Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع امنیتی اعلام کرد که انفجار اول در چند متری کاخ ریاست جمهوری و ساختمان پارلمان به وقوع پیوست و بلافاصله بعد از انفجار تبادل آتش سنگینی میان نیروهای امنیتی و افراد مهاجم صورت گرفت.

انفجار دوم نقطه امنیتی متعلق به سرویس های اطلاعاتی این کشور را هدف قرار داد که بعد از این انفجار نیز درگیری میان نگهبانان ساختمان اطلاعاتی و افراد مهاجم شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه خبری الیوم السابع، شمار کشته های ناشی از انفجار 2 خودروی بمب گذاری شده در موگادیشو پایتخت سومالی به 18 نفر رسید.

گروه تروریستی «الشباب» مسئولیت انفجارهای امروز موگادیشو را برعهده گرفت.

سومالی از سال ها قبل صحنه حملات تروریستی الشباب بوده است. این گروه تروریستی وابسته به القاعده سالهاست که برای کنترل سومالی، با دولت این کشور می جنگد. الشباب همچنین تلاش می کند نیروهای خارجی که از کنیا، جیبوتی، اوگاندا، اتیوپی و دیگر کشورهای آفریقایی در سومالی حضور دارند را از این کشور اخراج کند.

زمانی این گروه بخش اعظم سومالی را در اشغال خود داشت، نیروهای اتحادیه آفریقا و ارتش سومالی در سال 2011 الشباب را از مواضع مهم شهری و بندرهای این کشور از جمله موگادیشو بیرون راندند، اما حمله های الشباب به مناطق مختلف سومالی همچنان ادامه دارد.

 

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۹۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسیدند

حمله پهپادی نیرو‌های امنیتی در حاشیه زاهدان به خودروی تروریست‌ها منجر به هلاکت ۲ تروریست شد.

به گزارش ایرنا، غروب امروز طی عملیات پهپادی نیرو‌های امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

در این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • ۳ میلیون یورو در اختیار نیروهای مسلح برای انسداد مرزها +جزئیات مهم
  • جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور
  • حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • (ویدئو) حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسیدند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان