Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@12:54:27 GMT

یک بازیگر دیگر وارد عرصه خوانندگی شد! +عکس

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۵۸۶۴۰

یک بازیگر دیگر وارد عرصه خوانندگی شد! +عکس

تصنیف «لی لی حوضک» به عنوان اولین آهنگ گروه موسیقی «سی کُرُن» به سرپرستی و آهنگسازی کاوه آهنگرانی و خوانندگی قربان نجفی منتشر شد.

جام نیوز: تصنیف «لی لی حوضک» به عنوان اولین آهنگ گروه موسیقی «سی کُرُن» به سرپرستی و آهنگسازی کاوه آهنگرانی و خوانندگی قربان نجفی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در این قطعه علاوه بر ساز‌های اصیل ایرانی از ساز‌هایی مثل پیانو و گیتار بیس و درامز هم استفاده شده است.  

دارا دارایی نوازنده گیتار بیس، آرش پژند مقدم نوازنده درامز، ایمان مشایخی نوازنده تمبک و کوزه، پریسا روستایی نوازنده سنتور، میلاد شکری نوازنده کمانچه، مازیار محمودوند نوازنده پیانو، حسن جعفر تبار نوازنده نی، آوا پازوکی همخوان، ملودی پازوکی همخوان، کاوه آهنگرانی نوازنده تار و تارباس در اجرای این قطعه به هنرنمایی پرداخته اند.
گروه موسیقی «سی کُرُن»، با هدف بازسازی و تنظیم نوین تصنیف‌های قدیمی ایرانی و همچنین آهنگ‌ها و ترانه‌های محلی و موسیقی نواحی ایران فعالیت می‌کند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003IdJ

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۸۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مستند شهید آوینی پس از ۴۴ سال رونمایی شد

مراسم سی و یکمین سالگرد شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی (ره) با عنوان میراث مرتضی به همت بنیاد روایت فرهنگی فتح امروز ۲۷ فروردین ماه با حضور جمعی از اهالی قلم و مسئولین در تالار وحدت برگزار شد.

در این مراسم پس از ۴۴ سال نخستین فیلم ساخته شده شهید مرتضی آوینی برای اولین بار رونمایی و اکران شد.

سردار علیرضا افشار مسئول روابط عمومی شورای مرکزی جهاد سازندگی و سرتیپ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در این مراسم گفت: شهید آوینی بسیار بر روی هنر متعهد تاکید داشت‌ شاید بتوانیم هنر را از جهت رویکردی به سه بخش تقسیم کنیم. هنر رویکردی، هنر آزاد که هیچ قید و بندی ندارد و از سوی استکبارات جهانی هدایت می‌شود و هنر سوم هنر متعهد است که به انسانیت و حقیقت تعهد دارد که شهید آوینی پرچم دار چنین عرصه ای بود.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ما کمونیستم‌ها و دیگر گروه ها را داشتیم که برای خودشان فعالیت می‌کردند و شناخت چنین گروه‌های منافقی سخت بود. 

وی افزود: شهید آوینی بیشتر تحت تاثیر اندیشه‌های حضرت امام (ره) متحول شد. این تحول آنقدر تاثیر شد که با قلم خود و تصاویری که از عرصه جهاد و شهادت به جامعه منعکس میشد توانست فرهنگ ایثار را ترویج دهد‌. وی همیشه سینمای تجاری را محکوم می‌کرد. 

سردار افشار مطرح کرد: شهید آوینی در عرصه هنر با اینکه تعهد داشت و در عرصه سینما صاحب نظر بود اما فاصله ایشان با دستگاه‌های قضایی بیشتر شد در آن زمان ممنوع التصویر شدند. 

این مسئول بیان کرد: فیلم‌های شهید آوینی پیام داشت و تاثیرگذار بود. وی در عین حال هنرمند بود اما قلم ایشان هنرمندانه تر بود که در نتیجه شهید اهل قلم شد. از این رو باید کاری کنیم که فیلم مستند چنین پیامی را انتقال دهد.

وی افزود: امروز شرایط جنگ فلسطین را داریم اما چقدر از این مسائل فیلم داریم؟ بنظرم دوستانی که می‌توانند فیلم‌هایی را که از غزه و فلسطین اشغالی جمع‌آوری کرده و با همان رویکردی که هستند رویشان کار کنیم تا این فیلم‌های در سطح بین‌المللی و جهانی تاثیر گذار باشد و این اقدام شدنی است. همچنین ایده‌ها و قلم شهید آوینی نقش تعیین کننده و نقش اول را داشت.

سپس گروه هم‌خوانی تسنیم البرز دو اثر را با حال و هوای نوستالژیک دهه ۶۰ اجرا کردند.

در ادامه این مراسم فیلمخانه ایرانی مستندی با عنوان دهکده برزخ را نمایش داد‌.

درحال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی سال قبل اعلام شد
  • داود آزاد به صحنه می‌رود
  • تاثیرات گوش دادن به موسیقی شاد بر روح و روان انسان
  • همخوانی علیرضا بیرانوند در کنسرت لُری «تال»
  • نخستین مستند شهید آوینی پس از ۴۴ سال رونمایی شد
  • علیرضا بیرانوند بالاخره به کنسرت فرج علیپور آمد
  • سنگِ تمام علیرضا بیرانوند در کنسرت همشهری‌هایش
  • (ویدئو) هم‌خوانی احساسی علیرضا بیرانوند در یک کنسرت لُری
  • چرا پای آهنگ «گل یخ» کوروش یغمایی به منچسترسیتی، لیورپول و اینترمیلان باز شد؟
  • انتشار تک‌آهنگ «الوعد الصادق» + صوت