Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی، امام جمعه نجف اشرف، در خطبه‎های نماز جمعه دیروز که در حسینیه فاطمه کبری برگزار شد، بسیج مردمی را مایه افتخار دانست و به خانواده شهدای استان کرکوک عراق تسلیت گفت.
 
وی خواستار هوشیاری مسؤولان عراقی نسبت به اقدامات پنهانی گروهک‎های تروریستی شد و تأکید کرد که تحرکات افسران حزب بعث باید رصد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
امام جمعه نجف درباره ابقای پایگاه های نظامی آمریکا در عراق نیز اظهار داشت: نظارت آمریکا بر انتخابات آینده پارلمان در استان‎های الانبار و موصل مورد پذیرش ما نیست و موجب تضیع حقوق و رای شهروندان این استان‎هاست.
 
وی اقدام آمریکا برای ایجاد منطقه امن جهت حمایت از نیروهای خود در خاک عراق را محکوم کرد و بیان داشت: نیروهای عراقی توانایی برقراری امنیت در دو استان الانبار و موصل را دارند.
 
حجت الاسلام قبانچی در خطبه‎های دینی نیز با اشاره به سالروز انفجار گنبد حرم امامین عسکریین (ع) گفت: این اقدام دشمنان با هدف ایجاد جنگ طائفه‎ای در عراق صورت گرفت که از سوی مراجع تقلید و مردم اردتمند به اهل بیت (ع) خنثی شد.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۰۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سازمان همکاری اسلامی با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی به مسجد امام زمان (عج) در شهر هرات در افغانستان را به شدت محکوم کرد.
 
گزارش ها حاکی از آن است که در این حمله خونین حداقل شش نمازگزار شهید و تعدادی دیگر زخمی شده‌اند.
  
این سازمان از مقامات کابل خواست تا تلاش‌های بیشتری را برای پایان دادن به چنین خونریزی‌هایی علیه غیرنظامیان افغان در سراسر کشور به کار گیرند.
 
سازمان همکاری اسلامی تاکید کرد که عاملان این حمله باید شناسایی شده و برای پاسخگویی به اقدام وحشتناک خود به دست عدالت سپرده شوند.
 
این سازمان در پایان مراتب تسلیت خود را به خانواده‌های قربانیان ابراز و برای مجروحان طلب شفای عاجل کرد.
 
گروه تروریستی داعش در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به مسجد امام زمان(عج) در شهرستان گذره در هرات و شهادت شماری از نمازگزاران این مسجد را برعهده گرفت.
 

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • کاخ سفید: اقدام دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا محکوم است
  • سربازان زن صهیونیست به دلیل امتناع از حضور در جنگ در معرض بدرفتاری قرار دارند
  • ضرب و شتم نظامیان زن اسرائیلی بعد از امتناع از حضور در ارتش
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد