Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدا در زندگیتان، نسیم‌های حیات بخشی را جای داده، با آمادگی فراوان، آن فرصت ها را دریابید و از آنها استفاده کنید.به گزارش بلاغ، رسول اکرم حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله فرمودند: خدا در زندگیتان، نسیم‌های حیات بخشی را جای داده، با آمادگی فراوان، آن فرصت ها را دریابید و از آنها استفاده کنید. 


و نیز فرمودند: مومن باید از نیرویش به نفع خود و از دنیایش برای آخرتش و از جوانی پیش از پیری اش و از زندگی پیش از مرگش بهره بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن حدیث: 

قال رسول الله صلی الله علیه و آله: ان لربکم فی ایام دهرکم نفحات الا (فتعرضوا) فتعرضین لها بکثرة الاستعدا
قال رسول اللّه صلی الله علیه و اله: فلیاخذ العبد المومن من نفسه لنفسه، و من دنیاه لاخرته، و فی الشبیبه قبل الکبر و فی الحیوه قبل الممات. 



 

«اصول کافی، جلد 2، صفحه 70- عوالی اللئالی، ج 4، ص 118» 

کد مطلب: 351325  

"تنهازیستی"، ترکش انفجار مخرب "زندگی انسانی" ایرانیان/ دولت در قبال بیماری "زندگی تک‌نفره" حساس شود

آیا این اقتصاد، مقاومتی است؟!/ مسئولان به‌جای وعده عمل کنند

کلان‌نگری؛ حقله مفقوده توسعه در مازندران

مشکلات کشور با راه‌حل‌های یک خطی درست نمی‌شود/ قدرت‌های غربی جرات حمله نظامی به ایران را ندارند

هیچ نگرانی در تأمین کالای بازار شب عید وجود ندارد/ آخرین جزئیات اقلام شب عید

به لیلا بگو هوووو بکشه

    حدیث روز/ سخن پیامبر(ص) درباره لزوم استفاده از فرصتها دو پیامبری که باهم پسرخاله هستند حدیث روز/ سخن امام باقر(ع) درباره مضطر حقیقی ۳ برکت و فضیلت سوره انفطار حدیث روز/ سخن پیامبر(ص) درباره شش پیامد زنا حدیث روز/سخن پیامبر(ص) درباره چیزی که فاصله بین مسلمان و کافر را بر می‌دارد نماز حضرت فاطمه (س) نماز حضرت علی (ع) رحمت خداوند شامل چه کسانی می‌شود؟ علت ملقب شدن حضرت فاطمه(س) به «حانیه» چیست؟ دلیل اینکه شیعیان فرزندان زهرا(س) هستند حدیث روز، سفارش پیامبر (ص) درباره خوردن نمک هم‌ناله با علی در فراق زهرا(س) حدیث روز/ خطبه حضرت زهرا(س) درباره راه نجات بخش پیامبر(ص) و امام علی(ع) آیت‌الله توکل:صدیقه طاهره، بزرگ‌ترین هدیه و عطیه‌ی خداوند به بشریت و یگانه تاریخ است یک نسخه قرآنی برای شروع یک رابطه توصیه مهم مولا علی (ع) درباره برخورد با جوانان حدیث روز/ اندوه جانکاه امیرالمومنین(ع) هنگام دفن حضرت زهرا(س)  

هم‌ناله با علی در فراق زهرا(س)

نماز حضرت فاطمه (س)

دلیل اینکه شیعیان فرزندان زهرا(س) هستند

علت ملقب شدن حضرت فاطمه(س) به «حانیه» چیست؟

حدیث روز/ سخن پیامبر(ص) درباره شش پیامد زنا

نماز حضرت علی (ع)

۳ برکت و فضیلت سوره انفطار

حدیث روز/سخن پیامبر(ص) درباره چیزی که فاصله بین مسلمان و کافر را بر می‌دارد

رحمت خداوند شامل چه کسانی می‌شود؟

دو پیامبری که باهم پسرخاله هستند

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل

به گزارش خبرنگار مهر آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر دوشنبه در دیدار با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اراک با اشاره به کمبود فضای خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان اراک گفت: آماده همکاری و پیگیری تأمین فضای مناسب برای این دانشجویان هستم.

وی افزود: دولت باید به منظور کاهش این دغدغه دانشجویان ردیف اعتباری مشخص کند.

امام جمعه اراک با اشاره به ادامه داد: به منظور تسریع در حل مشکل خوابگاه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در اراک باید ساختمانی اجاره و در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: دانش و معرفت در اسلام جایگاه ویژه ای دارد و بزرگترین خدمت در جمهوری اسلامی، تعلیم و تربیت است چراکه موفقیت در تعلیم و تربیت بستر تحقق اهداف مهم و بزرگ را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: نهاد آموزش و پرورش بیشترین سهم را در تعلیم و تربیت برعهده دارد و در جایگاه بعدی مراکز آموزش عالی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تحصیل ۲ هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی افزود: تمام این دانشجویان سرمایه هستند زیرا آینده سازان کشور را تربیت می‌کنند.

کد خبر 6085497

دیگر خبرها

  • بزرگداشت حمزه سیدالشهدا در کشور کم‌رنگ است
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • لزوم توجه به سلیقه مردم در امور مختلف
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل