Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@11:35:12 GMT

محورهای برفی و بارانی کشور اعلام شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۱۳۲۷

محورهای برفی و بارانی کشور اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان همدان و زنجان، قزوین - گردنه آوج و در ارتفاعات محور هراز و کرج - چالوس شاهد بارش برف هستیم.

وی افزود: همچنین در اکثر محورهای آذربایجان غربی، خراسان رضوی، قزوین، کردستان، کرمانشاه، مرکزی و شرق تهران در استان تهران، آذربایجان شرقی محور هشترود - زنجان، میانه - زنجان، محور آبادان - اهواز در استان خوزستان، محور سمنان - دامغان در استان سمنان، محور فومنات در استان گیلان، بارش باران گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با بیان اینکه در محور زنجان-قزوین در استان زنجان، کیاسر-ساری در استان مازندران شاهد مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید هستیم، ادامه داد: در آزاد راه کرج-تهران شاهد ترافیک سنگین در ورودی کلانشهر تهران از مهرویلا تا پل فردیس هستیم و محور شهریار-تهران هم سنگین است.

سرهنگ رحمانی همچنین گفت: روز گذشته در محور کیاسر در استان مازنداران ریزش کوه گزارش شد که بعد از ساعتی این محور بازگشایی شد و خوشبختانه مشکل یا تلفاتی نداشتیم. امروز هم مشکل یا محدودیت خاصی وجود ندارد.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۱۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز

بازرس‌کل استان زنجان پیرامون وضعیت آزادراه زنجان - قزوین و زنجان ـ تبریز تذکر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل خمسه در جلسه بررسی وضعیت کمی و کیفی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان که با حضور مدیرکل جدید، معاونین و مدیران دستگاه مذکور در محل بازرسی کل استان زنجان تشکیل شد آخرین وضعیت دستگاه از لحاظ تجهیزات و امکانات، احداث راه‌های روستایی، حفظ و نگهداری راه‌ها، نحوه انعقاد قرارداد‌ها و اجرای پروژه‌ها، مصرف اعتبارات، نظارت بر ناوگان حمل و نقل مسافری و کالا، کمیت و کیفیت نیروی انسانی دستگاه و... را مورد بررسی قرار داد.

وی با تبیین آسیب‌ها و چالش‌های اداره‌کل راهداری استان گفت: مهمترین انتظار از اداره‌کل مذکور پیگیری در تعیین تکلیف قرارداد آزادراه زنجان – تبریز، هم زمان با اصلاح روکش آسفالت آزادراه‌های زنجان – قزوین و زنجان تبریز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • کندوان یکطرفه شد
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • کتاب شام برفی به چاپ نهم رسید