Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران ضمن انتقاد از آشفته بازار در فرودگاه ها گفت: سازمان هواپیمایی مکلف است نظارت درون سازمانی خود را بر این غرفه‌ها افزایش دهد تا اجحاف به مردم صورت نگیرد درحالی که مشاهده می‌شود این شرکت‌ها درحق مردم اجحاف زیادی روا می‌دارند.

اسفنانی مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به وضعیت آشفته بازار در فرودگاه‌ها بر نظارت درست تاكيد و بیان کرد: به عنوان مثال در روزهاي بارش برف در تهران مسافرانی که پرواز آن‌ها دچار تأخیر شده بود و مجبور بودند در فروگاه منتظر بمانند برای نشستن، نماز خواندن یا استراحت موقت بر روی زمین کارتن‌های دور ریختنی را از شرکت‌های حاضر در فرودگاه به قیمت‌های ناعادلانه‌ای مثل ۲۰ هزار تومان خرید می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به عدم نظارت مناسب در فرودگاه هاي امام خميني (ره) و مهرآباد گفت: سازمان هواپیمایی مکلف است نظارت درون سازمانی خود را بر این غرفه‌ها افزایش دهد تا اجحاف به مردم صورت نگیرد درحالی که مشاهده می‌شود این شرکت‌ها درحق مردم اجحاف زیادی روا می‌دارند.

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به نبود شرایط لازم برای حضور دائمی سازمان تعزیرات در این مکان افزود: پیش بینی کردیم یک غرفه برای سازمان تعزیرات در فرودگاه بین المللی امام خمینی تعبیه شود تا با نیرو‌های مستقر بتوانیم به موقع به تخلفات رسیدگی و حکم صادر کنیم که البته مکانی را سازمان هواپیمایی معرفی کرد، اما خیلی مناسب نبود که تلاش می‌کنیم مکانی برای استقرار کارشناسان تعزیرات اختصاص دهیم که در معرض دید مردم باشيم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور: بازدید از اکسپوی تهران فرصتی بسیار ارزشمند برای آشنایی آفریقا با ظرفیت‌های ایران است

در حاشیه دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا "کنستانتینو چیونگا" معاون رئیس جمهور زیمبابوه با رئیس جمهور دیدار کرد.

سید ابراهیم رئیسی نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا را نگاهی راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی دانست و با اشاره به روابط بسیار خوب ایران و زیمبابوه، بر عزم مسئولان عالی دو کشور برای گسترش و ارتقای سطح همکاری‌ها تاکید کرد.

رئیس جمهور با تاکید بر رویکرد جمهوری اسلامی ایران نسبت به توسعه روابط تجاری و اقتصادی با کشور‌های آفریقایی، شرکت در این اجلاس و بازدید از نمایشگاه اکسپو را فرصتی بسیار ارزشمند جهت آشنایی هر چه بهتر و بیشتر مسئولان قاره آفریقا با ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف دانست و بر آمادگی ایران برای تبادل این ظرفیت‌ها تاکید کرد.

معاون رئیس جمهور زیمبابوه نیز در این دیدار با اشاره به سابقه دیرینه و دوستانه روابط دو کشور به ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خواستار گسترش تعاملات و همکاری‌های تجاری و اقتصادی بیشتر با ایران بر پایه این روابط نزدیک و قدیمی شد.

کنستانتینو چیونگا ضمن تشکر از برگزاری موفق اجلاس بین‌اللملی ایران و آفریقا، سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال کشور‌های آفریقایی را اصولی و اطمینان‌بخش عنوان و بر آمادگی کشورش برای توسعه همکاری‌ها با ایران تاکید کرد.

معاون رئیس جمهور زیمبابوه با اشاره به عزم مسؤلان این کشور برای اجرای توافقات صورت گرفته با ایران در سفر سال گذشته دکتر رئیسی به این کشور، از اجرایی شدن بخشی از این توافقات خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • آیا می شناسیدش؟
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • رئیس‌جمهور: بازدید از اکسپوی تهران فرصتی بسیار ارزشمند برای آشنایی آفریقا با ظرفیت‌های ایران است
  • ساخت مستند تصویری شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در شیراز
  • با زور نمی‌توان دین‌داری و حجاب ترویج کرد | توئیت فضائلی جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرد | رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • خانجانی: توئیت فضائلی درباره تذکر به مسئولان، جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرده/دولت رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان