Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز- ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی اعلام کرد: در راستای برنامه های ویژه رویداد تبریز 2018، مراکز گردشگری این استان تخفیف های 30 الی 40 درصدی به گردشگران ارایه خواهند داد.

مرتضی آبدار روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه برای توسعه و رونق صنعت گردشگری استان همکاری های خوبی با بخش خصوصی در حال انجام است، افزود: بر همین اساس برنامه های تدوین شده توسط اداره کل، شهرداری تبریز و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان در قالب تفاهم نامه های سه جانبه در راستای توسعه گردشگر ورودی منعقد و عملیاتی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: تفاهم نامه ای نیز در ارتباط با همکاری هتل ها، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، راهنمایان گردشگری و شرکت های هواپیمایی در دست اجراست که در راستای ارائه تسهیلات ویژه به گردشگران و مسافران تبریز 2018 با تخصیص تخفیف های ویژه در خدمات مراکز مذکور، امضا شده و تا پایان سال عملیاتی خواهد شد.
آبدار با تاکید بر اینکه رونق گردشگری صنعتی از مهم ترین موضوعات اولویت دار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی است، تداوم جلسات اداره کل با اتاق صنعت، معدن و تجارت برای ایجاد و آغاز فعالیت تورهای گردشگری صنعتی و حوزه فرش استان را مورد تاکید قرار داد.
وی گفت: با توجه به پتانسیل های صنعتی استان، توجه و اهتمام به رونق گردشگری صنعتی آذربایجان از مهم ترین ارکان تقویت گردشگری است که اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در این راستا ضمن همکاری با دستگاه های ذیربط، اقدامات لازم برای ایجاد تورهای گردشگری صنعتی و فرش آذربایجان جهت آشنایی و معرفی بهتر این ظرفیت بزرگ در گستره جهانی را انجام خواهد داد.
به گزارش ایرنا، کلان شهر تبریز از سوی سازمان کنفرانس اسلامی به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال 2018 انتخاب شده و ستادهای ملی و استانی در رابطه با این رویداد فرهنگی، گردشگری بین المللی تشکیل شده است.
مراسم افتتاح رسمی این رویداد بزرگ ملی و بین المللی پنجم اردیبهشت ماه سال آینده با حضور رئیس جمهوری کشورمان و مقامات عالی سایر کشورها، نمایندگان و سفرای کشورهای خارجی در تبریز برگزار می شود.
آذربایجان شرقی با افزون بر یکهزار و 800 اثر ثبت شده ملی جزو پنج استان برتر گردشگری ایران به شمار می رود.
3038/6183

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان اسکواش ایران به همت هیأت اسکواش آذربایجان شرقی، به میزبانی تبریز با حضور ۲۲ ورزشکار دختر از ششم اردیبهشت ماه در خانه اسکواش تبریز آغاز شده و تا ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد.

یسنا ولیزاده بازیکن کمتر از ۱۳ سال البرز تنها نماینده دعوت شده به اردوی تمرینی تیم‌های ملی است که برای دومین بار متوالی در تمرینات حاضر شده است.

مستانه کرم پور و سوسن طوفانی به عنوان مربیان تیم ملی نوجوان و جوانان و حنانه حقیقی و نیره هاشمی از آذربایجان شرقی به عنوان دستیاران مربی منصوب شدند.

کد خبر 6090923

دیگر خبرها

  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد افزایش یافت
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند