Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-03@14:11:13 GMT

ترکیه در ساخت فیلم «جن زیبا» مشارکت دارد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۰۲۵۸

ترکیه در ساخت فیلم «جن زیبا» مشارکت دارد

به گزارش جهان نيوز، مهرداد فرید، تهیه کننده فیلم سینمایی «جن زیبا»درباره مراحل فنی فیلم گفت: تدوین فیلم «جن زیبا» به پایان رسیده و  جلوه‌های بصری فیلم در ترکیه انجام می‌شود؛ زیرا فیلم با مشارکت این کشور ساخته شده و با مشورت با شرکای ترک تصمیم بر این گرفتیم که جلوه‌های بصری فیلم در ترکیه انجام شود. 

وی درباره صداگذاری و موسیقی فیلم هم توضیح داد: صداگذاری فیلم چند روزی است توسط حسین قورچیان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز برای ساخت موسیقی با موزیسین به نتیجه نرسیده‌ایم، اما ترجیح ما این است که از موزیسین ترک استفاده کنیم.

فرید درباره زمان آماده‌سازی و اکران فیلم گفت: فیلم به لحاظ فنی نیاز به کار مفصل و طولانی دارد. بنابراین ترجیح دادیم اکران فیلم را از نوروز به تابستان موکول کنیم. ضمن اینکه  نوروز فیلم‌های خوبی برای مردم در نظر گرفته شده و خوشحالم سینمای ایران در نوروز دستش پر است.

فیلم «جن زیبا» به کارگردانی بایرام فضلی آماده می‌شود که بازیگران اصلی آن را نورگل یشیل‌چای و فرهاد اصلانی تشکیل می‌دهند. 

منبع:فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۰۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد

پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار در آستانه این رویداد هنری در گرگان رونمایی شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسؤولان در گرگان رونمایی شد.

این رویداد ملی با حضور هنرمندانی از سراسر کشور و به همت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان، با هدف تبیین ارزش‌های والای انسانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

معرفی آثار راه‌یافته به جشنواره ملی تئاتر ایثار

«جلوه‌های ایثار و شهادت در دوران انقلاب و دفاع مقدس»، «جلوه‌های ایثار و شهادت در زندگینامه شهدا، ایثارگران، شهدای محور مقاومت (شهدای مدافع حرم)، شهدای امنیت، سبک زندگی ایثارگرانه و ایثار اجتماعی در دوران معاصر»، «جلوه‌های ایثار و از خودگذشتگی همسران معظم جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا در دوره معاصر» و «جلوه‌های ایثار و شهادت در مقاطع مختلف تاریخی به خصوص تاریخ معاصر انقلاب» از مهمترین موضوعات این دوره از جشنواره است.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با دبیری محمد کرم‌الهی در 2 بخش صحنه‌ای و خیابانی از روز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 به مدت 4 روز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گره اندر گره
  • جلوه گری بهار در طبیعت سراب گیان نهاوند + فیلم
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن در آذربایجان غربی
  • افزایش مشارکت مردم در ساخت مسکن با تکیه بر عرضه زمین و پرداخت تسهیلات به آن‌ها
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد