Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-05-08@03:48:50 GMT

پنج تیم انگلیسی به دنبال لژیونر ایرانی

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۱۴۳۰

پنج تیم انگلیسی به دنبال لژیونر ایرانی

به گزارش"۱۱نیوز"؛به نقل از سایت فوکس‌تاک، چندین باشگاه فوتبال انگلیس پس از نمایش درخشان سامان قدوس در بازی لیگ اروپا برابر آرسنال تمایل خود را برای جذب این مهاجم ایرانی ابراز کرده‌اند.وستهام یونایتد، ساوتهمپتون، لستر سیتی، وست‌ بروموویچ، برایتون و چندین باشگاه اسکاتلندی پنجشنبه گذشته با حضور در ورزشگاه امارات لندن بازی سامان قدوس برابر آرسنال را زیر نظر گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدوس پس از پایان بازی رفت اوسترشوندس برابر آرسنال در سوئد مورد توجه قرار گرفت، زیرا آرسن ونگر به تمجید این ملی‌پوش ایرانی پرداخت. سامان قدوس در فصل جاری لیگ اروپا 4 گل به ثمر رساند و 4 پاس گل داد. مدیر برنامه‌های این ملی‌پوش ایرانی که در لندن به سر می‌برد با اعلام تمایل تیم‌های انگلیسی برای جذب سامان قدوس از بردن نام تیم مشخصی خودداری کرد.در این میان باشگاه اوسترشوندس نیز با اطلاع از پرآوازه شدن نام سامان قدوس میان تیم‌های مطرح اروپایی منتظر یک پیشنهاد خیره‌کننده در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی است. علاوه بر تیم‌های انگلیسی باشگاه‌های سلتاویگوی اسپانیا و هوفنهایم آلمان به دنبال خرید سامان قدوس هستند. برچسب ها: 11نیوز ، انگلستان ، 5 تیم انگلیسی به دنبال قدوس ، 11نیوز ، سامان قدوس

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین

به گزارش "ورزش سه"، یکی از پرافتخارترین بازیکنان شاغل در لیگ برتر، در این فصل و بعد از جدایی از پرسپولیس راهی ذوب‌آهن شده و کار را در جمع شاگردان محمد ربیعی دنبال خواهد کرد.

کامیابی‌نیا که بعد از سال‌ها حضور در پرسپولیس و دستیابی به افتخارات قابل توجه، در نهایت پیراهن شماره 11 این تیم را تحویل داد، با حضور در ذوب‌آهن و در شرایطی که به دنبال استارت چالشی جدید بود با بدشانسی مواجه شد و مصدومیت باعث شد تا چند دیدار تیمش را از دست بدهد.

هافبک جنگنده ذوبی‌ها که روزهای تلخ و شیرینی را با پیراهن پرسپولیس برابر استقلال تجربه کرده بود، اکنون با پیراهن سبز اصفهانی‌ها باید به دنبال موفقیت در جمع شاگردان محمد ربیعی باشد. درست در روزهایی که رقابت در لیگ برتر برای رسیدن به‌عنوان قهرمانی به اوج خود رسیده و پرسپولیس و استقلال با فاصله یک امتیازی به دنبال دستیابی به قهرمانی این فصل هستند، کاپیتان اسبق پرسپولیس نیز انگیزه بالایی برای خودنمایی در تقابل با شاگردان جواد نکونام خواهد داشت.

کامیابی‌نیا در بازی رفت فرصت چندانی برای حضور در ترکیب تیمش برابر استقلال به دست نیاورد اما در همین دقایقی که در زمین حضور داشت، تیمش موفق شد گل دریافتی برابر حریف را جبران کرده و با تساوی از این جدال خارج شود. باید دید کامیابی‌نیا این‌بار در استادیوم آزادی که خاطرات شیرینی را در آن پشت سر گذاشته، قادر خواهد بود نمایشی به جا بگذارد که بار دیگر هواداران پرسپولیس نگاه‌شان به وی جلب شود یا خیر.

دیگر خبرها

  • لیست داوران لیگ برتر؛ پل تیرنی قاضی دیدار منچستریونایتد - آرسنال
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است