۱۰۰ میلیارد تومان) به زمین زده می‌شود.

بیشتر بخوانید

روزی برای معلم+فیلم

محسن حسین‌میرزایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این همایش گفت: معلمان درس ارزشمند در مسیر زندگی و روشنی بخش زندگی برای دانش‌آموزان هستند.

وی افزود: معلمان در تربیت نیروی انسانی و نیروی کار برای آینده کشور نقش مهم و اثرگذار دارند.

حسین‌میرزایی گفت: ایران اسلامی و استان به پیشرفت و تعالی نخواهد رسید، مگر اینکه به این باور برسیم وحدت، وفاق و همدلی رمز پیشرفت و تعالی است.

وی ادامه داد: معلمی شغل نیست، معلمی یک هنر است و قدرشناسی از معلمان ضروری است و توجه به آموزش و پرورش توجه به آینده خود، استان، کشور و فرزندانمان است.

در این همایش از جعفر عالیپور، سلمان رستمی از معلمان نمونه کشوری، سیده سارا بخشایش معلم نمونه، فرخنده رحیمی در بخش کیفیت بخشی، فاطمه نجفی معاون نمونه استان، مریم توکلی مربی پرورشی نمونه از کوهرنگ، اکرم پیرایش مراقب سلامت، فرشاد احمدی، مشاور نمونه استان، مرجان مدرس آموزگار نمونه استثنایی و همچنین معلمان نمونه منطقه‌ای تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • تجلیل از معلمان پیشکسوت و فداکار اصفهانی در صحن علنی شورا
  • تجلیل از معلمان بهادرانی
  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • تجلیل از مشاهیر، موجب اعتلای فرهنگی و هنری می شود
  • جلوگیری از خسارت سیل با تجهیزات بسیج سازندگی در مختاران