Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@11:00:05 GMT

ضرب و شتم یک پزشک توسط همراه بیمار در بناب

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۰۴۹۸

ضرب و شتم یک پزشک توسط همراه بیمار در بناب

فرماندار بناب از ضرب و شتم یک پزشک در بیمارستان امام خمینی (ره) بناب خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: فرماندار بناب از ضرب و شتم یک پزشک در بیمارستان امام خمینی (ره) بناب خبر داد.
امین رفیعی با اشاره به ضرب و شتم یک پزشک در بیمارستان امام خمینی (ره) بناب اظهار داشت: اخلال‌گران در بیمارستان امام خمینی (ره) بناب دو برادری بودند که یکی از برادران را به دلیل شکستکی در ناحیه سر به این بیمارستان آورده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار بناب گفت: برادر فرد مجروح که با اخطار پزشک به دلیل دست زدن به وسایل استرلیزه مواجه شده بود، با عصبانیت به پزشک حمله‌ور شده و پزشک معالج را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

وی افزود: برادر بیمار با مشت زدن به ناحیه سر پزشک باعث می‌شود که وی با دیوار نیز برخورده کرده و بی‌هوش شود.

رئیس ستاد بحران شهرستان بناب عنوان کرد: کادر پزشکی حاضر در بیمارستان امام خمینی (ره) که وضعیت پزشک مجروح را وخیم دانستند و با احتمال ضربه مغزی شدن وی را به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال دادند.

رفیعی با تشریح وضعیت جسمانی پزشک مجروح تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت این پزشک مطلوب گزارش شده است.

وی در پایان تاکید کرد: اخلال‌گران به دلیل این حمله وحشیانه خود اکنون در بازداشت به سر می‌برند و به دلیل آسیب زدن به اموال بیمارستان نیز مورد شکایت شبکه بهداشت و درمان قرار خواهند گرفت. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003IeA

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۰۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی؛ مرگ یا خودکشی؟

رئیس بیمارستان شریعتی درگشت یک پزشک این مرکز را تسلیت گفت.

به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته رئیس بیمارستان شریعتی تهران درگذشت متخصص این بیمارستان را تسلیت گفت.

احمدرضا جمشیدی در پیامی نوشت: «خبر اندوه بار درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی دانشیار روماتولوژی و عضو مرکز تحقیقات روماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران موجب تأثر و تألم جامعه دانشگاهی گردید. دکتر آل سعیدی جزو نوابغ و افتخارات دانشگاه بود و از دست دادن ایشان غم بزرگی را بر پیکر دانشگاه و بیمارستان به جای گذاشت و یاد ایشان برای همیشه برقلب و ذهن ما نقش خواهد بست.»

بعد از خبر درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی، امروز ۷ اردیبهشت، مهدی عبدوس، پزشک، در شبکه اجتماعی ایکس پرده از خبری تلخ برداشت.

او در توئیتی نوشت: «خانم دکتر سمیرا آل سعیدی فوق تخصص روماتولوژی از میان ما رفت ایشان روز قبل پلن دارویی ‎خودکشی خود را با رزیدنت‌ها مطرح کرده، آن‌ها موضوع را جدی نگرفته و سر به سر ایشان هم می‌گذارند، مرحوم به گواهی همکاران، خوش اخلاق، فعال و با وجدان کاری بوده از ایشان یک فرزند به یادگار مانده است.

شاید در لحظات آخر زندگی گفته من زنی هستم که دنیا را روی انگشتان خود می‌چرخانم، اما از پس دلتنگی‌هایم بر نمی‌آیم. پزشکان بیشتر از سایر اقشار جامعه در معرض تنش و استرس‌های فراوان کاری هستند آن‌ها سرمایه کشور هستند احترام را حفظ کنید تنهای‌شان نگذارید.»

سال‌ها است که نظام بهداشت و سلامت با مسئله خودکشی پزشکان، پرستاران و رزیدنت‌ها مواجه است، موضوعی که هر بار با انتشار خبر یک خودکشی دیگر به صدر اخبار برمی‌گردد.

 

دیگر خبرها

  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا دندان‌درد غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا درد دندان غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی / آیا خودکشی کرد؟
  • مرگ تلخ پزشک زن؛ او پلن خودکشی‌اش را گفت اما مسخره شد!
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی؛ مرگ یا خودکشی؟
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟ / جزئیات درگذشت یک پزشک زنِ متخصص روماتولوژی