Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@16:54:26 GMT

۱۳ نفر در چهارمحال و بختیاری غرق شدند

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۵۹۲۱۶

۱۳ نفر در چهارمحال و بختیاری غرق شدند

شهرکرد- مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۳ نفر درچهارمحال و بختیاری در سالجاری غرق شدند.

منصور فیروزبخت در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ۱۳ نفر درچهارمحال و بختیاری در سالجاری غرق شدند، اظهار داشت: از این تعداد ۱۲ نفر مرد و یک نفر زن بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین غرق شدگی ها در رودخانه های استان از جمله زاینده رود رخ داده است، بیان کرد: بیشترین غرق شدگی ها در نیمه اول سال به ویژه فصل تابستان اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: میزان غرق شدگی در چهارمحال و بختیاری نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

وی بیان کرد:تعداد غرق شدگی در این استان در سال گذشته ۱۴ مورد گزارش شده است.

وی در ادامه با اشاره به آمار فوت ناشی از برق گرفتگی در چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: دو نفر در چهارمحال و بختیاری به خاطر برق گرفتگی فوت کردند.

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری با اشاره به آمار فوت ناشی از برق گرفتگی در این استان، بیان کرد: تعداد فوت ناشی از برق گرفتگی در سال گذشته یک نفر گزارش شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۹۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر کل اموز زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گفت: خانواده مولوی به عنوان خیراتی ماندگار برای فرزند، در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مشارکت کردند و همراه با سایر خیرین زمینه ساز آزادی یک زندانی غیر عمد شدند.
حیدری افزود:خانواده مولوی پس از بررسی پرونده‌های در دست اجرای ستاد دیه استان چهارمحال و بختیاری با پرداخت مبلغ ۲۷۰ میلیون ریال بدهی یک مادر زندانی، موجبات دیدار مجدد مادر و فرزندان خردسال را فراهم آوردند.

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
  • پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • کوهرنگ خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری