Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: خوی اشرافی گری و فساد اقتصادی سبب گسست دولت و ملت می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، تمسک به اسلام، رهبری حضرت امام (ره) و حضور گسترده مردم را سه ویژه خاص انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: بعد از انقلاب تا امروز این سه عامل که تقویت کنند اصل انقلاب و استمرار آن هستند ادامه پیدا کرده اند اما با این تفاوت که مسئولینی در کشور بر قدرت تکیه زدند که عملا به واسطه دوری از خوی مردمی به ورطه اشرافی گری افتادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کم کم چرب و شریین دنیا به کام این افراد مزه پیدا کرد، امروز شاهدیم این بیماری مسری بسیاری را گرفتار کرده است در این بین هستند کسانی که تعهد آنها نسبت به مردم باقی است اما متاسفانه هستند بسیاری که با خوی اشرافی گری و دوری از مردم سبب ناامیدی و یاس ملت می شوند.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخی افراد انقلابی بودند اما نتوانستند سختی‌ها را تحمل کرده و پابه پای امام راحل و رهبری گام بردارند و هنگامی که مشاهده کردند منافع دنیایی وجود دارد خود را غرق در مادیات و منافع دنیایی کردند.
 
مسئولینی که اولویت آنها دنیاگرایی باشد از خدمت باز می مانند
زاکانی تصریح کرد: انقلاب اسلامی دارای آثار و برکات زیادی است و در رشد جدی مسیرفتح قله‌ها را یکی پس از دیگری طی می‌کند و اراده ملت‌ها همراه هدایت‌های رهبری رسیدن به قله‌های افتخار را برای ما به وجود آورده است.
وی ادامه داد: مسئولی که اولویت اولیه آنها توجه به دنیاگرایی باشد از خدمت باز می ماند و کاهش سطح خدمتگزاری به وضوح در مسئولین اشرافی گر قابل مشاهده است و این سبب آسیب جدی به بنیان های اعتقادی مردم می شود، آن افرادی که دارای سرمایه هستند از این خوی اشرافی گری استقبال می کند و افراد تنگدست جامعه نیز مایوس می شود و همین زمینه ساز گسست بین دولت و مردم می شود.
نماینده سابق مجلس ادامه داد: امیدواریم مسئولین بزرگی و عظمت خود را در خدمت به مردم ببینند و امیدواریم این موضوع عملی شود.
وی در خصوص آخرین وضعیت برجام نیز گفت: در توافق هسته ای معامله ای انجام گرفت و قبول کردیم صنعت هسته ای محدود شود در عوض غربی های وعده داده بودند تحریم ها برداشته و مشکلات کشور مرتفع شود.
وی بیان کرد: در همین خصوص محدودیت هایی در صنعت هسته ای اعمال شد اما طرفین غربی در این خصوص بدعهدی کردند.
نماینده سابق مردم تهران گفت: باید یک روشنگری جهانی در خصوص توافق هسته ای و عدم پایبندی طرفین غربی صورت بگیرد تا اگر ایران اقدامی در جهت رفع محدودیت در صنعت هسته ای انجام دهد افکار عمومی جهان نیز با ایران همراه شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۹۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه دولت و دولتمردان به سامان دادن اقتصاد کشور ضروریست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز در جمع نمازگزاران درمصلی امام علی (ع) کرمان گفت: در کنار محیط خانواده محیط تعلیم و تربیت است که یکی از مسائل مهم درامر تعلیم وتربیت این است که مربی باید تمام طرفیت‌ها استعداد‌ها صرفا‌ها و قوت‌های فرد تحت تعلیم خود را خوب بشناسد تا مادامی که معلم مربی، استاد نداند فردی که تحت تربیت او است دارای چه ضعف‌ها خلاقیت‌ها و قوتی است نمی‌تواند به نتیجه دلخواه در امر تربیت برسد و باید بفهمد و بفهماند که آیا زندگی اصل است و یا اینکه هدف بالاتر و والاتر از زندگی است و آن هدف بالاتر درخشش فرد در انسانیت است باید به مربی و معلم توجه داشته باشد که این زندگی اصل و هدف نیست و هدف بالاتر و والاتر از زندگی است و زندگی خود بستری است برای هدف بالاتر و معلم باید تمام توان خود را بگذارد تا حرکتی را در درون فرد تحت تربیت خود شروع کند و این حرکت هرچه جلو می‌رود آن را به هدف بالا و والا برسد و آن حرکت را ایجاد و تقویت کند و اگر حرکت را دوام و قوام بخشد توفیق آن در تعلیم و تربیت موفق خواهد بود. 


حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی افزود:خداوند در آیات متعدد قرآن مارا راهنمایی می‌کنند که زندگی اصل نیست و دربرخی از آیات خداوند زندگی را محل آزمایش و اعتلا ء می‌داند و خداوند حیات و مرگ و زندگی را محل آزمایش قرار داد تا مشخص شود چه کسی عمل والاتر وبالاخره انجام می‌دهد و زندگی کارگاه آموزشی است که هرانسان بداند در زندگی هدفی بالاتر فراروی آن است این کار معلم است.


وی تصریح کرد: البته یک هدف میانی درزندگی هر انسانی است که معلم باید فرد تحت آموزش خود را آموزش دهد که دراین دنیا موظف هستند دنیا را آباد کنند و علم خو د را به بالاترین وجهه ممکن ترقی دهند و یک جامعه عالم فهمیده و زندگی در آرامش رقم بزنیم و باعلم خود را در مراکز و دانشگا‌ها فهم درک و دانش خود را به اوج خود برسانند و معلم باید مهندس قوی پزشک توانمند و چهره‌های عالم در علوم انسانی را آموزش دهد و افراد را به این سمت ببرد و بیاموزد که این هدف میانه است و کار اینجا متوقف نمی‌شود و این مراحل در زندگی انسان‌ها تعبیه شده است و یک بخش از زندگی صرف غفلت می‌شود مثل دوران کودکی، وقتی دوران نوجوانی پیش آمد جای دوران غفلت را بخش سرگرمی می‌گیرد و معلم و مربی با انگیزه همه تلاشش را می‌گذارد بخش سرگرمی نوجوان به بهترین وجهه ممکن پر شود و آن را برای مراحل بعدی زندگی آماده کند.


وی گفت: دوران زینت و تجمل و جوانی که جوان در این دوران مرحله شور عشق تجمل در دستور کارش است و معلم ضمن توجه به این مراحل بداند این مراحل اصل نیست و هدف بالاتر است و مرحله بعد تفاخر است که احساسات و تفاخر و فخر فروشی مربوط به این مرحله است و شهرت و ریاست را می‌خواهند و بعد مرحله جمع کردن مال و تکاثر اولاد است و هرکس دریکی از مراحل متوقف شود نمی‌تواند به هدف والا برسد و هدف والا عبودیت یعنی معلم و استاد باید به نحوی فرد تحت تربیت خود راتعلیم دهد تافرد همه زندگی اش در تمام ابعاد را برای خدا و رضایت خدا بدهد.

نماینده ولی فقیه دراستان در ادامه خطبه‌های خود گفت: توجه دولت و دولتمردان به عملیات هوشمند و گسترده به بخش سامان دادن به اقتصاد کشور ضروریست.

وی افزود: ایران قوی الزاماتی دارد همانطور که دربخش نظامی این کشور آنقدر پیشرفت کرده است که عملیات وعده صادق با افتخار تمام در دنیای پر آشوب امروز در یک اعلام رسمی انجام دهد و به نتیجه برساند باید در بخش اقتصادی هم درهمین تراز و جایگاه قرار گیرد و همه باید درکنار هم قرار گیرد تابتوانند اقدامات روشن و نقطه زن درداخل کشور علیه سوداگران اقتصادی و درخارج علیه دشمنان عملیاتی کنند باید با فعال کردن مراکز اقتصادی کشور و تقسیم کار دقیق و با تشکیل مرکز عملیات هوشمند و اقتصادی درکشور بتوانند رنگ چند ساله تورم و کاهش ارزش پول ملی را به پایان برسانند باید دولت عزم خود را جزم کنند تا آسیب پذیری کشور در بخش اقتصاد را برایش چاره اندیشی کنند و طعم تلخ اقشار کم درآمد را تبدیل به شیرینی کنند که این نیازمند هماهنگی و همکاری همه است و توقع ما ازدولت انقلابی و مردمی ریاست محترم جمهور این است که این اتفاق در بخش مهم اقتصادی رقم بخورد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • در سفر رافائل گروسی به تهران موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • آیا در سفر گروسی موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • دولت گرفتاری اقتصادی مردم را کاهش دهد‌
  • توجه دولت و دولتمردان به سامان دادن اقتصاد کشور ضروریست
  • شهرداری و دولت اختلافی در زمینه اجرای مونوریل قم ندارند
  • آحاد جامعه برای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی خود در انتخابات مشارکت کنند
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!