Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@07:48:01 GMT

برنامه تمرینی جهت تقویت آمادگی جسمانی

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۱۳۹۴

برنامه تمرینی جهت تقویت آمادگی جسمانی

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 284 کیفیت 480 برنامه تمرینی متشکل از حرکات بدون نیاز به وزنه جهت تقویت آمادگی جسمانی، در این برنامه تمرینی از حرکاتی چون شنا، جهش ستاره‌ای، حرکت کوهنورد و تخته بالا و پایین استفاده می‌شود.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت پایگاه‌های قرآنی مساجد در استان اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از تقویت پایگاه‌های قرآنی در مساجد استان اردبیل به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، مصطفی آمون، امروز_ یکشنبه بیست‌وهفتم اسفند_ در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری، در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری «هر مسجد یک پایگاه قرآنی» به همت فعالان کانون‌های مساجد پایگاه‌های قرآنی در مساجد تشکیل شد و هم اکنون بیش از ۱۳۹ پایگاه قرآنی در مساجد استان اردبیل به اجرای برنامه‌های قرآنی می‌پردازد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: این پایگاه‌های قرآنی در بخش‌های مختلف از جمله برپایی مجالس قرآنی همراه با تفسیر و بیان نکته‌های کلیدی و قصص قرآنی طی ماه مبارک رمضان با هدف ترویج معارف قرآن کریم بین نوجوانان و جوانان تقویت خواهد شد.

وی اظهار داشت: برپایی ویژه برنامه جزءخوانی قرآن کریم به همت فعالان کانون‌های مساجد از دیگر برنامه‌هایی است که در کنار این فعالیت‌های قرآنی برگزار می‌شود.

آمون خاطرنشان کرد: اکثر این برنامه‌های قرآنی در مناطق کم‌برخوردار و روستایی است تا اهالی روستا و مناطق محروم و کم‌برخوردار نیز از فیوضات فعالیت‌های قرآنی برخوردار شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: برپایی جلسه اخلاق در قرآن کریم با عنوان «در مسیر رستگاری» با حضور مدرس سطح عالی حوزه علمیه قم از پنجم تا بیست‌ویکم فروردین ۱۴۰۳ در مسجد المهدی (عج) شهرک بعثت به همت کانون محسنین و مسجد محله معجز به همت کانون فرهنگی هنری نوین اندیشه ویژه خواهران از دیگر برنامه‌های قرآنی و ترویج اخلاق به همت کانون‌های مساجد است.

آمون بیان کرد: برپایی سفره‌های افطاری ساده در کانون‌های مساجد و مشارکت فعالان کانون‌های مساجد در هرچه پرشورتر شدن محفل بزرگ قرآنی در مصلای اردبیل از دیگر فعالیت‌های قرآنی است که با مشارکت بچه‌های مسجد پیگیری می‌شود.

کد خبر 737011

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه تمرینی تیم ملی و نشست خبری سرمربیان تیم‌های ایران و ترکمنستان
  • اعلام برنامه تمرینی تیم ملی ایران برای بازی با ترکمنستان
  • برنامه تمرینی تیم ملی مشخص شد
  • اعلام برنامه تمرینی تیم ملی
  • برنامه چین در افزایش فرصت‌های شغلی
  • تجلیل از کمیته‌های برتر هیات آمادگی جسمانی و تندرستی استان ایلام
  • تمرینات سخت و آمادگی جسمانی شگفت‌انگیز مایک تایسون در ۵۸ سالگی (فیلم)
  • (ویدئو) آمادگی جسمانی شگفت‌انگیز مایک تایسون در ۵۸ سالگی!
  • ببینید | تمرینات سخت و آمادگی جسمانی شگفت‌انگیز مایک تایسون در ۵۸ سالگی!
  • تقویت پایگاه‌های قرآنی مساجد در استان اردبیل