Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی استان چهارمحال بختیاری گفت: با توجه به و برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است در ۴ منطقه محروم استان چهارمحال بختیاری حدود ۳۰۰ نفر از دانشجویان به اردو‌های جهادی اعزام شوند.



منوچهر ذوالفقاری، مسئول بسیج دانشجویی استان چهارمحال بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزای دانشجوبا اشاره به برگزاری اردو‌های جهادی گفت: با توجه به سازمان دهی و برنامه ریزی‌های انجام شدهدر ۴ منطقه محروم  (شهرستان لردگان، کوهرنگ، اردل،شهركرد) استان چهارمحال بختیاری حدود ۳۰۰ نفر از دانشجویان به اردو‌های جهادی اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  مسئول بسیج دانشجویی استان چهارمحال بختیاری با اشاره به برنامه‌های اردو‌های جهادی خاطر نشان کرد: ما در خصوص مسائل فرهنگی،  عمرانی،  دام پزشکی و پزشکی فعالیت‌های را انجام می‌دهیم.

منوچهر ذوالفقاری بیان کرد: درمنطقه لردگان ساخته شده و نیاز به تعمیر دارد؛ که در این رابطه  فعالیت خواهیم کرد. در یکی از روستای لردگان  نیز با کمیته امداد قرار است خانه‌های برای افراد نیازمند بسازند که ما نیز کمک خواهم کرد.

وی با اشاره به اجرای  برنامه‌های فرهنگی اردو‌های جهادی افزود: برنامه‌های متنوعی مد نظر است همچنین قرار است خواهران کلاس‌های آموزشی در زمینه خیاطی و گلدوزی انجام دهند.

مسئول بسیج دانشجویی استان چهارمحال بختیاری تصریح کرد: در سال گذشته گروه دامپزشکی ما توانست عمل‌های جراحی موفقی بر روی دام‌ها انجام دهد، گروه قوی داشتیم؛ و در بحث واکسیناسیون هم فعالیت خوبی داشتند و دارو‌های که مورد نیاز دام‌ها بود را تهیه کردند.

منوچهر ذوالفقاری در خصوص فعالیت پزشکی اردو‌های جهادی تاکید کرد: قرار است قرارگاهی در مناطق محروم ایجاد می‌شود که آن خدمات پزشکی مانند چشم پزشکی و ... ارائه می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل محیط زیست استان گفت: برنامه پاکسازی زباله در گردنه دالورا شهرستان فلارد، حاشیه تالاب گندمان، حاشیه رودخانه زاینده‌رود و پل هوره انجام شد.
سعید یوسف پور افزود: دراین برنامه دوستداران محیط زیست، سازمان‌های مردم نهاد و مسئولان مشارکت داشتند.

به گفته وی، هفته زمین پاک از ۳ تا ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با شعار مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  •  اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در چهارمحال و بختیاری
  • اردو عهد خدمت و گروه های جهادی شهرستان سروآباد
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی
  • اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه
  • اجرای طرح ارتقای سواد سلامت در مناطق عشایرنشین چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح سواد سلامت در میان عشایر چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح ارتقای سواد سلامت در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح ارتقا سواد سلامت در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری