Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: با توجه به روند رو به رشد بازیکنان در چند هفته گذشته به آنها توصیه کرده‌ام که مغرور نشوند و زحماتی را که این مرحله از لیگ کشیده‌اند از یاد نبرند. ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ ورزشی توپ و تور نظرات

عباسعلی میرحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد  پیروزی تیمش مقابل شهرداری تبریز در بازی نخست پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال اظهار داشت: انتظار یک بازی سخت را داشتیم و می‌دانستیم که مسائل روحی-روانی روی نتیجه بازی تاثیر زیادی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی خاتم اردکان ادامه داد: هر 2 تیم تمرین کرده و کاملاً آماده بودند. ما نیز در دور برگشت، تمریتان سنگین و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. یکی از مشکلات ما در نیم فصل نخست، نداشتن زمان ریکاوری بود که در نیم فصل دوم برطرف شد.

او گفت: عوامل روانی تا 70 درصد در تعیین تیم پیروز این بازی تاثیر داشت. شهرداری تبریز، بازیکنان باتجربه و پاسور خوبی مثل امیر حسینی دارد که با حمایت کادر فنی این تیم، نتایج خوبی گرفته‌اند. من به بازیکنانم توصیه کردم که با آرامش بازی کنند و اگر توپی خراب شد به راحتی از آن بگذرند. در مجموع بازی را خوب اداره کردیم و با اجرای دقیق آنالیزها موفق شدیم حریف را در خانه شکست دهیم. ما در تمام طول بازی از حریف پیش بودیم. در مرحله پلی‌آف تیمی برنده خواهد شد که اشتباه کمتری داشته باشد

میرحسینی در مورد بازی برگشت در اردکان تصریح کرد: نمی‌توان به صراحت گفت که ما برنده خواهیم بود و چیزی قابل پیش بینی نیست. ما کار سختی در خانه مقابل شهرداری تبریز در بازی برگشت پیش رو داریم. با این حال با توجه به روند رو به رشد بازیکنان در چند هفته گذشته به آنها توصیه کرده‌ام که مغرور نشوند و زحماتی را که این مرحله از لیگ کشیده‌اند از یاد نبرند. امیدوارم در بازی دوم هم برنده شویم و برای نخستین بار در تاریخ باشگاه به فینال لیگ برتر برسیم.

سرمربی خاتم در پایان گفت: قرارداد بازیکنان ما به صورت پلکانی تنظیم شده که در صورت موفقیت در هر مرحله به آنها پاداش تعلق می‌گیرد. مدیریت باشگاه برای صعود به فینال اما پاداش ویژه در نظر خواهد گرفت.

انتهای پیام/

R1015159/P1435/S3,31/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۹۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه ۷ اردیبهشت به مصاف هم رفتند که این بازی در ضربات پنالتی با نتیجه ۶ بر ۵ به سود آلومینیوم به پایان رسید تا این تیم با شکست پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

مهدی لیموچی مهاجم جوان آلومینیوم در این بازی نقش بزرگی را در کسب تساوی تیمش در وقت‌های قانونی و اضافه برابر پرسپولیس داشت. این بازیکن ابتدا در دقیقه ۸۵ گل اول تیمش را به زیبایی به ثمر رساند و در دقیقه ۱۲۰ نیز با پاسی که به علیرضا نقی زاده داد، منجر شد تا گل چهارم و تساوی بخش تیمش به ثمر برسد.

لیموچی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با درخشش در بازی با پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود، ما دو بار از حریف عقب افتادیم اما توانستیم با اعتماد به نفس بالا موقعیت‌های زیادی را خلق کنیم و هر دو بار کامبک بزنیم. پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران در چند فصل اخیر بوده است اما همه مشاهده کردند که تیم ما در این بازی بهتر از حریف بود و نشان دادیم که لیاقت صعود به مرحله بعدی جام حذفی را داریم.

او درباره درخششی که در این بازی داشت، گفت: همیشه گفته‌ام که اگر در زمین عملکرد خوبی دارم همه آنها زحمات هم تیمی‌هایم است؛ لطف خدا در این بازی شامل حالم شد که بتوانم از موقعیت‌هایی که به دست می‌آورم به بهترین شکل ممکن استفاده کنم. اگر تیم پیشرفت کند مطمئناً پیشرفت فردی هم در بازیکن به وجود خواهد آمد و باید از هم تیمی‌ها و کادر فنی آلومینیوم تشکر کنم. از اینکه نقش کوچکی در پیروزی تیم و صعود به مرحله یک چهارم نهایی داشتم، خوشحال هستم.

مهاجم گلزن آلومینیوم در خصوص دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیمش برابر فولاد خوزستان که روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود، تصریح کرد: قطعاً بازی سختی در پیش داریم. فولاد تیمی ریشه دار و پر هوادار است و با توجه به امکاناتی که دارد، جایگاه فعلی آن در جدول مستحق این تیم نیست. ما شایستگی حضور در بین تیم‌های بالای جدولی را داریم و قطعاً برای پیروزی وارد زمین خواهیم شد؛ انشاالله روز چهارشنبه دل مردم اراک را بار دیگر شاد خواهیم کرد.

کد خبر 6091649

دیگر خبرها

  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد
  • تبریک سرمربی فوتسال ازبکستان به ایران