Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@21:12:37 GMT

کمک 28 میلیارد ریالی خیران بوشهر به نیازمندان

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۵۸۸۸۸

کمک 28 میلیارد ریالی خیران بوشهر به نیازمندان

بوشهر-ایرنا- مشاور استاندار بوشهر گفت: خیران در این استان 28 میلیارد ریال به موسسه از طریق موسسه خیریه آبشار عاظفه ها به نیازمندان کمک کرده اند.

به گزارش ایرنا، حجت ‌الاسلام احمد رزمجو جمعه شب در آیین تکریم از خانواده‌های تحت حمایت موسسه آبشارعاطفه ها در شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی افزود: این شهرستان دارای مردمی متدین، عالم پرور و دوستدار اهل ‌بیت و ائمه اطهار است که مشارکت بسیار خوبی در انفاق و امور خیریه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: امروز با کمک خیران آیین تکریم از 60 خانواده ازکار افتاده، ایتام، سادات فقیر، دانش آموزان مستمند و افراد نیازمند زیر پوشش موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در خورموج برگزار شد.
مشاور استاندار بوشهر از حمایت های خیران استان بوشهر و شهرستان دشتی برای حمایت از مستمندان و نیازمندان تقدیر کرد و افزود: امروز با حمایت خیران 28 میلیارد ریال به افراد نیازمند استان بوشهر کمک شد.
رزمجو بیان کرد: با این کمک خیران استان کمک هزینه ازدواج و هدایای موسسه آبشار عاطفه ها به 270 زوج استان بوشهر اهدا می شود.
در این مراسم هدایای موسسه آبشار عاطفه ها به 60 زوج جوان شهرستان دشتی اهدا شد.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043**

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت

ایسنا/گلستان سقوط از بلندی‌های آبشار «لوه» در شهرستان گالیکش در شرق استان گلستان طی چند روز اخیر و برای دومین بار و پس از مرگ جوان ۲۹ ساله تهرانی، این‌بار جان بانوی ۵۰ ساله از اهالی شهرستان «سبزوار» استان خراسان شمالی را گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل  از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، بر اثر این حادثه ناگوار که عصر جمعه رخ داد، بانوی ۵۰ ساله از اهالی سبزوار پس از سقوط از بلندی‌های آبشار لوه و به علت شدت صدمات وارده، جان خود را از دست داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان درباره این حادثه گفت: پس از گزارش سقوط از بلندی‌های آبشار لوه، بلافاصله سه تیم با ۶ نیروی امدادی به همراه تجهیزات لازم از پایگاه این نهاد در سه راهی «گالیکش - تنگراه» و با ۲ دستگاه خودروی کمک دار و یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

قاسم غریب آبادی افزود: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر پس از چند ساعت تلاش و انتقال متوفی به بالا دست و مکان امن، جسد وی را به عوامل اورژانس ۱۱۵ و انتظامی تحویل دادند.

وی یادآور شد: ۱۱ اردیبهشت ماه امسال هم یک جوان ۲۹ ساله اهل استان تهران، بر اثر سقوط از بلندی‌های آبشار لوه جان خود را از دست داده بود.

گفتنی است، آبشار لوه از جاذبه‌های شهرستان ۷۰ هزار نفری گالیکش در نزدیکی پارک ملی گلستان قرار دارد است و هر از چند گاهی به سبب رعایت نکردن اصول ایمنی توسط گردشگران و بازدید کنندگان حوادث مشابه در آن روی می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • تجلیل از معلمان خیر مراغه‌ای
  • تجلیل از معلمان خیر مراغه ای
  • آخرین وضعیت راه‌های شهرستان دشتی ناشی از سیل اخیر
  • شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران
  • بارش شدید برخی راه‌های ارتباطی دشتی را مسدود کرد
  • «هر سه‌شنبه‌ یک مدرسه»؛ طرحی برای افزایش سرانه آموزشی
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی