Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانش‌آموزان سوادکوه‌شمالی در مسابقه دومینو و سازه‌های ماکارونی به رقابت پرداختند. به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین،دیروز جمعه مسابقات دومینو و سازه‌های ماکارونی دانش‌آموزی شهرستان سوادکوه‌شمالی با حضور 20 تیم در شیرگاه برگزار شد.  کد مطلب: 351323  

"تنهازیستی"، ترکش انفجار مخرب "زندگی انسانی" ایرانیان/ دولت در قبال بیماری "زندگی تک‌نفره" حساس شود

آیا این اقتصاد، مقاومتی است؟!/ مسئولان به‌جای وعده عمل کنند

کلان‌نگری؛ حقله مفقوده توسعه در مازندران

مشکلات کشور با راه‌حل‌های یک خطی درست نمی‌شود/ قدرت‌های غربی جرات حمله نظامی به ایران را ندارند

هیچ نگرانی در تأمین کالای بازار شب عید وجود ندارد/ آخرین جزئیات اقلام شب عید

به لیلا بگو هوووو بکشه

    مسابقات دومینو و سازه‌های ماکارونی دانش‌آموزی در سوادکوه‌شمالی   نماهنگی زیبا از تشییع شهید خوشنام در شهرستان سیمرغ   برگزاری نمایشگاه بهاره در آمل؛ به‌سود مردم، کسبه یا دست‌فروش؟! یازدهمین یادواره شهدای گردان مسلم در جویبار   هیچ نگرانی در تأمین کالای بازار شب عید وجود ندارد/ آخرین جزئیات اقلام شب عید عده‌ای به‌دنبال تضعیف امامت و جایگاه ولایت در کشور هستند/ سازش با آمریکا راه‌حل مشکلات نیست هر کودک سزاوار یک فرصت است بارش برف در ارتفاعات لاریجان / محور هراز باز و تردد در آن جریان دارد کسی از کشته‌های جاده‌ای حرفی نمی‌زند/ نااهلان در انقلاب جایی ندارند انتقاد ائمه جمعه بابل از سیاست‌های نادرست دولت/ سرچشمه مصیبت‌های ملت اشرافی‌گری مسئولان است وزیر راه و شهرسازی باید هر چه زودتر استعفا دهد اقتدار برخورد با آشوب‌گران را به نمایش بگذاریم/ نباید بنیان‌های نظام اسلامی دچار اختلال شود مهم‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی عدم اتکا به بیگانگان است/ مسئولان به‌شدت با عاملان حادثه تهران برخورد کنند احداث ایستگاه جست‌وجو و کنترل دریایی در بندر فریدونکنار/ قرارداد، پاشنه آشیل بندر فریدونکنار مشکلات کشور با راه‌حل‌های یک خطی درست نمی‌شود/ قدرت‌های غربی جرات حمله نظامی به ایران را ندارند مسئولان دولتی نباید دارای روحیه اشرافی‌گری باشند نگاهی به گلزار شهدای شهرستان نور پس از 10 سال‌ فراموشی+ تصاویر لزوم ایجاد مراکز پاسخگویی طرح رجیستری در استان‌ها/بلاتکلیفی مشمولان طرح/مدت زمان پاسخگویی نامعلوم است وضعیت بیمارستان رازی قائم‌شهر مناسب نیست/ پیگیری مسائل درمانی در کانتینر ! به لیلا بگو هوووو بکشه  

عزاداری عاشقان فاطمی در بابل  

شهر به احترامتان، تمام قد ایستاد  

شب وداع با ۱۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در قائم‎شهر  

تساوی خانگی نساجی ماندران مقابل اکسین البرز  

حماسه عاشقی مردم بابل در آیین تشییع ۲ شهید گمنام  

پیکر پاک پدر شهیدان "عبوری" در ساری تشییع شد  

تصاویر برفی روستای نیاک لاریجان  

مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در شهرستان قائم‎شهر برکزار شد  

مراسم استقبال و تشییع پیکرهای مطهر 12 شهید گمنام در سوادکوه  

استقبال خودجوش از شهدای گمنام در سیمرغ برگزار شد+تصاویر  

 

مدیران خسته یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن از قاب دوربین تنکابن24  

صدور کارت برای خبرنگاران قول بر زمین‌ مانده ارشاد مازندران

 

برخورد دور از انتظار فرماندار نکا با مردم در راهپیمایی 22 بهمن 96 +عکس و فیلم  

صدور کارت برای خبرنگاران قول بر زمین‌ مانده ارشاد مازندران

به لیلا بگو هوووو بکشه

مدیران خسته یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن از قاب دوربین تنکابن24  

مسئولان حق از دست‌رفته مردم جویبار را بازگردانند

امید کشورهای منطقه به ایران است/جایگاه رفیع ولایت فقیه در شکل‌گیری بیداری اسلامی

پشت پرده علت سقوط هواپیمایی تهران ـ یاسوج

طمع، جان جوان 24 ساله رامسری را گرفت

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۹۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران در علوم تحقیقات

هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران (IranOpen RoboCup)، ۲۹ الی ۳۱  فروردین ماه سال ۱۴۰۳ در دو بخش دانش‌آموزی و دانشجویی در واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران (IranOpen RoboCup)، 29 الی 31  فروردین ماه سال 1403 در دو بخش دانش‌آموزی و دانشجویی با شعار یادگیری، آینده درخشان در واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود.

 براساس این گزارش از مهم‌ترین اهداف این مسابقه آشنا کردن دانشجویان و دانش‌آموزان با مباحث تئوری و عملی هوش مصنوعی و علم رباتیک و تجاری‌سازی ربات‌های ساخته شده از سوی تیم‌ها است.

این دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران با شعار "یادگیری، آینده درخشان" در دو بخش دانشجویی و دانش‌آموزی به میزبانی واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود. دبیرخانه هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران در قالب کمیته‌های علمی و فنی، اجرایی و پشتیبانی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، فعالیت می‌کند.

همچنین بیش از 400 تیم از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و خارج از این دانشگاه جهت حضور در این رویداد ملی و بین‌المللی اعلام آمادگی کرده و در 13 لیگ تخصصی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

لازم به ذکر است، شرکت کنندگان در هجدهمین دوره مسابقات ملی ربوکاپ آزاد ایران در لیگ‌های  فوتبالیست دانش‌آموزی، امدادگر دانش‌آموزی لاین، امدادگر دانش‌آموزی ماز، نمایش ربات‌های دانش‌آموزی، ساخت و طراحی، دمو دانش‌آموزی، دمو دانشجویی، شبیه‌سازی فوتبالیست دو بعدی، شبیه‌ساز امدادگر دانش‌آموزی، شبیه‌ساز فوتبالیست دانش‌آموزی، سرویس‌رسان در کار، خودرو خودران و پرنده به رقابت می‌پردازند.

براساس این گزارش، در این مسابقه دو تیم از واحد علوم و تحقیقات در لیگ‌های سرویس رسان در کار و شبیه‌ساز فوتبالیست دو بعدی حضور دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • عکس | سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • برگزاری هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران در علوم تحقیقات
  • جذب ۳۰۰ میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • جذب 300 میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • ۱۱۲ ویژه برنامه قرآنی در سوادکوه اجرا شد
  • مسابقات دانش آموزی نجات تخم مرغ در بابل
  • تشییع پیکر پاک ستواندوم شهیدحمید سلطانی نژاد در هامون