Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: اگر به عنوان مسافر سری به "قرشهر" در ترکیه بزنید، یکی از مکان‌هایی که بازدید از آن  توسط اهالی به شما توصیه خواهد شد بدون شک مسجد "حميدية"  خواهد بود.

این مسجد در سال 1910 برای اهالی منطقه بنا شد. در آن زمان به خاطر تعداد کم ساکنان مساحت کمی را به آن اختصاص دادند اما در سال 2015 که دیگر محیط داخلی آن پاسخگوی حضور نمازگزاران "قرشهر" نبود، مسجد تخریب و مجدداً بازسازی شد اما این بار با مساحتی بیشتر و مهم‌تر از آن با طراحی داخلی بی نظیر و چشم نوازتر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زیباسازی داخلی مسجد حمیدیه از آیه شریفه 22 بقره" الَّذِي جَعَلَ لَكُمُ الأَرْضَ فِرَاشاً وَالسَّمَاء بِنَاء وَأَنزَلَ مِنَ السَّمَاء مَاء فَأَخْرَجَ بِهِ مِنَ الثَّمَرَاتِ رِزْقًا لَّكُمْ" الهام گرفته شده است که حاصل آن بهشتی است که به محض ورود به این بنا با آن مواجه می شوید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، گنبد آسمانی، زمین چمن پوش، طرح شاخه های صنوبر بر دیوار، آبشار پشت محراب، لفظ جلاله نقش بسته شده بر دیوار بیرونی، همه اینها دست به دست یکدیگر داده‌اند تا چنین چشم انداز زیبایی نصیب نمازگزاران این مسجد شود.

انتهای پیام/

 مسجدی که شبیه به باغ بهشتی است

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوار و شیپور بی مسکن می‌شوند؟

دریافت 25 MB کد خبر 6087768

دیگر خبرها

  • دیوار و شیپور بی مسکن می‌شوند؟
  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)
  • جلوه‌های منحصر به‌فرد از سرزمین بهشتی گیلان (فیلم)
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد
  • جلوه‌های منحصر به‌فرد از سرزمین بهشتی گیلان + فیلم
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول